خدمات بازسازی ویلا

انواع خدمات بازسازی ویلا

 شرکت بازسازی خانه و اجرای دکوراسیون داخلی سفید با کادری مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره ای در امر بازسازی ویلا می باشد. و با کوتاهترین زمان ممکن و هزینه برای شما انجام وظیفه خواهد کرد. اولین گام در فرآیند اجرای پروژه های ویلاسازی و بازسازی ویلا  مرحله  نقشه برداری از زمینی که قرار است ویلا در آن احداث گردد از اهمیت زیادی به دلیل موقعیت اقلیمی و تشخیص شمال و جنوب و طول و عرض زمین برخوردار است و نقشه ویلا به تناسب موقعیت اقلیم و تشخیص ابعاد و موقعیت زمین انجام میگیرد.

 

تا حالا فکر کردی ویلات کی احتیاج به بازسازی پیدا می کنه؟!

بازسازی ویلا فقط در صورت فرسودگی ساختمان اتفاق نمی افته
خیلی از مواقع عدم پاسخگویی ویلا به نیازهای جدید ما باعث می شه که ما به فکر بازسازی ویلا بیفتیم!!!

✔ مثلاً با افزایش تعداد افراد خانواده در طول سال ها و تغییر کاربری افراد از فضا ها از جمله کار هایی هستند که ما را وادار به بازسازی و نو سازی ویلا می کنه.

??پس به طور کلی می تونیم دو دلیل بیاریم تا ما رو به فکر بازسازی و نو سازی ویلا باشیم :
۱-بازسازی ویلا به دلیل فرسودگی مصالح و تاسیسات
۲ -بازسازی ویلا به دلیل عدم پاسخگو بودن به نیاز های جدید ساکنین.

تابحال به بازسازی ویلاتون فکر کردید ؟!
ما به فضا روح می بخشیم

 

 

نکات بازسازی ویلا

باتوجه به محوطه ویلایی و محیط زیبا و دلنشینی که دارا هستند,دربسیاری از موارد با توجه به نوع کاربری انتظارات افراد را برآورده نمیکند.
اما امروزه  به کمک بازسازی این مشکل به طور کامل حل شده است.بازسازی ویلا به شما کمک میکند قسمتهایی که دچار آسیب شده اند را از نو طراحی و اجرا کنید.بازسازی فقط به معنی کارهای ساخت و ساز وترمیم بافت های فرسوده نیست.گاهی به معنی طراحی و اجرای یک محیط دلنشین و چشم نواز است.

برای بازسازی ویلاهای قدیمی اول باید براورد کنی که چقدر تغییر نیاز داری اگه تغییرات کمه خودت دست به کار شو.

??مواردی که باید مدنظر داشته باشی

 بازسازی نما

برای بازسازی ویلاهای قدیمی اگر تغییرات کمی نیاز باشه میتونید خودتون دست به کار شوید. سعی کنید از اول از نما ویلا شروع کنید اگر نمای سنگی یا آجری دارید با یه پولیش سطحی میتونید نما رو تازه و نو کنید. ولی اگر به فکر رنگ زدن و کامپوزیت و چوب و… هستید هزینه بالاتری براتون داره

 تعویض درب خارجی و داخلی

معمولا درب ها به علت استهلاک بالا دچار فرسودگی میشوند، به خاطر همین بهتره در نوسازی درب خارجی و حتی درب های داخل خونه رو فراموش نکنید.

تغییر پوشش دیوارهای داخلی مثل نقاشی و کاغذ دیواری یا ….

بسته به اینکه تا چه اندازه میتوانید هزینه کنید، متنوع ترین مصالح رو برای دیوار ها در اختیار دارید. این مصالح رو میتونید کل یا قسمتی از دیوار های داخلی ویلا به کار ببرید که شامل نقاشی کردن، کاغذ دیواری، کناف و ترموود یا پنل های سه بعدی و… هستند.

