طراحی داخلی مسکونی خانم دکتر رضایی

طراحی داخلی منزل مسکونی خانم دکتر رضایی در سال 1395 انجام شده است. این خانه مسکونی به ابعاد 145 متر مربع واقع در محله جمشیدیه شهر تهران واقع گردیده است.

طراحی داخلی این واحد مسکونی شامل فضاهای سالن پذیرایی و اتاق خواب میباشد. واحد فوق نوساز بوده و نیازی به تغییرات بازسازی وجود ندارد و صرفا نیازمند طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی میباشد.

در فرایند طراحی بخصوص منزل مسکونی نظر و سلیقه کارفرما بیشتر مد نطر میباشد و با علم و سلیقه طراح در هم می آمیزد، که در این پروژه طراحی بیشتر این سمت و سوی سلیقه کارفرمای نزذیک شده ایم که کار خوبی هم ایجاد شد.

از نقطه مثبت طراحی این خانه دکور تی وی و شومینه ان است که محور های اصلی سالن پذیرایی میباشند. دکور تی وی محور نشیمن و شومسته محور فضای پدیرایی.

دیوار شومینه این فضا از دیوارپوش طرح آجر سفید و آینه تراش استفاده شده است و دیوار تی وی کاملا با متریال ام دی اف با ترکیب رنگ سفید و رنگ چوب دیزاین و طراحی گردیده است.

پنل های شوفاژ با ام دی اف طرح چوب کاور شده است تا باقی فضا از جمله دکور تی وی همسو و خوش ترکیب شوند.

در اتاق خواب مورد طراحی باز هم از همین ترکیب ام دی اف سفید و رنگ چوب استفاده شده است. در این فضا با توجه به نیاز کارفرما میز کار نیز علاوه بر کمد های لباش و شلف های تزیینی تعبیه گردیده است.

 

 

طراحی داخلی مسکونی زیبا

طراحی مدرن و زیبای معماری داخلی منزل مسکونی نه تنها باعث افزایش ارزش مادی منزل می شود بلکه تا حد زیادی می تواند هزینه های داشتن خانه ای مدرن وزیبا را در دراز مدت کاهش دهد زیرا طراحی زیبا و مدرن معماری داخلی منزل با کاهش هزینه های طراحی دکوراسیون داخلی منزل رابطه ای مستقیم دارد.

امروزه افراد به طراحی قسمت های مختلف منزل خود اهمیت زیادی می دهند، طراحی داخلی مسکونی اگر به شیوه ای اصولی انجام شود می توانید شاهد زیباترین فضای داخلی در ساختمان منزل خود باشید.

اگر شما در زمینه دیزاین داخلی منزل مهارت کافی ندارید بهتر است کار طراحی داخلی منزل تان را به دیزاینر منزل تهران بسپارید تا طراحی داخلی مسکونی همه بخش های ساختمان شما به شیوه ای اصولی و کاربردی انجام شود.

طراحی داخلی یا بطور تخصصی تر معماری داخلی شامل هزاران نمونه از طراحی و ساخت دکوراسیون با رنگ و شکل های متنوع است که در عرصه های متفاوتی به اجرا رسیده، در این بخش قرار گرفته است. امروزه طراحی و دکوراسیون داخلی یکی از پرطرفدارترین و پرکاربردترین بخش های معماری داخلی به شمار می رود. این بخش نمونه های بسیار زیادی از پروژه های دکوراسیون داخلی را به شما معرفی کرد؛ تا بتوانید سلیقه انتخاب کار یا طراحی خود را بر اساس آنها پیش ببرید.

طراحی داخلی منزل مسکونی

اصطلاح طراحی داخلی مسکونی علاوه بر این که محدوده گسترده تری را شامل می شود، به عنوان یک حرفه جدید و تازه نیز شناخته شده است. در بعضی از کشورهای قاره اروپا، جایی که این کار از آن نشات گرفته تحت عنوان معمار داخلی از این رشته یاد خواهد شد.

