طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه در 8 نوع کاربری

پیاده سازی دکوراسیون داخلی فروشگاه

از جمله مهم ترین موارد اولیه ی مرتبط با دکوراسیون داخلی فروشگاه که در نگاه اول می تواند، نظر مخاطب را جلب نماید، مربوط به نما و دکوراسیون می باشد که سبک و شکل ظاهری آن و متریال و اجزایی که برای پیاده سازی این نما مورد استفاده قرار می گیرد، وابسته به نوع بنا و کاربردی که دارد، (تجاری، تفریحی،اداری، مسکونی و … ) متفاوت خواهد بود. امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه ی معماری و تلفیق آن با هنر صورت گرفته است، شاهد خلق آثار بسیار زیبایی هستیم که توانسته اند تاثیرات زیادی را بر بینندگان داشته باشند. رعایت اصول مهم در طراحی دکوراسیون فروشگاه و مراکز تجاری بسیار مهم است و تنها کسانی که از دانش، آگاهی و تجربه ی کافی برخوردار باشند، می توانند این کار را به بهترین شکل انجام دهند و آنچه ایده آل است را فراهم آورند.

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

دکوراسیون داخلی و نمای داخلی یک فروشگاه، از عوامل مهم در موفقیت کسب و کار شما است که باید توجه ویژه ای به آن داشت. دکوراسیون داخلی فروشگاه شما باید آرامش را برای کارکنان و به ویژه برای مشتریان شما فراهم سازد و همینطور دسترسی آنها به محصولات آسان باشد تا توجه شان به کسب و کار، محصولات و خدماتی که ارائه میدهید جلب شود. که همین امر موجب رونق و گسترش کسب و کار شما می شود، اما شما نمیتوانید اینکار را به هر کس و هر شرکتی بسپارید اینکار نیازمند تجربه و مهارت کافی است.

 

 

با مطالعه این مقاله شما می توانید تصمیم درست و مناسبی برای انتخاب شرکت طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه بگیرید که به شما در بهره مندی از یک طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه خوب  و در نتیجه به  افزایش و رونق کسب و کار شما کمک می کند. برای این منظور شما می توانید با تیم مشاوره شرکت طراحی دکوراسیون داخلی سفید تماس بگیرید تا در انتخاب یک دکوراسیون فروشگاهی زیبا و جذاب به شما کمک کنند.

 تور مجازی طراحی داخلی فروشگاهی، اجرا شده توسط گروه دکوراسیون سفید در سال جدید

کلیک کنید…

 

با سپردن پروژه های مهم به معماران داخلی و طراحان متخصص، نتیجه ی نهایی نیز بسیار رضایت بخش خواهد بود؛ برای مثال مراکز تجاری اصلی در شهر تهران و کرج را فرض بفرمایید، طراحان و ایده پردازان اجرای این پروژه ها، به خوبی توانسته اند اکثریت فاکتورهایی را که می تواند موجب چشم نواز تر شدن فضای داخلی و بیرونی این مراکز تجاری شوند و تاثیرات مثبت بر افزایش فروش مغازه های موجود در آن را به وجود آورند، به کار ببرند.

زیباترین طراحی دکوراسیون مغازه

به جرات می توان گفت که یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار بر میزان فروش و محبوبیت یک کسب و کار، آن چیزی است که در وهله ی اول به مشتری ارائه می شود، به همین دلیل تاکید می شود که اگر شما نیز دارای شغلی هستید که به طور مستقیم در ارتباط با فروش کالاها و محصولات خاصی است؛ ( مغازه دار هستید ) حتما به موضوع طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ی خود توجه داشته باشید.

اولین چیزی که مشتری از کسب و کار شما درک خواهد کرد، دکوراسیون ویترین مغازه ی شماست. این نما در واقع می تواند به عنوان یک معرف برای کسب و کار و محصولات شما باشد و هر چقدر جذاب تر باشد باعث می شود تا مشتری در برابر مغازه و فروشگاهتان مکث و توقف طولانی تری داشته باشد و این توقف دقیقا چیزی است که شما برای پیشبرد کسب و کاری که دارید، به آن نیازمندید, زیرا افزایش فروش را در پی خواهد داشت.

