نمای داخلی خانه های لوکس

نمای خانه های لوکس

وقتی نوبت به طراحی نمای داخلی خانه لوکس می رسد، گروه معماری سفید بهترین انتخاب است. ما مفاهیم منحصر به فردی را برای خانه های طراحی با کلاس بالا، پروژه هایی با دیزاین های مختلف، در مکان های مختلف، برای طیف گسترده ای از مشتریان ارائه می دهیم. ما نه تنها مفاهیم یک طرح را ارائه می دهیم، بلکه به تکمیل و مبلمان با کیفیت خوب نیز کمک می کنیم. با مجموعه ای بزرگ از پروژه های مسکونی در شهرهای بزرگ مانند تهران، مشهد،کرج و… ما پروژه های داخلی را به هر اندازه ای انجام می دهیم. ما مفاهیمی را برای خانه های طراحی داخلی به سبک کلاسیک و همچنین برای خانه های طراحی داخلی به سبک مدرن توسعه داده ایم.

در یک جامعه مدرن و دائماً در حال توسعه، مردم به طور موازی در حال سازگاری و توسعه هستند. بنابراین، مردم به دنبال افزایش راحتی خانه خود از طریق پروژه های مختلف طراحی داخلی هستند که به آنها احساس می شود در یک خانه خاص، راحت و گرم هستند.

نمای داخلی خانه لوکس

داشتن زیباترین دکوراسیون داخلی منزل کار راحت و آسوده ای نیست زیرا این خانه های لاکچری دارای متراژ بالایی هستند و باید با دقت و خلاقیت بالایی طراحی و دیزاین شوند و تمامی آیتم‌هایی که در یک طراحی لوکس و لاکچری رعایت می شوند، رعایت شود و دیزاین شیک و لاکچری اجرایی شود.

پیشنهاد ما برای داشتن خانه لوکس

۱- فضا را با ایده های هنرمندانه شخصی سازی کنید.

سفارشی کردن اتاق نشیمن با ایده های هنرمندانه راه حلی ارزان قیمت برای ایجاد احساس خوب از فضا است به طوریکه کاملا به فضا احساس تعلق کرده و به جای استفاده از وسایل و ابزارهای در اختیار و با سبک های رایج  با تغییر نگاه به آن ها وسیله ای متفاوت خلق کرده که منحصر به فرد تر بوده و واقعا بازتابی از شخصیت شما باشد.

۲- آنچه نمی توانید بخرید خلاقانه خودتان بسازید.

خیلی از مبلمان یا تزئینات به کار رفته در دکوراسیون های زیبا بسیار آسان ساخته می شوند کافیست از آن ها ایده گرفته و خودتان بسازید .اگر در ساخت آنها مشکل دارید اینترنت منبع بسیار خوبی برای ایده گرفتن و یاد گرفتن از طریق فیلم های آموزشی خواهد بود پس دست به کار شوید تا علاوه بر رضایت از هنرمندانه ساختن  اشیاء مورد علاقه و بالیدن به ایده ارزان قیمت و خلاقانه خود از دکوراسیون خود لذت ببرید.

۳ -استفاده از وسایل قدیمی با کاربردی جدید

استفاده از وسایل و مبلمان قدیمی می تواند جایگزین مناسبی به جای خرید کردن و یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه هاست برای مثال از قفسه کتاب، یا صندلی های قدیمی می توانید بین مبلمان خود استفاده کرده و یا سینی قدیمی خود را می توانید به یک سینی میز قهوه زیبا تبدیل کنید. با راه های آسان و ارزان قیمت می توانید در اتاق نشیمن خود احساس بهتری ایجاد کنید.

۴- اضافه کردن گیاهان سبز به نشیمن

یکی از ساده ترین و ارزان ترین راه ها برای تزئین نشیمن استفاده از گیاهان است. یک گلدان ساده و حتی کوچک نیز می تواند تغییر بزرگی در فضا ایجاد کند.

۵ – در معرض دید قرار دادن تعدادی از وسایل مورد علاقه

می توانید نگاهی به گنجینه های خاطرات خود انداخته و از کتاب های قدیمی، قاب عکس ها و وسایل تزئینی های مورد علاقه خود تعدادی را انتخاب کرده و برای شخصیت دادن به نشیمن به آن بیفزایید.

نمونه کارهای انجام شده توسط گروه معماری سفید در داخل و خارج از کشور

 

داخل یک خانه لوکس

یک خانه لوکس از طریق جزئیات منحصر به فرد،  ظرافت را منتقل می کند. قرار است هر روز یک تجربه پنج ستاره را از طریق ظاهر باشکوه و با ابهت خود به شما ارائه دهد. تیم معماری سفید در اجرای پروژه های طراحی داخلی متخصص است که هر روز تجربه ای عالی را به شما ارائه می دهد. طراحی داخلی به معنای چیزی بیش از یک ظاهر بصری دلپذیر است.

مشتریان ما برای طرحی ارزش قائل هستند که نشان دهنده سبک زندگی مرفه و زیبا باشد. خدمات ما دقیقاً منعکس کننده این ایده است.

تجربه طراحی نمای داخلی خانه لوکس

تجربه و حرفه ای بودن کلماتی هستند که به بهترین وجه پروژه های ساخته شده توسط تیمی از معماران و طراحان در گروه دکوراسیون سفید را توصیف می کنند. خدمات ارائه شده توسط ما با کیفیت بالا، تایید شده و تجربه بیش از 16 سال در زمینه طراحی داخلی می باشد. راه اندازی یک فضای مسکونی یا تجاری باید مطابق با نیازهای مشتریان باشد تا آنها در خانه جدید احساس رضایت و آرامش کنند. اغلب، مشتریان در مورد طراحی داخلی مناسب آنها مطمئن نیستند، بنابراین متخصصان sefidgroup می توانند به شما کمک کنند تا سبکی را که با آن آشنا هستید و مناسب شماست شناسایی کنید.

کلام آحر

در این مقاله با ویژگی‌های خانه‌های لوکس آشنا شدید و نمونه تصاویری از جدیدترین و لاکچری ترین دکوراسیون خانه های لوکس را مشاهده کردید. فراموش نکنید که دکوراسیون داخلی و چیدمان این مدل خانه‌ها به گونه ای نیست که خودتان با کمی خلاقیت و ایده های متنوع آن را تکمیل کنید بلکه نیازمند آن هستید از یک گروه معماری داخلی حرفه ای کمک بگیرید تا بهترین و لوکس ترین طراحی داخلی و چیدمان را در منزل اجرایی کنند. 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

5/5 - (1 امتیاز)
تماس با کارشناس