لوازم دکوراسیون اداری

لوازم مورد نیاز یک دکوراسیون اداری

چیدمان لوازم هر شرکت و اداره ای قطعا یکی از عوامل مهمی هست که میتواند ذهن ارباب رجوع را به خود درگیر کند و عامل مهمی باشد در افزایش یا کاهش فروش محصولات یا خدمات شرکت؛ به همین دلیل گروه معماری سفید در این مطلب میخواهد شما را با لوازم دکوراسیون اداری و کیفیت و کمیت آنها آشنا بکند؛ لذا با ما همراه باشید.

انواع لوازم دکوراسیون اداری

لوازم دکوراسیون اداری وجودشان در محیط اداری برای افزایش و بهبود بازدهی کار ضروری می‌باشد. چرا که بدون شک هر شلوغی و بهم ریختگی در محیط اداری و در حین کار، باعث ایجاد آشفتگی ذهنی می‌شود. در همین راستا می‌تواند تاثیرات منفی بر روی فرآیند کار بگذارد. به همین جهت است که استفاده از مجموعه اکسسوری اداری در عین سادگی و زیبایی، با نظم دهی به کار در محیط‌های اداری، با استقبال بالایی از سوی مدیران و سایر کاربران قرار گرفته است.

تنوع در لوازم و اکسسوری اداری

محیط‌های اداری و به خصوص میزهای کار به جهت ساعات طولانی فعالیت ممکن است مرتبا در معرض شلوغی و آشفتگی قرار گیرند. به همین علت نیازمند استفاده از لوازم تزئینی و کاربردی می‌باشند که جذابیت و گیرایی را در حین کار برای افراد ایجاد نمایند. چرا که وجود هرگونه بی نظمی و آشفتگی در پیشبرد کار اختلال ایجاد می‌کند. علاوه بر این با القا حس خستگی مانع از عملکرد بالا در افراد می‌شود.

به همین جهت است که امروزه لوازم و تجهیزات جانبی بسیاری با قرارگیری در مجموعه اکسسوری اداری، در محیط‌های کاری مورد استفاده قرار گرفته‌اند. این لوازم در عین تکمیل دکوراسیون، زیبایی و نظم بخشی بیشتر به فضا مورد استفاده قرار می‌گیرند. همچنین با افزایش انگیزه در کارکنان، سبب پیشرفت‌های چشمگیری در موقعیت شغلی می‌شوند.

اکسسوری‌ها در تنوع و اعداد بالا وجود دارند. به همین علت می‌بایست پس از چیدمان و دکوراسیون اداری، بسته به نیاز و کارایی برای محیط کار تهیه و خریداری شوند.

در انتخاب اکسسوری سلیقه افراد دخیل می‌باشد. اما لوازمی نظیر فلاور باکس، گیاهان طبیعی، تابلوهای تزئینی، قفسه‌های جدا کننده، ارگانایزرها، تفکیک کننده کاغذها، جای مداد، ساعت‌های دیواری و… بهتر است در هارمونی با سایر المان‌های چیدمان انتخاب شود. هماهنگی اکسسوری با چیدمان، رنگ و لعاب و شکل و فرم متفاوتی را با خود پدید آورند.

گروه دکوراسیون داخلی سفید تشکیل شده از کادری مجرب و متخصص در طراحی و دکوراسیون داخلی خدمات ارائه می‌کند. همچنین محصولات اداری را در انواع مختلف و با کیفیت بالا به فروش می‌رساند.

 

 

مناسب ترین صندلی های اداری

بیشتر افرادی که در محیط های اداری یا شرکتی مشغول کار هستند هنگام کار از صندلی های معمولی استفاده می کنند. استفاده از صندلی های معمولی هنگام کارهایی که چند ساعت در روز وقت شما را می گیرد می تواند باعث آسیب رسیدن به بدن شما شود. این موضوع وقتی شدیدتر میشود که شما از صندلی های بدون تحرک و چوبی  استفاده کنید. 

دکوراسیون اتاق ریاست

در طراحی دکوراسیون های داخلی مبلمان اتاق ریاست اهمیت زیادی دارد و باید برای خرید آنها دقت زیادی به خرج دهید. همچنین میز و صندلی ریاست هم علاوه بر اینکه ابهت و جلوه ی زیبایی باید داشته باشد باید کاملا هم کاربردی باشد و با توجه به شغلی که مد نظر است خرید را انجام دهید.

در نظر داشته باشید که در محیط کار، دکوراسیون محل اداره و دفتر کار باید به گونه ای باشد که هر فرد با توجه به مسئولیتی که دارد در جای مشخص و مناسبی قرار بگیرد و جایگاه رئیس و مدیر باید در قسمتی باشد که بر سایر کارمندان مسلط باشد و کسانی که کار بایگانی را انجام میدهند نزدیک به کمد و بوفه ها باشند.

دکوراسیون اداری و دفتر کار

میزهایی که در محیط کار افراد قرار می گیرند با توجه به هدفی که در محیط های کاری مختلف دنبال می‌شود لازم است که ابعاد و قسمت هایی داشته باشد که پاسخگوی نیاز فردی که از آن نیز استفاده می‌کند باشد. به طور مثال بهتر است میز ها دارای چند کشو و به یک یا دو کمد مختلف باشند که افراد بتوانند وسایل مختلف و اسناد و مدارک را به صورت مجزا و طبقه بندی شده در داخل این میز ها قرار دهند و در عین حال طراحی و ارتفاعی که این میزها دارند مناسب سلامت فیزیکی آنها باشد و طوری باشد که افراد بتوانند به راحتی به وسایل مختلف دسترسی داشته باشند و برای استفاده از میز دچار مشکل نشوند. بهتر است همیشه روی میز وسایلی که بیشترین مقدار کاربرد را دارند قرار داده شوند تا باعث تسریع در انجام امور مختلف شود.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

 

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

 

سایر لوازم اداری

انواع ست رومیزی اداری چیست ؟

خرید ست رومیزی مدیریتی مناسب و شیک برای وجه ی یک شرکت و مدیر عامل آن مهم است و می تواند اثر گذار باشد، از نظر کاربردی نیز خرید ست اداری مناسب تان که تمام وسایل مورد نیاز تان را داشته باشد اهمیت دارد که در ادامه ی این مطلب می خواهیم به انواع ست رومیزی مدیریتی بپردازیم. ست های رومیزی از نظر جنس شامل ۴ دسته ی پلاستیکی ، فلزی ، چوبی و چرمی هستند که معمولا ست رومیزی مدیریتی را از چوبی و چرمی انتخاب میکنند چرا که از زیبایی بیشتری برخوردار هستند و با کلاس تر می باشند ، اما ست های پلاستیکی و فلزی قیمت ارزان تری دارد که در بین این دو خرید ست های فلزی برای میز های کارمندان مرسوم تر هست چرا که دوام بالا تری دارند .

ست های رومیزی از نظر مدل نیز بسیار متنوع هستند و ممکن است شامل مسایل گوناگونی باشند و به دو دسته ی ست ها تک تکه و چند تکه تقسیم میشوند ، ست ها تک تکه تمام فضا ها روی یک صفحه هستند و معمولا امکانات کمتری دارند به طوری که شامل جا خودکاری، جا ورقه ای و… هستند. 

5/5 - (1 امتیاز)
تماس با کارشناس