گروه و شرکت بازسازی منزل

بازسازی خانه

با توجه به وضعیت اقتصادی و درآمدی کنونی موجود در کشور، خرید یا عوض کردن خانه و رفتن به محلی جدید هزینه بسیار بالایی دارد. شما می توانید به جای خرید یک واحد نو به بازسازی خانه یا نوسازی خانه خود بپردازید؛ و آن را به سبک دلخواه خود بازسازی یا نوسازی کرده و از آن لذت ببرید. در این صورت شما با صرف هزینه هایی به مراتب پائین تر، صاحب یک واحد شیک و جدید خواهید شد که با توجه به سلیقه خودتان آن را طراحی و بازسازی می کنید. با انجام بازسازی خانه، می توانید با یک تیر دو نشان بزنید؛ دستیابی به خانه ای کاملا منطبق بر سلیقه با هزینه ای معقول و منطقی.

خانه هایی که در آن زندگی می کنیم، غیر قابل تغییر نیستند. این خانه ها در گذر سال ها، فرسوده و کهنه می شوند و در خواص عملکردی و زیبایی آنها مشکلاتی بوجود می آید که در آن زمان احتیاج به تعمیر پیدا می کنند (گروه های بازسازی خانه و نوسازی به همین دلیل شکل گرفته اند). البته تعمیرات و بازسازی منزل فقط برای کسانی که می خواهند خانه ی خود را نو (جدید) کنند نیست، بلکه خیلی از افراد خانه ای را با قیمت مناسب خریداری می کنند، خانه ای که امکان دارد چند سال خالی و بدون سکنه بوده باشند و حتما نیاز به بازسازی خانه دارند تا قابل سکونت شوند. پس از انجام کار بازسازی خانه، قیمت ملک مورد نظر به مراتب افزایش می یابد که می توانید سود خوبی را نسیب صاحب ملک کند.

 

 

برای بازسازی منزل باید از  کجا شروع کنیم؟

قبل از این که در مورد مراحل شروع کار صحبت کنیم دو نکته رو می گوییم، ابتدا باید گچ کار های منزلتان را تمام کنید و سپس به سرامیک داری بپردازید. باید بگوییم این دو فرایند را نمی توانید با هم انجام دهید. زیرا ممکن است در هنگام گچ کاری گچ ها به سرامیک ریخته شود یا سرامیک ها به دلیل محکم نشدن جابه جا گردد.

کاشی کاری سرویس ها را نمی توانید با سرامیک کاری همزمان انجام دهید. ولی در مورد کابینت ها و نصب شیرآلات و اتصالات آنان می توانید با هم انجام دهید.

  1. برای بازسازی باید ابتدا بودجه که می خواید برای بازسازی هزینه نمایید را مشخص کنید. این هزینه باید به صورت دوره ای یا ترکیبی به پروژه تزریق گردد.
  2. بازه زمانی رو که می توانید برای بازسازی بذارید را مشخص کنید، روند بازسازی به بودجه و بازه زمان بستگی دارد.
  3. چه قسمت هایی از منزلمان را باید بازسازی کنیم؟ چه قسمت هایی نیاز به بازسازی دارند.
  4. پیدا کردن شرکت بازسازی منزل حرفه و کاربلد
  5. مجوز های بازسازی را دریافت نمایید

بازسازی انجام شده منزل توسط متخصصان شرکت بازسازی سفید

 

بازسازی منزل چقدر طول می کشد؟

بازسازی منزل به یکسری عوامل بستگی دارد. مهم ترین عامل بازسازی بودجه است. که در زمان معین به پروژه وارد شود، تا خرید و … صورت بگیرد. میزان حجم بازسازی و متراژ خانه نیز بی تاثیر نمی باشد. بازه زمانی برای نوسازی خانه ها توسط کارشناس مجرب تعیین می گردد.

