نمای داخلی ساختمان لوکس

نمای داخلی ساختمان لوکس؟!

این مقاله مخصوص آن دسته از عزیزانی است که به ساختمان های لوکس علاقه زیادی دارند. در این مقاله از شرکت دکوارسیون سفید قصد داریم تا کمی بیشتر درباره نمای داخلی ساختمان های لوکس صحبت کنیم.  هم اکنون افراد زیادی هستند که از طرفداران پر و پا قرص سبک‌های تجملی و لوکس می‌باشند.

نمای لوکس یا لاکچری luxury چیست؟

همانطور که میدانید کلمه ی لاکچری در لغت به معنای لوکس بودن و گران بودن است. در طراحی نمای لوکس نیز این واژه در بین مردم به معنای نماهای پرزرق و برق و گران تلقی میشود. حال اگر بخواهیم نمای لوکس را به طور اصولی تعریف کنیم، باید بگوییم نمای لوکس یک نمای صرفاً گران قیمت نیست، بلکه منظور از یک نمای لوکس یک نمای راحت است که طراح سعی دارد در طراحی آن راحتی و چشم نوازی نما را به حداکثر برساند.

مهم‌ترین موضوعی که باید در طراحی و اجرای یک نمای لوکس در نظر گرفت، راحتی و آرامش ساکنین ساختمان  و البته ساکنین محله و شهر است. در طراحی نمای لوکس ساختمان در اولین مرحله رنگ بندی نما بررسی میشود. استفاده از رنگ های خاص و کلاسیک مانند:کرم ،خاکستری و… میتواند در لوکس شدن نمای ساختمان تاثیر زیادی بگذارد.

چگونه لوکس ترین نمای ساختمان را داشته باشید؟

در ساختمان های لوکس نور پردازی و مدل های کفپوش و کاغذ دیواری و هم چنین سقف منزل از اهمیت زیادی برخوردار هستند شما می توانید با دیزاین لوکس معماری داخلی ساختمان از داشتن خانه ای زیبا و مدرن بهره مند شوید. بهتر است که در طراحی معماری مدرن منزل خود طرح های متفاوت و زیبایی را بر روی دیوار و سقف خانه تان ایجاد کنید. دیوارها و سقف های مدرن مکملی برای داشتن یک خانه لوکس و جذاب به شمار می روند.

یکی از مهم ترین عواملی که در طراحی معماری های ساختمان باید به آن توجه کنیم دیزاین و ایجاد نورپردازی در نمای داخلی ساختمان است. نورپردازی در زیبایی و جلوه معماری و نمای داخلی ساختمان شما تاثیر قابل توجهی دارد. در ادامه این بخش تصاویر از نمای داخلی  ساختمان  لوکس با نورپردازی های ایده آل و متفاوت را ملاحظه خواهید کرد.













دکوراسیون داخلی لوکس و لاکچری بدون نما که نمیشه!

به احتمال زیاد شما نیز این ضرب‌المثل را بارها شنیده‌اید که “از کوزه همان برون تراود که در اوست”. جالب است بدانید معماری نیز از این قاعده مستثنی نیست! خانه‌ای با دکوراسیون داخلی لاکچری و لوکس نیاز به نمای لوکس و مجلل نیز دارد تا ماهیت خود را به نمایش گذارد. طراحی خیره کننده‌ی نما با به کارگیری موتیف‌های تزئینی، کتیبه‌های کلاسیک، ستون‌های مجلل، پنجره‌ها و حفاظ های لوکس، نورپردازی و پوشش گیاهی با شکوه در کنار یکدیگر منجر به ساختمانی همه چیز تمام و کم‌نظیر خواهد شد. نمای لاکچری و لوکس ساختمان های بالا که توسط گروه دکوراسیون سفید اجر شده است نمونه‌ های جذابی‌ست که اهمیت این مسئله را به خوبی نشان می‌دهد.

