طراحی دفتر کار لاکچری

طراحی دفتر کار لاکچری

طراحی دفتر کار لاکچری تبدیل به یکی از دغدغه های این روزهای اکثر مدیران و صاحبان کسب و کار شده است؛ در هنگام طراحی دفتر کار لاکچری بهتر است از یک شرکت معماری باسایقه در این خصوص مشاوره و ایده بگیرید چرا که دفتر کار، محیطی است که هر فردی حداقل 7 ساعت از روز را در آن سپری می‌کند، فرقی ندارد طراحی دفتر کار در محیطی اداری باشد یا خانه! این فضا با هدف انجام کار طراحی شده است پس آرامش و تمرکز برای بالا بردن بازدهی کار در آن از اهمیت بالایی برخوردار است.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

 

طبق روانشناسی محیط، مبلمان و نوع دکور اتاق کار بر روی انسان، تمرکز، احساسات و موارد دیگر تاثیرگذار است. این موضوع نشان می‌دهد اگر با اصول طراحی دفتر کار آشنا شوید و با به کار بردن آن‌ها دیزاین اتاق کار را اجرا کنید، متوجه بالا رفتن تمرکز و بهبود روند فعالیت کاری خواهید شد!

طراحی دفتر کار مدرن

گروه معماری سفید است که با 15 سال سابقه در حوزه دکوراسیون داخلی و معماری توانسته است پروژه های زیادی را با موفقیت به اتمام برساند. این گروه معماری با بهره گیری از متخصصان زبده، دسترسی به بهترین برندهای موجود در بازار با قیمت مناسب، طراحی اختصاصی دکوراسیون داخلی یکی از بهترین دکوراسیون های داخلی را اجرا میکنند.

اصول طراحی دفتر کار

طراحی دفتر کار دارای قواعد و اصول مختص به خود است. شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با مشاهده دکوراسیون داخلی یک شرکت و یا دفتر کار یک حقوقدان اعتماد شما افزایش و یا کاهش یافته باشد. امروزه دکوراسیون های اداری نقش مهمی را در پیشرفت شرکت ها ایفا می کنند و طبیعی است که هزینه برای طراحی دکوراسیون شرکت و یا محل کار بهترین سرمایه گذاری برای پشرفت کار شما باشد.

فضایی که هر فردی در آن کار می کند، تاثیر بسیاری بر میزان بازدهی و قدرت تمرکز او دارد. این نکته به این معنی است که طراحی دفتر کار در یک شرکت یا سازمان، اهمیت بسیار زیادی بر میزان خروجی کاری دارد. بر اساس مطالعاتی که در زمینه بهره مندی محیط کار انجام شده است مهمترین عاملی که توانایی کارمندان را تعیین می کند، محیط اطرافشان است. گفته می شود که طراحی دکوراسیون دفتر کار اگر به درستی و با اصول انجام شده باشد، می تواند به میزان ۲۰ % سودآوری شرکت و محیط کار را افزایش دهد.

چند پیشنهاد برای طراحی دکوراسیون دفتر کار

1. رنگ اتاق کار اداری را اصولی انتخاب کنید.

رنگ از عناصر تاثیرگذار در محیط کاری هستند که می‌توانند باعث تمرکز یا عدم تمرکز شما در محیط کاری شوند. به کمک رنگ می‌توان به عنصر یا محدوده ای تاکید کرد یا به کمک آن محدوده و قاب بندی فضا را طراحی کرد. سعی کنید از رنگ‌های شاد صرفا برای تاکید، نشان دادن محدوده کاری و جزییات استفاده کنید و تا جایی که می‌شود از رنگ‌هایی که توجه را به سمت خود نمی‌برند استفاده کنید.

 

 

2. در دکوراسیون دفتر نقطه کانونی ایجاد کنید.

نقطه کانونی در هر فضایی باعث می‌شود توجه به دیگر دیوارهای محیط کار به حداقل برسد. پس با طراحی دیوار کانونی با استفاده از خلاقیت خاص با دکورهای متفاوت یا استفاده ازکاغذ دیواری مناسب دفتر کاردر پشت میز کار می‌توانید این کار را انجام دهید

نقطه کانونی در هر فضایی باعث می‌شود توجه به دیگر دیوارهای محیط کار به حداقل برسد. پس با طراحی دیوار کانونی با استفاده از خلاقیت خاص با دکورهای متفاوت یا استفاده ازکاغذ دیواری مناسب دفتر کاردر پشت میز کار می‌توانید این کار را انجام دهید.

3. بهترین مبلمان دفتر کار را خریداری کنید.

زمانی که گفته می‌شود اتاق کار و محیط کاری صرفا استفاده از یک میز و صندلی اداری نیست. در دکوراسیون دفتر باید از مبلمان راحتی اداری نیز استفاده شود تا در زمانی که مهمانی در فضا حضور پیدا کرد یا کسی باید منتظر می‌نشست از مبلمان استفاده کنید.

4. تزیین دفتر کار با گل، ایده ای کم هزینه است.

انرژی گلهای آپارتمانی و انواع گیاهان از هیچکس پوشیده نیست. وجود انرژی در محیط اداری و اتاق کار الزامی است پس چه خوب است با استفاده از  تزیین دفتر کار با گل با کمترین هزینه این کار را انجام دهید و از آن لذت ببرید.

5. نورپردازی در طراحی داخلی دفتر تاثیرگذار است.

دیزاین اداری مدرن بدون نور و نورپردازی بی معنا است. سعی کنید تا حد امکان اتاقی را به اتاق کار تبدیل کنید که دارای پنجره‌های بزرگ است و در کنار آن از نورهای مصنوعی نیز برای تامین نور استاندارد استفاده کنید.

 


 امیدوارم با مشاهده دکوراسیون دفتر کار و گرفتن ایده هایی برای محل کار خود بتوانید محیطی مناسب و در خور توانای های خود طراحی کنید تا مسیر پیشرفت برای شما و رسیدن به حس اعتماد در مشتری های شما در دسترس تر باشد.

طراحی دفتر کار نوعی سرمایه گذاری است؟!

انتخاب طرح مناسب برای دفتر کار، علاوه بر افزایش بهره وری و ایجاد یک فضای آرام در محیط کار شما، نقش بسیار مهمی در جلب اعتماد مشتریان و جذب فرصت‌های جدید دارد. این نکته را هرگز فراموش نکنید، که ظاهر و طراحی داخلی شرکت شما اولین چیزی است که مشتریان با آن مواجه می‌شوند و به همین علت هزینه‌ای که شما صرف طراحی دفتر کار خود خواهید کرد در واقع یک سرمایه گذاری است که به سود کسب و کار شما خواهد بود. از توجه شما سپاس‌گزاریم.

5/5 - (3 امتیاز)
تماس با کارشناس