نمونه پروژه طراحی داخلی فروشگاه که توسط شرکت دکوراسیون داخلی سفید پیاده سازی شده است رو در زیر میبینید

 

شرکت معماری سفید به عنوان یکی از شرکت های فعال در زمینه ی طراحی دکوراسیون مغازه و فروشگاه های بزرگ در خدمت تمامی متقاضیان و صاحبان مشاغل فعال در تهران، کرج و سایر نقاط کشور می باشد. برای برخورداری از خدمات مرتبط با طراحی دکوراسیون مغازه (دکور مغازه) و مراکز تجاری فقط کافی است که با شرکت معماری سفید  تماس حاصل نمایید.

مهم ترین نکاتی که در طراحی داخلی و چیدمان دکوراسیون مغازه و فروشگاه ها باید به آن توجه کرد شامل موارد زیر می باشد:

انتخاب رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی فروشگاه

یک ترکیب رنگ مناسب برای دکوراسیون داخلی فروشگاه باید متناسب با نوع فروشگاه و فضای فروشگاه مورد نظر باشد. ترکیب رنگی یک دکوراسیون فروشگاه باید به گونه ای باشد که مشتری و همینطور کارکنان فروشگاه احساس آرامش خاطر داشته باشند. همچنین ترکیب رنگ دکوراسیون داخلی فروشگاه باید موجب دیده شدن محصولات شما شود. برای مثال رنگ هایی مانند سبز، آبی و سفید باعث میشود تا مشتری احساس اطمینان کند، رنگ قرمز باعث ایجاد هیجان در مشتری میشود که این موجب میشود تا مشتری کمتر به نتیجه پیشنهاد شما فکر کند. به همین دلیل است که انتخاب رنگ مناسب یکی از نکاتی است که شما باید به آن توجه کنید.

نورپردازی در طراحی داخلی فروشگاه

استفاده از نورپردازی‌ های مناسب می‌تواند به مغازه شما ظاهری خاص ببخشد. البته استفاده از نورپردازی در دکوراسیون مغازه باید خیلی هوشمندانه صورت بگیرد. نورپردازی هوشمندانه نورپردازی است که متناسب با ویترین مغازه شدت و ضعف متغیری داشته باشد. استفاده از رنگ های گرم در دکوراسیون مغازه تحریک کننده و شاد کننده است و فضا صمیمی تر جلوه می کند.

با تنظیم نور مناسب در فروشگاه به دیده شدن فروشگاه خود کمک شایانی خواهید کرد. انتخاب یک نورپردازی جذاب و خاص باعث می شود تا فروشگاه شما از بیرون مشتری ها را جذب کند. نورپردازی باید به گونه ای باشد که در دو حالت شب و روز بتواند توجه ها را به فروشگاه شما جلب کند. نورپردازی به دو صورت عمومی و موضعی انجام میشود که باید طراحی آن کارشناسی شده باشد.  این هم یکی دیگر از نکات مهم در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه است.

تاثیر چیدمان محصولات بر دکوراسیون داخلی فروشگاه

شما باید به طبقه بندی و چیدمان کالای تان اهمیت دهید، مثلا نباید شلوار و لباس را با هم در یک قفسه و یک طبقه بگذارید، برای هر محصول مکان و قفسه و جای مشخصی را تعیین کنید تا هم به زیبایی و آراستگی فروشگاه کمک کند و اینکه مشتری دچار سردرگمی نشود. در چیدمان دکوراسیون و محصولات فروشگاه باید سعی شود محصولات پرفروش تر و جذاب تر، بیشتر در معرض دید مشتری قرار گیرند و محصولاتی که مشتری کمتری دارند در قفسه های پایین تر قرار گیرند.