چه قسمت هایی از خانه مان را بازسازی نماییم؟

خانه دارای مکان هایی متفاوت است. سرویس بهداشتی، حمام، اتاق خواب، آشپزخانه و … می باشد. که هر کدام طرح و ایده مربوط به خود را برای بازسازی دارند.

 

 

  • بازسازی و نوسازی دیوارهای منزل

یکی از اجزای خانه شما که اهمیت بسیاری در زیبایی منزلتان دارد، دیوارها می باشند. دیزاین و طراحی دیوارها می توان به نوسازی و بازسازی منزلتان کمک بسیاری کند. شما اگر دیوارهای خانه تان را رنگ آمیزی نمایید در ایجاد فضایی جدید و روحیه اعضای خانواده قدم بسزایی برداشته اید. حالا اگر بخایم شما را برای تغییر اساسی در دیوارهایتان راهنمایی نماییم به شما پیشنهاد می دهیم علاوه بر رنگ آمیزی و کاغذ دیواری از سنگ دکوراتیو، شیشه تزئینی، تایل آلومینیومی و … نیز استفاده نمایید. البته تمام این جزئیات را می توانید از تیم دکوراسیون داخلی سفید دریافت نمایید.

  • بازسازی و نوسازی کف خانه

گفتیم یکی از اجزای مهم خانه شما دیوار هاست. دومین اجزای خانه شما که در هنگام ورود به منزلتان مورد توجه قرار می گیرد، کف خانه تان می باشد. زمانی که در مورد کف خانه ها صحبت می شود. ذهن ها به سمت پارکت، سنگ، سرامیک، لمینت، اپوکسی و … می رود. هر کدام از این موارد در زیبایی نقش خاصی را ایفا می کنند. اولین نکته ای که باید توجه نمایید. کدام یک از این موارد نیاز خانه شما می باشد. سلیقه شما چیست و از نظر اقتصادی کدوم موارد مقرون به صرفه می باشد.

  • بازسازی و نوسازی آشپزخانه در خانه ها

همیشه و در تمام مقالات گفتیم آشپزخانه قلب خانه می باشد. هر چقدر این مکان را زیبا سازید. آرامشتان بیشتر خواهد شد. اکثر بانوان ایرانی این مکان را مطلق به خود می دانند و روی این مکان حساس می باشند. باید بگوییم عشق در خانه از آشپزخانه شروع می شود. پس به این مکان بسیار اهمیت دهید. نورپردازی درست، نحوه چیدمان دکوراسیون آشپزخانه با وسایل و ابزار های ساده، کابینت ها و… می تواند در بازسازی و نوسازی آشپزخانه منزلتان نقش  مهمی داشته باشد.

شرکت طراحی دکوراسیون داخلی سفید شما را در بازسازی آشپزخانه و نوسازی آن شما را همراهی می نماید.

  • بازسازی سرویس بهداشتی منزل

برای بازسازی سرویس بهداشتی و حمام باید به این نکته توجه نمایید، که چه کارهایی در اولویتتان قرار دارد. تغییرات مورد نطرتان چه قسمت هایی هستند. آیا می خواهید تخریب کنید تا تعمیر باید این نکات را مشخص نمایید.

  • بازسازی اتاق خواب خانه

اتاق خواب ها همیشه هزینه کمتری را نسبت به بقیه مکان های خانه دارند. اگر فضا اتاق خوابتان کوچک است. بهتر است با استفاده از کمد دیواری های ام دی اف یا استفاده از زیر و بالای تخت می توانید فضای اتاق را بزرگ تر نمایید.

  • بازسازی حیاط خانه

در خانه هایی که حیاط دارند. حیاط ورودی منزلتان باشد و به چشم همه افراد می آید.  برای بازسازی دیوارها، کاشت گل و گیاه، باغچه، رنگ آمیزی پنجره و درب ورودی و… می توانید زیبایی را به حیاطتان تقدیم نمایید. البته هزینه تعمیر و دکوراسیون حیاط منزل ارزان تر از بقیه قسمت های خانه می باشد.