در حقیقت طراحی داخلی مسکونی حرفه ای است که به فعالیت و دانش های علمی نیازمند است. در حال حاضر دانشگاه ها و مراکز علمی بسیار زیادی وجود دارد که به برگزاری دوره های طراحی داخلی، می پردازند. معمولا کسانی که طراح داخلی هستند، در خصوص پارچه ها و رنگ ها، طراحی با کامپیوتر، برنامه ریزی فضا، نقاشی، طراحی مبلمان، معماری و… درس هایی را اخذ کرده و پاس می کنند. اکثر کسانی که در رشته طراحی داخلی فارغ التحصیل می شوند، پیش از این که برای تاسیس شرکت خود اقدام کنند باید حتما چند سال در دوره های کارآموزی شرکت کرده و آن هارا نیز بگذرانند.

نگاهی متفاوت به طراحی داخلی مسکونی

رنگ در طراحی داخلی مسکونی

رنگ یکی از مهم ترین جنبه های طراحی است که به فضا جلوه‌ی تازه ای می ‌ بخشد و باعث می‌ شود فضا زیباتر دیده شود. انتخاب رنگ های خاص برای فضاهای مختلف می تواند تاثیر زیادی بر جلوه‌ی آن خانه داشته باشد. به عنوان مثال اگر می خواهید خانه‌ی شما احساس صمیمیت و گرمی بیشتری در افراد ایجاد کند، باید از رنگ های گرم تر مانند کرمی، قهوه ای و نسکافه ای استفاده کنید در مقابل برای این که فضای شما رسمی تر به نظر برسد، می توانید از رنگ های سرد یا خنثی استفاده کنید. به عنوان مثال برای چنین فضاهایی بهتر است از رنگ های سفید، خاکستری یا آبی روشن استفاده کنید.

البته در طراحی ‌های مدرن بهتر است از قوانین روانشناسی بیشتر استفاده شود. به دلیل اینکه وجود رنگ‌ های خنثی باید به درستی در تزیینات ساختمان استفاده شوند. رنگ ها دنیای گسترده‌ ای دارند که هر کدام از آن ها می ‌تواند برای قسمت ‌های مختلفی از خانه مناسب باشد اما برای  انتخاب رنگ مکمل و مناسب برای هر فضا، نیاز به تخصص و تجربه طراحان دارید.

 

سوالات متداول پیرامون طراحی داخلی مسکونی

مزایای طراحی داخلی مسکونی به صورت اصولی را ذکر کنید؟

طراحی داخلی منزل مسکونی شاید به گمان بعضی از افراد هزینه اضافی باشد اما به طور قطع به شما می گوییم که طراحی برای دکوراسیون داخلی منزل مدیریت هزینه و زمان است و علاوه بر اینکه به ساختمان شما زیبایی می بخشد موجب آرامش و حس مثبت اندیشی به ساکنان خود می شود.

طراحی داخلی منزل مسکونی با زیبایی آن چه رابطه ای دارد؟

دکوراسیون داخلی منزل با مفهوم زیبایی رابطه ی مستقیم دارد. نخستین گام برای شروع طراحی دکوراسیون داخلی منزل، داشتن اطلاعاتی درباره انواع سبک‌های دکوراسیون داخلی منزل است. در طراحی داخلی منزل بسته به سلیقه افراد از سبکهای مختلفی استفاده می شود در ادامه به بررسی انواع سبکهای دکوراسیون داخلی مثل سبک کلاسیک، دکوراسیون داخلی مدرن، منیمال، مدیترانه ایی، ساحلی و … و ویژگی های آنها می پردازیم پس با ما همراه باشید.

طراحی داخلی منزل به سبک مدرن را بنویسید؟

یکی از پر طرفدارترین سبک های دکوراسیون داخلی، طراحی داخلی مدرن است. این سبک را می توان در طرح های ساده و شیک که دارای ظاهری موقر هستند به خوبی پیدا نمود. در واقع هدف اصلی از این نوع طراحی سادگی در عین زیبایی بی نظیر می باشد. در این نوع طراحی یکسری خطوط مستقیم و مشخص وجود دارد که شامل پالت رنگی ساده نیز هستند.

5/5 - (3 امتیاز)

طراحی داخلی این واحد مسکونی شامل فضاهای سالن پذیرایی و اتاق خواب میباشد . واحد فوق نوساز بوده و نیازی به تغییرات بازسازی وجود ندارد و صرفا نیازمند طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی میباشد .