تنظیم محل استراحت برای کارکنان و مشتریان

با طراحی محل استراحت برای مشتریان و کارکنان شما میتوانید درصد بازدید و خرید از فروشگاه خود را افزایش دهید. معمولا افرادی که برای خرید به مراکز خرید مراجعه میکنند همراهانی را با خود به خرید می آورند. که اکثر مشتری ها به دلیل خستگی همراهان خود می خواهند فروشگاه های مختلف را سریعتر بررسی کنند. شما با این کار باعث میشوید تا مشتریان شما با استراحت همراهانشان زمان بیشتری برای بازدید از فروشگاه شما داشته باشند‌. همینطور با طراحی محل استراحت برای کارکنان خود باعث میشوید تا آنها بازدهی بهتری در فروش محصولات و ارائه خدمات فروشگاه شما داشته باشند.

 

 

در نظر گرفتن طراحی مسیر حرکت مشتری

مسیر حرکت مشتری بسته به طرح کلی دکوراسیون فروشگاه متفاوت خواهد بود. مسیر حرکت مشتری را طوری طراحی کنيد که محصولات مغازه بیشتر در معرض دید باشد و احتمال خرید افزایش می‌یابد. نکته حائز اهميت اين است که دکوراسیون مغازه بايد طوری باشد که مشتری کل مسير را طی کند. يکى از ترفند ها اين است که در پايان مسير، کالايی خاص و جذاب قرار داده شود تا مشتری را برای طی کردن کل مسير تشويق کند.

یکی از نکات مهم که در تعیین طراحی و دکوراسیون فروشگاه نقش قابل توجهی دارند، خواسته ها و تمایلات مشتریان می باشد. بهتر است طراحی و دکوراسیون را برای مغازه خود انتخاب نمایید که از لحاظ مختلف کاملا منحصر به فرد و متمایز باشد. دکوراسیون مغازه باید به گونه ای انتخاب شود که بتواند به راحتی نظر تمامی افراد را به سوی خود جذب نماید.

توجه به فضای رفت و آمد و توقف مشتری ها در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

طراحی دکوراسیون داخلی یک فروشگاه باید به گونه ای باشد که فضای کافی برای رفت و آمد مشتری ها و همینطور توقف آنها برای بازدید محصولات وجود داشته باشد. نبود فضای کافی باعث میشود تا مشتری برای باز شدن راه دیگر مشتری ها با سرعت و بدون دقت به محصولات و خدمات نگاه کند. نبود فضای مناسب به کارکنان نیز این اجازه را نمی دهد تا آنها درباره خدمات و محصولات فروشگاه اطلاعات جامع و کاملی را به مشتری بدهند. و این موجب عدم پیشرفت و گسترش کسب و کار شما می شود.

نقش مشتریان در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

  • یکی از عوامل تعیین کننده ورود مشتری به فروشگاه شما ویترین مغازه خواهد بود. اکثر مشتریان بر اساس آنچه که در ویترین مغازه شما مشاهده می کنند تصمیم می گیرند تا از اجناس داخل مغازه نیز دیدن کنند. پس یکی از نکات مهم و کاربردی در دکوراسیون فروشگاه آگاهی داشتن از سلیقه عمومی و درخواست و نیاز مشتریان می باشد.
  • در هر مغازه ای نحستین بخشی که مشتریان با آن مواجه می شوند ورودی می باشد و نحوه طراحی ورودی مغازه در تعداد قدم هایی که مشتری در مغازه شما برمی دارد تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.
  • باید محصولات جذاب تر و پرفروش تر خود را در معرض دید مشتری قرار دهید. البته همواره باید سعی شود تا محصولات با مشتری کمتر را در قفسه های پایین قرار دهید. دسته بندی مطلوب و ایده آل محصولات در مغازه بر میزان فروش شما تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.
  • نحوه طراحی و چیدمان محصولات در قسمت راست فروشگاه در برداشت اول روی مشتری تاثیر قابل توجهی خواهد داشت.
  • اغلب مشتریان هزینه اجناس خریده شده در مغازه شما را به صورت نقدی و یا از طریق دستگاه کارت خوان پرداخت می کنند از این رو بخش صندوق در دکوراسیون فروشگاه شما باید به صورت کاملا حساب شده طراحی شود و بخش صندوق در مغازه باید به عنوان نقطه توقف خوب و هدفمند در نظر گرفته شود.
  • یکی دیگر از نکات دکوراسیون فروشگاه این است که محصولاتی را نیز در وسط مسیر حرکتی مشتری قرار دهید، با این کار پس از این که مشتری به این نقطه رسید می تواند تصمیم بگیرد که آیا به خرید آن محصول نیاز دارد و یا خیر و در این صورت می توانید احتمال فروش مغازه خود را افزایش دهید.