مراحل بازسازی خانه و منزل

در بازسازی خانه گفتار هدف ما ارائه مطالبی سودمند و کلی در رابطه با بازسازی و همچنین در اختیار گذاشتن مباحثی به صورت جزئیاتی تر در مورد بازسازی خانه های قدیمی و کلنگی، خانه های ویلایی، خانه های اکباتان، خانه های کوچک، هزینه بازسازی منزل و ارائه ی راهنمایی های جهت بازسازی ساختمان با کمترین هزینه می باشد. همچنین در لابه لای مباحث تصاویری از قبل و بعد بازسازی خانه های مختلف ارائه می شود تا اهمیت خانه های فرسوده به عینه نشان داده شده و تاثیر ملموس تری داشته باشد.

پس تا انتهای متن ما را همراهی بفرمایید. بدون شک یکی از مهم ترین و تاثیرگذارترین مسائل در زندگی هر شخصی مسکن و خانه ای است که در آن زندگی می کند. مکانی که هم می تواند پر از ایجاد شور و شوق زندگی باشد و هم می تواند ساکنین خود را از زندگی دلسرد و افسرده نماید.

آنچه مسلم است این است که هر خانه ای در هر دوره و زمانه ای که ساخته شده باشد پس از مدتی عمر خود را کرده و فرسوده می شود و یا در صورت حفظ استحکام نیز ساختار و طرح آن قدیمی شده و با مدل های زیبا و جدید متناسب با مد روز همخوانی نخواهد داشت هر چند که شاید در زمان ساخت خود یکی از شیکترین و به روز ترین خانه های بنا شده بوده است.بازسازی منزل علاوه بر ارضای حس زیبایی پسندی فرد می تواند از بسیاری از خطرات جانی و مالی احتمالی نیز پیشگیری نماید. پروسه بازسازی با توجه به نوع کاربری آن، هدف مالک از بازسازی، قدمت خانه و بسیاری از عوامل دیگر می تواند متفاوت باشد. به طور کلی آنچه در تمامی بازسازی ها مشترک است طی مراحلی به شرح زیر می باشد:

ایده برای بازسازی خانه

  • قبل از انجام عملیات بازسازی، در صورت عدم تعویض شیرآلات، لوله کشی ها و برق کشی خانه از سالم بودن آنها اطمینان حاصل نمایید.
  • اگر کار بازسازی را به شرکت ها و پیمانکاران متخصص در این زمینه واگذار می کنید حتما قبل از انجام عملیات به طور کاملا رسمی قرارداد بازسازی را تهیه و به امضای طرفین برسانید تا ملزم به اجرای آنچه توافق شده است باشند.
  • بهتر است در صورت بازسازی های ریشه ای اعضای خانواده را در محل دیگری ساکن نمایید و در صورت نیاز خانه را تخلیه یا لوازم منزل را به صورت بسته بندی شده در یکی از اتاق ها قرار دهید.
  • در تهیه متریال و مصالح مورد نیاز قبل از انجام پروسه بازسازی دقت داشته باشید که تا جایی که بودجه اجازه می دهد مواد با کیفیت تر و به روزتری خریداری نمایید.
  • در صورت انجام پروسه بازسازی به دست خودتان، قبل از شروع عملیات، مطالعات و آگاهی های خود را در این زمینه افزایش دهید. به کارگیری یک کارگر با تجربه نیز می تواند کمک بزرگی در انجام عملیات بازسازی باشد.
  • بازسازی: این مرحله شامل اجرا و پیاده سازی آنچه که در سه مرحله قبل برای آن برنامه ریزی کرده اید می باشد.