ویژگی یک ساختمان لوکس

چه خصوصیاتی یک زندگی لوکس و ایده آل را رقم می زنند؟ یکی از این خصوصیات که از اهمیت زیادی نیز برخوردار است، نمای لوکس منزل به شکل شیک است. احتمالا شما هم مثل بقیه با واژه لاکچری آشنایی دارید و شاید بدتان نیاید کمی بیش تر در رابطه با آن اطلاعات کسب کنید. لاکچری یک سبک زندگی است که در آن فرد مایل است گران قیمت ترین، باکیفیت ترین و ایده آل ترین ها را داشته باشد. منحصر به فرد بودن و زیبایی چشمگیر از جمله خصوصیات یک زندگی لاکچری است. البته در معماری و سبک های دکوراسیون داخلی نمی توان سبکی با نام لاکچری یافت، اما استفاده از عناصر دکوری خاص و تزیینات تجمل گرایانه می تواند به خلق ظاهر لاکچری برای منزل کمک کند.

اولین فضا ساختمان لوکس

در نمای داخلی ساختمان لوکس اولین فضایی که در طراحی داخلی منازل مسکونی به آن می پردازیم، لابی است. اگر شما در یک آپارتمان بزرگ زندگی می کنید، احتمالا طبقه همکف ساختمانی که در آن حضور دارید به لابی اختصاص دارد. لابی از جمله فضاهایی است که کاربری عمومی داشته و دقیقا در ورودی آپارتمان قرار می گیرد. در طراحی داخلی لابی جهت ایجاد فضای لوکس می توان از مصالحی مثل سنگ مرمر استفاده کرد.

به کار بردن سبک های کلاسیک در طراحی داخلی لابی می تواند فضای چشمگیر و زیبایی خلق کند. استفاده از ستون های مرمری با سرستون های تراشیده شده، طاق به جای در، کفپوش های براق، گچبری سقف، اجرای سقف کاذب و نورپردازی که می تواند به صورت مخفی انجام شود برای اجرای یک دکوراسیون کلاسیک به کار می آید.

کلام آخر

برای اینکه از نتیجه نهایی کار خود راضی باشید به شما پیشنهاد می کنیم به جای دو باره کاری از ابتدا کار را به متخصصان این حرفه بسپارید. اینکه افراد متخصص از زاویه دید دیگری به فضا نگاه می کنند خود دلیل بارز این تفاوت در فضای داخلی محسوب می شود. حال اگر در منزل خود به سر می برید، اما فضا دیگر جذابیت گذشته را برای شما ندارد کافی است با یک تماس کار تغییر دکوراسیون محیط را به افراد متخصص این فن بسپارید. چیدمان های حرفه ای نیازمند تخصص حرفه ای است. در دنیای مدرن امروز برای اینکه متفاوت باشید باید متفاوت تر از دیگران دیده شوید. تغییر دکوراسیون توسط افراد متخصص این حرفه امری است که زیاد در کشور مرسوم نیست پس شما با فاصله گرفتن از دیگران این تفاوت را به رخ همگان بکشید.

برای مشاوره تخصصی با کارشناسان شرکت دکوراسیون داخلی سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

سوالات متداول نمای داخلی ساختمان

نمای داخلی ساختمان چگونه باید باشد؟

نمای داخلی ساختمان بسیار مهم است پس بهتر است در طراحی فضای داخلی ساختمان از ایده های بدیع و متفاوت استفاده کنید تا طراحی داخلی متفاوتی را در ساختمان خود ایجاد کنید.

چگونه میتوانیم نمای داخلی ساختمانی لوکسی داشته باشیم؟

با استفاده از مواد پلی اورتان و GRC، مواد گچ پیش ساخته در فضای داخلی ادارات، منازل، مغازه ها، ساختمان های تجاری و غیره می توانید از لذت بصری و زیبایی فریبنده آن لذت ببرید. از کفپوش های لمینت در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری نیز استفاده می شود که با انتخاب رنگ و طرح، زیبایی چشم نوازی به مکان می بخشد.

انواع نمای ساختمان را نام ببرید؟

نمای شیشه ای، نمای مونولیت، نمای چوبی یا ترمو، نمای استرچ متال، نمای کامپوزیت، نمای سنگی

5/5 - (3 امتیاز)
تماس با کارشناس