اصول جانمایی کانترهای فروشگاهی

کانترھای فروشگاھی به دو دستۀ کانترھای نمایش و کانترھای چک اوت تقسیم می شوند. برای جانمایی کانترھای در فروشگاه ھای کوچک، بھترین مکان سمت چپ و جلوی ورودی است. چرا که عموماً افراد پس از ورود به فروشگاه به سمت راست حرکت می کنند. به طور کلی ھدف از نمایش یک محصول آن است که ذھن و احساس مشتری درگیر شود و در نتیجه فروش، افزایش یابد.
انتخاب یک نقطۀ مناسب نتیجۀ فرآیند تصمیم گیری دقیق، استراتژی بازاریابی، تفکر تحلیلی دربارۀ تجربۀ مشتری و ھمچنین استعداد ذاتی برای استفاده از ویژگی ھای بصری و فیزیکی نمایشگر برای ایجاد ارتباط با مشتری است. برای انتخاب مکان مناسب کانتر، یک بار در فروشگاه قدم بزنید. به رفتار مشتریان دقت کنید. چه فضاھایی بیشتر دیده می شوند؟ در چه فضاھایی امکان درنگ کردن وجود دارد؟

مھم ترین اصل انتخاب یک مکان مناسب است. سپس مدت زمان استفاده از کانتر را مشخص کنید. اگر ھدف شما ارتباط موقت با مشتری باشد، نیازی به ھزینۀ زیاد نیست ولی اگر به دنبال ایجاد یک فضای دائمی برای ارائۀ محصولات ھستید به سراغ کانترھای بادوام بروید.

توجه به بخش صندوق فروشگاه

مکان پیشخوان و صندوق فروشگاه بستگی به مسیر خریدی دارد که برای مشتریان در نظر گرفته اید. بنابراین بخش صندوق باید حساب شده طراحی گردد و یک نقطه توقف خوب و هدفمند باشد. زمانی که فضا های مهم و جذاب فروشگاه برای مشتری ها تعیین شد، باید یک فضایی که چندان در میانه مسیر فروشگاه یا مغازه ما قرار ندارد را برای محل میز کانتر انتخاب نماییم. اگر فروشگاه شما فقط یک فروشنده دارد و کارمندانی ندارد که در میان محصولات بگردند، باید پیشخوان را جایی قرار بدهید که هم به فروشگاه و رفت‌وآمدها تسلط داشته باشید و هم بتوانید پاسخگوی مشتریان باشید و هزینه‌ها را دریافت کنید.

طراحی فضاهای خاص برای محصولات و خدمات خاص

اگر شما در کسب و کار خود محصولات و خدمات خاصی را ارائه میدهید باید در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه خود، فضایی خاص متناسب با محصولات و خدمات خاص قرار دهید. برای مثال این خدمات و محصولات میتوانند محصولات پر فروش و یا محصولات فصلی باشند که فروشنده باید بر اساس تجربه و موقعیت خود برای آن تصمیم بگیرد. برای خاص تر کردن این فضا شما می توانید نورپردازی ویژه ای برای آن قرار دهید یا میتوانید برای کمک به دیده شدن فضای خاص، آن را در وسط فروشگاه خود قرار دهید. که این مورد نیز یکی از نکاتی است که شما باید در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه خود از آن استفاده کنید.

 

 

مراحل طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاه

1.بررسی پلان معماری موجود و برآورد قیمت

ابتدا باید پلان موجود مورد بررسی قرار گیرد تا المان های چیدمان دکوراسیون فروشگاهی بر اساس پلان معماری و همینطور نیاز های مشتری و نوع فروشگاه انجام گیرد.