 

بازسازی خانه های قدیمی

یکی از مهم ترین نکات در بازسازی و نوسازی خانه قدیمی، انجام اصولی پروسه تخریب می باشد. از آنجایی بر انجام پروسه تخریب در بازسازی خانه قدیمی تاکید می شود که کمترین قصور و بی تجربگی در این مرحله احتمال مخاطرات جدی مالی و جانی را می تواند در پی داشته باشد. عملیات تخریب علاوه بر خود خانه مورد بازسازی، می تواند منجر به ایجاد خسارت در ساختمان های اطراف و همسایگان نیز شود؛ به خصوص در مورد خانه های آپارتمانی که علاوه بر همسایگان طرفین، طبقات فوقانی و تحتانی نیز در خطر آسیب های ناشی از تخریب غیر اصولی هستند.

پس در مرحله تخریب خانه های فرسوده و قدیمی به مواردی از جمله، استفاده با احتیاط از دریل مخصوص و متناسب با حد تخریب و شناسایی محل های عبور لوله های آب و برق از کف و دیوارهای خانه و مواردی از این دست را مدنظر قرار دهید.

بازسازی خانه های ویلایی قدیمی

نوسازی خانه های ویلایی قدیمی یکی از مواردی می باشد. که اکثر افراد علاقه مند به زندگی در این مکان را دارند. زیرا زندگی در اپارتمان ها باعث خستگی و افسرده شده است. ممکن است در شهرهای شلوغ یا شهر های ترویستی خانه ویلایی خریداری کنید، خانه های ویلایی نو قیمت بالایی دارند و شاید این امکان برای شما فراهم نباشد. اما خانه های قدیمی بهترین گزینه هستند، زیرا شما با بازسازی ویلا، آن ها را مشابه خانه های نوساز می نمایید.

 

 

بازسازی خانه های قدیمی با هزینه ارزان

خانه های قدیمی و ویلایی در مناطقی که بافت قدیمی دارند بیشتر مشاهده می شود. شمال کشور به داشتن خانه های ویلایی معروف می باشد. و این خانه ها نسبت به مکان های دیگر نیاز به بازسازی دارد. زیرا به دلیل آب و هوای مناطق شمالی لوله هاو کابینت ها و… پوسیده می شوند.

انتخاب نوع مواد، رنگ و مصالح باید دارای بالاترین مرغوبیت و کیفیت باشد، تا از زنگ زدگی جلوگیری نماید. تمامی هزینه های بازسازی و نوسازی خانه های قدیمی و فرسوده با بهترین تیم مشاوره دکوراسیون داخلی سفید براورد می گردد. خیالتان از تمام موارد بازسازی منزلتان جمع باشد گروه سفید از متریال با کیفیت و مرغوب استفاده می نماید.

بازسازی خانه های کوچک

خانه های کوچک دارای فضای کم می باشد، که ممکن است ناشی از چیدمان یا طراحی داخلی ناردست باشد. در ابتدای ساخت یک بنا اگر متراژ کم باشد. باید به گونه طراحی گردد، که بتوانید از تمام فضای خانه به بهترین نحو استفاده نمایید. برای بازسازی خانه های کوچک با متراژ پایین بایستی از طرح هایی استفاده نمایید که فضای خانه را جادارتر و دلباز تر می کند. از رنگ های روشن و ملایم و آشپزخانه اپن دار در نوسازی خانه های کوچک به کار ببرید.

بازسازی خانه های کلنگی

بازسازی خانه کلنگی با توجه به قدمت بالا و عدم امکان استفاده از آن به دلیل داشتن خطرات جانی و مالی برای ساکنین و در حقیقت ریشه ای بودن پروسه بازسازی در این مورد، دارای اصول و فنون خاص خود بوده و انجام آن توسط خود مالک نمی تواند امکان پذیر باشد.

