سایت معماری داخلی

معرفی سایت های معروف معماری داخلی

هنر معماری داخلی به معنای طراحی ساختمان‌ها و فضای بین آنهاست. البته در عمل باید به تعریف معماری نگاهی پیچیده‌تر داشت. معماری فراتر از دانش نقشه کشی و طراحی نقشه ساختمان، خلق فضا با استفاده بهینه از فضا، خلاقیت، شناخت نیازهای انسان و… است؛ تا در نهایت محیطی برای توسعه زندگی و بهبود شرایط آن برای انسان فراهم کند.

به همین بهانه شرکت معماری داخلی سفید در این نوشته اومده تا شما را با وبسایت های که در این زمینه در حال فعالیت هستند آشنا کند، شناخت و بررسی اونها میتواند شما را در انتخاب یک شرکت ریشه دار و حرفه ای کمک کند.

معروف ترین شرکت های معماری داخلی با عنوان های مختلفی فعالیت دارند و گاها تخصص آنها در زمینه معماری و یا رشته های دیگر می باشد.
بعضی از شرکت ها به طور تخصصی فقط در یک زمینه فعالیت دارند مثلا صرفا در دکوراسیون داخلی فضاهای درمانی مانند کلینیک دندانپزشکی ،دکوراسیون داخلی هتل، دکوراسیون داخلی سالن های زیبایی

نمونه های بین المللی

1.سایت معماری داخلی Civil Site Group

این گروه یک شرکت مشاوره عمران، آمایش سرزمین، نقشه برداری زمین و معماری منظر با خدمات کامل می باشد. تمرکز ما بر طراحی / مهندسی نوآورانه و ارزش افزوده از طریق رویکرد مشتری محور است. هدف اصلی  آنها فراتر رفتن از انتظارات مشتریان با تنظیم مجدد نوار کیفیت و ارزش خدمات حرفه ای است. ما در حال تحقق این هدف از طریق طراحی و مهندسی برتر، فرآیندهای کارآمد حقوق شهرداری، و در نهایت ارائه پروژه شما از طریق ساخت و ساز در زمان و بودجه هستیم.

 

 

2.سایت معماری داخلی Studio Bramble

استودیو برامبل یک توقفگاه برای هدایت برند است که از ابتدا شروع می‌شود. طراحی داخلی، ساخت، مبلمان سفارشی و طراحی محصول از جمله خدماتی است که آنها ارائه می دهند.

 

3.سایت معماری داخلی Aspect Home

ریچارد سیمونز بنیانگذار Aspect Home، یک خط مبلمان و لوازم جانبی پیشرفته برای فضاهای اداری است. خلاقیت های کاربردی، زیبا و سفارشی چیزی است که در اختیار مشتریان و فضاهای خود قرار می دهد.

 

4.سایت معماری داخلی Avery Cox Design

Avery Cox در تگزاس واقع شده است، جایی که او یک سبک منحصر به فرد رنگارنگ و جسورانه به فضاهایی که طراحی می کند اضافه می کند. او تجربه کار در نیویورک را به دست آورد، با برخی از طراحان معروف که به او اجازه دادند آموخته های خود را ببرد و آن را در کسب و کار خود اعمال کند.

 

 

5.سایت معماری داخلی blackhaus

این شرکت خدمات متنوعی از طراحی داخلی گرفته تا تجسم معماری ارائه می دهد. آنها روابط نزدیکی با شرکت های معروف در سراسر جهان دارند. نکته جالب این است که آنها نظرات مشتریان خود را می پذیرند و از آنها یاد می گیرند.

 

 

6.سایت معماری داخلی Hart Howerton

هارت هاورتون یک گروه جهانی از طراحان از طراحان داخلی گرفته تا معماران است. مراکز اصلی آنها در نیویورک و سانفرانسیسکو است. آنها هر کار را به عنوان یک مکان و نه یک پروژه مدیریت می کنند.

 

7.سایت معماری داخلی ver designs

Ver Designs یک شرکت طراحی و بازرگانی است که در کالیفرنیا واقع شده است. آنها روی فضاهای تجاری، مدیریت پروژه، نقد معماری و موارد دیگر کار می کنند.

8.سایت معماری داخلی fluentdesign

فلوئنت دیزاین با معماران، فروشندگان مبلمان و پیمانکاران همکاری می کند. آنها می توانند به شما در طراحی یک فضا کمک کنند، یا بعداً در پروژه بپرید تا کارها را تمام کنید. شما می توانید انواع پروژه ها را در نمونه کار آنها مشاهده کنید.

 

 

9.سایت معماری داخلی Sean Michael Design

شان کوئن این شرکت را در سال 2007 تاسیس کرد. او فضاهایی را طراحی می کند که خیلی شیک نیستند، اما فوق العاده کاربردی و ماندگار هستند. او در بسیاری از مجلات طراحی به دلیل ظاهر زیبایش برجسته شده است.

 

10.سایت معماری داخلی Aurige Studio

جاشوا هریسون مغز این شرکت موفق است. او یک طراح بوتیک است که در سرتاسر جهان در اسپاها، استراحتگاه ها و املاک کار می کند. سبک او همیشه منحصر به فرد است زیرا با دیگر طراحان نزدیک همکاری می کند.

 

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

کلام آخر

طراحی و دکوراسیون داخلی امروزه به یکی از دغدغه های بسیاری از افراد تبدیل شده است که تاثیر مهم و جدی آن را نمی توان انکار کرد.اگر به دنبال کشف آخرین ایده ها در زمینه ی طراحی داخلی هستید، یا می خواهید فضایی از منزلتان را به شیوه ای درست و با دانستن نکات کلیدی طراحی کنید، وب سایت های معماری و طراحی داخلی منبعی بسیار خوب برای شما هستند، که در بین سایت های ایرانی قطعا نام سایت گروه معماری سفید میدرخشد.

5/5 - (6 امتیاز)
تماس با کارشناس