2.مرحله طراحی دکوراسیون فروشگاه

در مرحله بعد طراحان و متخصصان طراحی دکوراسیون با توجه به نوع فروشگاه، خدمات و محصولات و نیازهای شما طراحی اولیه ای انجام می دهند. که باید مورد تایید شما و متخصصان قرار گیرد تا کار وارد مرحله بعد یعنی تولید و اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاه شود.

3.تولید و اجرای دکوراسیون فروشگاه

پس از طراحی اولیه دکوراسیون فروشگاه نوبت به تولید و اجرای قسمتی از طراحی میرسد. که قسمتی از آن در کارگاه و بخش دیگر آن در فروشگاه انجام می شود.

4.طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

مرحله بعد، مرحله طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه است که شامل ترکیب رنگ فروشگاه، نورپردازی، طراحی مسیرهای فروشگاه و نوع متریال ها است.

انواع طراحی های مغازه با توجه به کاربری فروشگاه

1.دکوراسیون داخلی مغازه کیف و کفش فروشی

فروشگاه های کیف و کفش از آن جمله مغازه هایی هستند که اغلب مشتریانشان را بانوان تشکیل میدهند. پس با توجه به سخت گیری هایی که خانم ها در امر دکوراسیون دارند، باید در دکوراسیون داخلی فروشگاه های کیف و کفش حساسیت بیشتری داشته باشید، تا بتوانید خانم های باسلیقه را جذب مغازه خود کنید.

 

 

قفسه ها و آویز از وسایلی هستند که شما میتوانید از آنها برای چیدمان کیف و کفش ها در طراحی دکوراسیون داخلی مغازه کیف و کفش استفاده کنید.چیدمان کیف و کفش ها در فروشگاه باید طوری باشد که مشتریان برای تست کردن آنها به راحتی به فضاها دسترسی داشته باشند. همچنین نصب آینه در بخش های مختلف مغازه کیف و کفش فروشی یکی از اقدامات بااهمیتی است که باید به آن توجه بفرمایید.

2.دکوراسیون داخلی مغازه نوشت افزار (لوازم التحریر)

آماری که از تعدادی از مشتریان لوازم تحریرها گرفته شده است نشان میدهد که دکوراسیون داخلی نوشت افزار یا لوازم التحریر از این جهت مهم است که میتواند حتی مراجعین یک مغازه رو مجاب به خریدی بکنند که به آن نیاز نداشتند و قبلا هم به آن فکر نکردند. پس از خواندن این متن متوجه خواهید شد که نه تنها در لوازم التحریر بلکه در سایر فروشگاه ها دکوراسیون نقش به سزایی در فروش دارد.

 

 

برای طراحی دکوراسیون داخلی مغازه ی لوازم التحریر باید به قفسه ها، چیدمان محصولات، نورپردازی و دکوراسیون مناسب با ابعاد مغازه  توجه مخصوصی کرد و به دنبال ایجاد مناسب ترین دسترسی ها در فضاعای مختلف مغازه بود.

3.دکوراسیون داخلی مغازه لوازم خانگی

نورپردازی با کیفیت و چیدمان مناسب ویترین ها و قفسه ها و بقیه المان ها در دکوراسیون مغازه لوازم خانگی نقش بسزایی دارد و مغازه دار باید به این موارد توجه ویژه ای داشته باشد. بانوان گرامی علاقه به بازدید و خرید لوازم خانگی را دارند؛ اگر یک مغازه لوازم خانگی دارای دکوراسیون داخلی خوبی باشد، اکثر خانم ها به آنجا مراجعه می کنند و قطعا یکی از محصولات آن را خریداری می کنند.

 

 

4.دکوراسیون داخلی مغازه الکتریکی و ابزار فروشی

طراحی با سبک خاص زیبا و مدرن حتما در فروش محصولات شما اهمیت به سزایی خواهد داشت. فروشگله الکتریکی و فروش ابزارآلات مرتبط به صنعت برق یکی از مکان هایی است که با افراد متخصص سروکار دارد و حرفه ای ها هم به نظم در چیدمان وسایل توجه ویژه ای دارند. از این رو برای جذب مشتری در فروشگاه های ابزارآلات باید به نظم در چیدمان وسایل و نحوه قرارگیری آن ها توجه ویژه ای کرد.