استفاده از خدمات یک گروه بازسازی معتبر و پرسنل متخصص و با تجربه آن هم می تواند از میزان اشتباهات و خسارات احتمالی در فرایند بازسازی های کلنگی بکاهد و هم روند بازسازی را تسریع بخشد. بدین ترتیب پروسه بازسازی منزل کلنگی می تواند شامل مواردی به شرح زیر باشد:

  1. یافتن یک شرکت بازسازی خانه معتبر و با تجربه
  2. بازدید متخصصین و کارشناسان شرکت از پروژه و بررسی موارد فنی و تخصصی
  3. برگزاری جلسه ای میان مالک و متخصصین شرکت جهت مشخص نمودن خواسته های مالک
  4. انجام طراحی و ارائه نقشه خانه بازسازی شده نهایی
  5. تایید نقشه طراحی شده توسط مالک
  6. تعیین زمانبندی و برآورد هزینه های لازم

هزینه بازسازی خانه من چقدر می شود؟

احتمالا سؤالی که می تواند قبل از شروع بازسازی خانه ذهن همه شما را درگیر خود کند این است که بازسازی خانه من چقدر هزینه برمیدارد؟ اولین قدمی که بایستی شما در زمینه بازسازی خانه بردارید این است که یک قلم و کاغذ در دست بگیرین و به منزلتان نگاه کنید و ببینید که چه چیزهایی را می خواهید تغییر دهید. حتی کسانی که فقط بخشی از خانه خود را می خواهند تغییر دهند هم می توانند از این روش استفاده کنند.

مثلا اگر فقط می خواهید آشپزخانه خود را بازسازی کنید؛ کاشی ها، متریال کف (سنگ، سرامیک، لمینت و…)، کابینت، شیرآلات، لوله کشی ها و … را متر کرده و لیست کنید. این کار به شما کمک می کند که بتوانید نیازهای منزلتان را متوجه شوید و با توجه به آن اقدام به بازسازی خانه (نوسازی) کنید که در این زمینه شرکت کارویس با تیمی مجرب و حرفه ای به راحتی می تواند به شما کمک کند.

 

شاید بازسازی یک آشپزخانه یا یک اتاق و محیط خاص از خانه و یا حتی بازسازی کل خانه در ظاهر امری بسیار پیچیده به نظر برسد زیرا شما برای بازسازی ساختمان و یا حتی بخشی از خانه به یک پلان دقیق و یک تیم اجرایی موفق احتیاج خواهید داشت.

اما اطمینان داشته باشید که با لیست تغییراتی که در دست خود دارید و مشاوره گرفتن از تیم بازسازی خانه کارویس این کار به بهترین و ساده ترین روش ممکن انجام خواهد گرفت. کارویس ابتدا از ملک شما به طور رایگان بازدید به عمل خواهد آورد و با توجه به تغییرات مد نظر شما، نظر کارشناسانه خود را در مورد بازسازی خانه به شما ارائه می دهد. در این میان حدود قیمتی که شما برای کارتان بایستی در نظر بگیرید را نیز با شما مطرح می کند.

محاسبه حدود قیمت برای امر بازسازی خانه یا نوسازی خانه

برای بازسازی خانه یا یک منزل، متراژ هر قسمت، کیفیت متریال مصرفی، قیمت دستمزد استادکارها، برق کارها، تاسیسات، تخریب فضاها و هزاران موارد دیگر لحاظ می شود. بعلاوه اینکه مدت زمان انجام پروژه بازسازی خانه نیز پارامتر تعیین کننده ای در قیمت خواهد بود. البته تمامی موارد ذکر شده با جزئیات کامل بر اساس بودجه و طرح مورد نظر شما در مورد بازسازی ساختمان یا واحدتان ارائه خواهد شد که این موارد با توجه به بودجه و شرایط مدنظر قابل تغییر است.

در همین راستا مجموعه اقدام به تهیه پروپوزال یا پیش فاکتورهای دقیق با کیفیت متریال مصرفی مختلف در بازسازی خانه می نماید و آن را در اختیار کارفرما قرار می دهد تا طبق بودجه و سلیقه خود انتخاب مناسب را انجام دهد. برای داشتن یک منزل ایده آل، تیم بازسازی ساختمان کارویس با محاسبه دقیق تمام نکات ذکر شده، آمادگی این را دارد که بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن به شما ارائه دهد.

 

نکات مهم در بازسازی منزل

در نظر داشته باشید که در فرایند بازسازی اتاق خواب ابتدا محل قرارگیری و ابعاد کمد دیواری را مشخص می کنند. کمد دیواری یکی از مهمترین عناصر یک اتاق خواب می باشد که اندازه و متراژ آن وابسته به تخت خواب می باشد؛  به فرض مثال اگر تخت خواب یک نفره باشد کمد دیواری بزرگ تر و متراژ آن می باشد و اگر تخت خواب دو نفره باشد کمد دیواری کوچک تر در نظر گرفته می شود. ابعاد تخت یک نفره به صورت استاندارد 90 * 2 می باشد و ابعاد تخت دونفره 1.60 * 2 می باشد که نسبت به این ابعاد می توانید در بازسازی اتاق خواب محل قرارگیری کمد دیواری را و چیدمان کلی اتاق خواب را مشخص کنید.

برای انجام بازسازی و انجام کار در مدت زمان معین و در حیطه حریم های اعلام شده حتما نیاز به اخذ مجوز کار است زیرا در صورت عدم رعایت قوانین ممکن است مجبور به متوقف کردن کار یا دست کشیدن از آن و یا تخریب آن شوید که همه موارد گفته شده هزینه و زمان زیادی را اتلاف خواهد کرد.

چگونه شرکت بازسازی خانه معتبری رو پیدا کنیم؟

این که نمی توانیم بگوییم، کدام شرکت معتبر است کدام شرکت به وعده خود عمل می کند و … .  ولی می توانید با دیدن سابقه و تجربه کاری شرکت بازسازی و صحبت با مشتری های قبل شرکت از متعهد بود و کیفیت کار آنان مطلع شوید. شرکت بازسازی خانه سفید با جمع آوری تیم متخصص و وظیفه شناس، مشتری مداری بالا و نمونه کار های فراوان می توانید به شما اطمینان و اعتماد را هدیه دهد.

آیا با هزینه کم می توانیم خانه مان را بازسازی نماییم؟

هر وقت صحبت از بازسازی می آید، همه افراد ترس از هزینه های زیاد و سرسام آوری می کنند. ترس و عدم دانش در مورد قیمت و هزینه های بازسازی ممکن است، شما را از این امر بازگرداند. باید بگوییم اگر یک ایده و طرح خوب داشته باشید، می توانید با کمترین هزینه آن را پیاده سازی نمایید. البته استفاده از شرکت باز سازی منزل خوب نیز در هزینه شما بی تاثیر نمی باشد.

ایده های جذاب بازسازی با هزینه کم

  • تغییر رنگ دیوار های خانه
  • تعویض و تعمیر شیرآلات قدیمی
  • تغییر در نورپردازی خانه
  • لامپ ها و هالوژن های تزئینی
  • شلف های مناسب و خاص
  • تعویض، تعمیر یا رنگ درب کابینت ها
  • تعوض کفپوش ها
  • کلید و پریز
  • تغییر چیدمان منزل
  • برچسپ یا استیکر دیواری
  • نصب آینه
  • باغچه دیواری

شرکت بازسازی منزل سفید

شرکت دکوراسیون داخلی سفید جز برترین شرکت های بازسازی خانه می باشد. در تیم سفید قبل از هر اقدامی ابتدا مشاوران به شما در مورد خانه تان مشاوره می دهند. در انتها با استفاده از سلیقه شما طرحی مناسب با منزلتان پیشنهاد می کنند.