 

 

5.دکوراسیون داخلی مغازه لوازم آرایشی

طراحی فروشگاه لوازم آرایشی به سبک مدرن که درعین حال که زیباست عامه پسند هم هست. شما میتونین فضایی داشته باشین که زیبایی بصری رو به همراه تعبیه فضای مورد نیاز شما به همراه داشته باشد. فروشگاه لوازم آرایشی هم یکی از مغازه هایی است که باید به دکور و نوع چیدمان محصولات هم چنین نورپردزی در آن توجه ویژه ای کرد. به کاربردن رنگ های تند در کنار مشکی یکی از ایده های رنگی مناسب در فروشگاه های لوازم آرایشی است.

 

 

هایدون یک فروشگاه لوازم آرایشی چند برند است که برای طراحی آن گروه معماری، ابتدا عناصر مختلف سبک شانگهای را استخراج کردند و آنها را با روش های مدرن تطبیق دادند. عناصری که خاطره خانه های قدیمی عجیب و غریب شانگهای را حمل می کنند عبارتند از : نقش برجسته، کاشی های طرحدار، چوب با رنگ کلاسیک، مدال طلای کمرنگ و رنگ سبز تیره که در این پروژه به شیوه ای معاصر و خلاقانه ترکیب شده اند که یادآور روزهای باشکوه گذشته میباشند. همچنین سطوح آینه کاری شده ی آن، فضایی جادویی و رویاگونه ایجاد میکنند که گویی در قطعه زمانی گذشته قرار می گیرید.

6.دکوراسیون داخلی فروشگاه بستنی فروشی

 

 

نکته با اهمیت  در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه بستنی فروشی استفاده از رنگ های روشن و تقریبا شاد مانند ترکیب رنگی سفید و صورتی است.(رنگ مکمل در دکوراسیون) همچنین در این مغازه ها باید مبلمانی و صندلی هایی را برای راحتی مشتریان تعبیه کنید که مبلمان مصرفی نیز باید با سبک دکوراسیون مغازه ی بستنی فروشی هماهنگی داشته باشد.

7.دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی

دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی باید با نورپردازی مناسب به یک فضای دل باز تبدیل شود، دکوراسیون مغازه ی موبایل فروشی بهتر است به سبک مدرن طراحی شود. نمای ورودی موبایل فروشی خیلی تاثیر به سزایی در جلب مشتریان دارد، لذا برای طراحی این قسمت در از مویابل فروشی خود با دیزاینر های ما در تماس باشید.

 

8.دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی

آتلیه های عکاسی، محل ثبت رویداد ها و  خاطرات افراد هم چنین لحظات مهم زندگی افراد مانند مراسم عقد و عروسی هستند. این خاطرات تا پایان عمر، با نگاه کردن به عکس هایی که در آتلیه ها گرفته شده اند، یادآوری می شوند. پس قطعا دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی در دلنشین کردن هر چه بهتر این خاطرات و لحظات، نقش بااهمیتی دارد.

 

 

استفاده از لوازم و تجهیزات مناسب، نوآوری و خلاقیت در ایجاد دکورهای عکاسی و فیلم برداری، انتخاب هارمونی مناسب رنگی تم عکاسی و نورپردازی باکیفیت و استاندارد از ویژگی هایی است که باید در  طراحی دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی خوب و استاندارد رعایت شود.

کلام آخر

شما می توانید با توجه به نکات گفته شده طراحی زیبا و جذابی را برای طراحی دکوراسیون داخلی خود انتخاب کنید که می تواند موجب پیشرفت و رونق کسب و کار شما و همینطور دیده شدن فروشگاه، خدمات و محصولاتی که شما ارائه میدهید، شود. که شرکت طراحی دکوراسیون معماری سفید می تواند این امکانات را برای طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه در اختیار شما قرار دهد.