کارهایی که شرکت بازسازی منزل سفید انجام می دهد:

  • بازسازی منزل های قدیمی، فرسوده و کلنگی
  • انتخاب مواد اولیه با کیفیت و مرغوب
  • سبک دکوراسیون منزل مناسب با سلیقه و فضای منزلتان
  • انتخاب مناسب رنگ دیوار، کف پوش و …
  • تعمیر یا تعویض اجزای داخلی منزلتان
  • تغییر در نقشه ساختمان و تعویض و افزایش اتاق ها و کاهش آن ها
  • بازسازی سرویس های بهداشتی
  • بازسازی محیط خارجی منزل
  • بازسازی آشپزخانه ها

شما می توانید با خیالی آسوده بازسازی و نوسازی منزلتان را به شرکت سفید بسپارید.

 

 

ارائه مشاوره توسط شرکت های بازسازی منزل

یکی از وظایف شرکت های بازسازی خانه مشاوره می باشد. تیم حرفه ای مشاوره خود را به منزل شما ارسال می کند. متخصصین با بازدید منزل شما و صحبت در مورد طرح و ایده مناسب می تواند، اطلاعات مفیدی را در اختیار شما قرار می دهد. شما می توانید از شرکت دکوراسیون داخلی سفید استفاده نماید. مشاورین متخصص ما با صحبت و مشورت با شما می تواند برای شما طرح مناسبی را پیاده سازی نماید. برای کار و ادامه کار به شما برنامه دقیق و جامعی دهد. قیمت را برای شما محاسبه نماید و در تمام مراحل بازسازی همراه شما خواهد بود.

خدمات ارائه شده در شرکت بازسازی منزل سفید

شرکت بازسازی منزل سفید، راه‌حل‌های بازسازی ممتاز را برای صاحبان خانه‌ها در تهران و سایر شهرهای بزرگ ارائه می‌کند. تیم نخبه ما متشکل از مدیران و سرپرستان پروژه با تجربه، برآوردگران دقیق و نجاران خبره است.

ما همچنین با افتخار با گروهی از معماران، طراحان و پیمانکاران فرعی همکاری می کنیم که در طراحی مسکونی پیشرفته، لوله کشی، برق، گچ کاری، نقاشی، کفپوش، کاشی کاری، کابینت و آسیاب سفارشی، سقف، محوطه سازی، محوطه سازی، دکوراسیون لوکس و … تخصص دارند. این روابط همراه با تخصص خود ما را قادر می سازد تا نتایج نهایی خیره کننده ای ارائه دهیم که به طور مداوم از انتظارات فراتر می رود.

نکات مهم انتخاب یک شرکت بازسازی منزل معتبر

شما باید شرکت بازسازی منزلی را انتخاب کنید که طیف گسترده ای از راه حل های بازسازی داخلی و خارجی خانه را ارائه می دهد. بازسازی خانه مزایای زیادی را ارائه می دهد، از افزایش ارزش ملک شما گرفته تا افزودن لمس شخصی شما به مکان شما و موارد دیگر. بازسازی خانه می تواند یک کار گران باشد، اما مزیت دیگر این است که می توانید کارها را به پروژه های کوچکتر تقسیم کنید تا در بودجه خود باقی بمانید. شما باید شرکت هایی را انتخاب کنید که مشاوره تخصصی به شما میدهند و شما را در هزینه کمتر کمک بکنند.

شرکت بازسازی منزل سفید متخصص در بازسازی منزل است و طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهد، از جمله تعویض و نصب پنجره ها و درها، نمای سایدینگ، تزئینات، سقف و غیره. سازندگان حرفه ای آن دارای مجوز و بیمه برای ارائه بهترین کیفیت کار هستند. هر پروژه تکمیل شده با ضمانت کار مادام العمر محدود همراه است که به شما آرامش خاطر می دهد که بدانید خانه شما در دستان خوبی است.

بهترین شرکت بازسازی منزل

شرکت بازسازی منزل سفید یک گروه مورد اعتماد از پیمانکاران بازسازی منزل در تهران است که به مشتریان در تهران، کرج، و شهرستان های دیگر خدمات می دهد. ما از شرکت‌های پیشرو در بازسازی خانه در پایتخت هستیم که آرزوی ارائه چیزی جز بهترین راه‌حل‌ها را برای مشتریان ارزشمند خود داریم.

طراحی دکوراسیون داخلی خانه بدون شک یک کار بزرگ است که شامل منابع عمده، صبر یک طراح داخلی و مهمتر از همه حرفه ای بودن است که به ساخت خانه رویایی شما کمک می کند. sefidgroup به عنوان یکی از قابل اعتمادترین شرکت ها، خدمات بازسازی منزل معتبر را در تهران و شهرهای اطراف آن به شما ارائه می دهد. علاوه بر این، رندرهای سه بعدی به شما ارائه می شود که به شما کمک می کند تا به راحتی نتیجه نهایی شما را تجسم کنید. ما همچنین سعی می کنیم اطمینان حاصل کنیم که مشتریان ما در مورد مواد و ایده های مدرن رایج در این زمینه از بازسازی و نوسازی خانه های معاصر به روز هستند.

 

سوالات متداول بازسازی منزل

هزینه بازسازی منزل چقدره؟

بازسازی منزل با توجه به سطح خواسته های مالک آن می تواند متغیر باشد.در حالت کلی و در بازار امروز مصالح و مواد ساختمانی هزینه بر محسوب می گردد. برای انجام فرآیند بازسازی منزل با کمترین هزینه بهتر است از یک شرکت یا پیمانکار فعال در این زمینه کمک گرفته شود.

طرح نهایی برای تغییرات چطور ارائه می‌ شود؟

ابتدا محل پروژه بازدید می‌ شود. سپس اندازه‌ گیری و بعد ارائه طرح اتوکد و تری دی مکس و زمانی که به تأیید کارفرما رسید طرح نهایی ارائه خواهد شد.

آیا با هزینه کم می توانیم خانه مان را بازسازی نماییم؟

همان طور که گفته شد هر وقت صحبت از بازسازی می آید، همه افراد ترس از هزینه های زیاد و سرسام آوری می کنند. ترس و عدم دانش در مورد قیمت و هزینه های بازسازی ممکن است، شما را از این امر بازگرداند. باید بگوییم اگر یک ایده و طرح خوب داشته باشید، می توانید با کمترین هزینه آن را پیاده سازی نمایید. البته استفاده از شرکت باز سازی منزل خوب نیز در هزینه شما بی تاثیر نمی باشد.

چه قسمت هایی از خانه مان را بازسازی نماییم؟

1.بازسازی و نوسازی دیوارهای منزل، 2.بازسازی و نوسازی کف خانه3.بازسازی و نوسازی آشپزخانه در خانه ها 4.بازسازی سرویس بهداشتی منزل 5.بازسازی اتاق خواب خانه 6.بازسازی حیاط خانه

بازسازی منزل چقدر طول می کشد؟

بازسازی منزل به یکسری عوامل بستگی دارد. مهم ترین عامل بازسازی بودجه است. که در زمان معین به پروژه وارد شود، تا خرید و … صورت بگیرد. میزان حجم بازسازی و متراژ خانه نیز بی تاثیر نمی باشد. بازه زمانی برای نوسازی خانه ها توسط کارشناس مجرب تعیین می گردد.

مزایای بازسازی خانه چیست؟

همان طور که گفته شد با توجه به وضعیت اقتصادی و درآمدی کنونی موجود در کشور، خرید یا عوض کردن خانه و رفتن به محلی جدید هزینه بسیار بالایی دارد. شما می توانید به جای خرید یک واحد نو به بازسازی خانه یا نوسازی خانه خود بپردازید؛ و آن را به سبک دلخواه خود بازسازی یا نوسازی کرده و از آن لذت ببرید.

4.9/5 - (18 امتیاز)
تماس با کارشناس