یکی از بهترین روش‌ها به منظور انتخاب بهترین و خاص‌ترین شرکت دکوراسیون داخلی برای اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاه در اصل بررسی دقیق و اصولی پروژه‌های اجرا شده توسط آن تیم می‌باشد. به منظور آشنایی بیشتر با تیم حرفه‌ای معماری سفید به شما پیشنهاد می‌کنیم تا از پروژه‌های اجرا شده توسط این تیم دیدن فرمایید و در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر نیز می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید.

در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه، مهمترین مسئله ای که باید در نظر گرفت موقعیت مکانی و نوع مشتریان مغازه از لحاظ سطح درآمد است. درون مغازه باید علاوه بر چیدمان و دسترسی مناسب به محصولات، آرامش و رفاه مشتریان را تامین نمود و از سیستم گرمایش و سرمایش، چیدمان منظم و نورپردازی صحیح بهره برد تا مشتری وقت بیشتری را در مغازه بگذراند و از تجربه خرید خود لذت ببرد.

 

سوالات متداول دکوراسیون داخلی فروشگاه

دکوراسیون داخلی فروشگاه شما چه تاثیری در جذب مشتری دارد؟

شکل ظاهری فروشگاه یا مغازه شما، یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت تجاری کسب و کارتان می‌باشد. دکور مغازه باید برای مشتری آرامش کافی در زمان خرید ایجاد کند.

مهم ترین قسمت در دکوراسیون داخلی فروشگاه کدام ناحیه مغازه هست؟

اولین قسمتی که مشتری با آن مواجه می‌شود ورودی فروشگاه است. پس باید به طراحی این قسمت توجه ویژه‌ای داشته باشیم. شاید بتوان گفت بهترین تبلیغ برای جذب مشتری به فروشگاه ما، ظاهر آن از بیرون فروشگاه باشد. ورودی، اولین برخورد مشتری با کسب و کار ما است. باید با طراحی درست، این اولین برخورد مشتری با فروشگاه را بهینه کنیم.

رنگ مناسب در دکوراسیون داخلی فروشگاه چه تاثیری در جذب مشتری دارد؟

ترکیب رنگی که برای دکوراسیون داخلی فروشگاه انتخاب می کنیم، مشخص میکند که اجناس فروشگاه چقدر به چشم بیاید. رنگ در شکل گیری تصویر ذهنی مخاطب از فضا بسیار تأثیر میگذارد.

مراحل طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی فروشگاه را نام ببرید؟

1.بررسی پلان معماری موجود و برآورد قیمت، 2.مرحله طراحی دکوراسیون فروشگاه، 3.تولید و اجرای دکوراسیون فروشگاه، 4.طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه

انواع طراحی های مغازه با توجه به کاربری فروشگاه را ذکر کنید؟

1.دکوراسیون داخلی مغازه کیف و کفش فروشی، 2.دکوراسیون داخلی مغازه نوشت افزار (لوازم التحریر)، 3.دکوراسیون داخلی مغازه لوازم خانگی 4.دکوراسیون داخلی مغازه الکتریکی و ابزار فروشی، 5.دکوراسیون داخلی مغازه لوازم آرایشی، 6.دکوراسیون داخلی فروشگاه بستنی فروشی، 7.دکوراسیون داخلی مغازه موبایل فروشی، 8.دکوراسیون داخلی آتلیه عکاسی

نقش مشتریان در طراحی دکوراسیون داخلی فروشگاه چیست؟

همان طور که گفته شد یکی از عوامل تعیین کننده ورود مشتری به فروشگاه شما ویترین مغازه خواهد بود. اکثر مشتریان بر اساس آنچه که در ویترین مغازه شما مشاهده می کنند تصمیم می گیرند تا از اجناس داخل مغازه نیز دیدن کنند. پس یکی از نکات مهم و کاربردی در دکوراسیون فروشگاه آگاهی داشتن از سلیقه عمومی و درخواست و نیاز مشتریان می باشد.

5/5 - (21 امتیاز)
تماس با کارشناس