 ترمیم یا تغییر کفپوش ها

اگر کف پوش گران قمیت دارید که تغییرش هزینه بر هست میتوانید از پولیش دادن سطح آنها رو تمیز و صیقلی و کاملا نو و براق کنید. برای تغییر هم میتوانید از گزینه هایی مثل چوب، pvc، یا لمینت، پارکت و… استفاده کنید.

 سقف کاذب و نورپردازی ها

سقف کاذب یکی از اصولی ترین بخش هایی است که در طراحی داخلی ویلای قدیمی باید مدنظر قرار بگیرد. در کنار ترمیم سقف کاذب با نورپردازی مناسب یا تغییر لامپ های قدیمی فضای جدیدی خلق کنید. میتونید برای سقف کاذب از کناف، سمنت برد، کامپوزیت و… استفاده کنید.

کابینتها در آشپزخانه

از تغییرات چشمگیر برای بازسازی کم یا اضافه کردن دیوار به محیط داخلی است. مثلا برای آشپزخانه جدا و مستقل اپن کردن خیلی به تغییر این فضا کمک میکنه و فضا رو بزرگتر نشون میدهد.

در نهایت محوطه سازی جدید

واحد طراحی شرکت معماری سفید با بهره گیری از کادر مجرب و متخصص و استفاده از نرم افزار متناسب با هر پروژه(Adobe flash,revit,3Dmax,…) و انجام محاسبات فنی مهندسی همواره سعی نموده اند طرحها و ایده های خلاقانه و نوآورانه ای را به مشتریان ارائه نمایند. شبیه سازی پروژه این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد تا قبل از اجرای پروژه نمونه  شبیه سازی شده کار را با تمام ریزه کاری های مربوطه  مشاهده نمایند. و بهترین طرح را برای پروژه خود انتخاب نماید.بعد از انتخاب طرح مورد نظر,پروژه وارد مرحله طراحی و شبیه سازی پروژه می شود.

 

 

بازدید کارشناسان گروه سفید از ویلا

عامل مهم دیگر که در خدمات بازسازی ویلا  بسیار مهم است، بررسی ساختمان ویلا جهت اجرای پروژه بازسازی است. این جمله به مفهوم آن است که زمانیکه صاحب ویلا، یک شرکت را برای خود انتخاب می‌کند، کارشناسان پروژه بازسازی از محل بازدید می‌کنند.

این کارشناسان شرایط ویلا را از هر نظر حتی جزئی‌ترین موارد مورد ارزیابی قرار می‌دهند. به طور مثال اگر قرار شد سقف، دیوارها یا کف ساختمان تعمیر شود، مسیرهای لوله‌کشی سیم‌ها و کابل‌های برق، شرایط شیب زمین، رشد گیاهان در اطراف ویلا، بافت خاک و جهت مسیر باد و نظایر این‌ها را دقیقاً مورد بررسی قرار می‌‌دهند.

کلام آخر

نمای یک ویلا یا ساختمان نشانگر موقعیت اقتصادی و موقعیت اجتماعی طراحان، اجرا کنندگان و ساکنان هر ویلا می باشد، تقریبا اکثر ویلاهای قدیمی در ایران نیاز به بازسازی دارند، متریال آجر، سنگ، سیمان و … در ویلاهای قدیمی به دلیل تغییرات جوی دچار آسیب شده و نمای ساختمان را دچار فرسودگی می‌کنند، در بازسازی ویلا فضاهای پرت با کمی تغییرات بهینه و شکل بهتری به فضا خواهد داد، همچنین بازسازی ویلا به شما کمک می‌کند قسمتهایی که دچار آسیب شده اند را از نو طراحی و اجرا کنید بازسازی فقط به معنی کارهای ساخت و ساز نیست در اصل طراحی و اجرای یک محیط دلنشین و چشم نواز است.
به طور قطع در پروژه‌های بازسازی ویلا لازم است مصالح اولیه جدیدتر خریداری شود، بنابراین انتخاب مصالح به عهده شرکت مجری خواهد بود. به همین دلیل است که قبل از خرید مصالح، مجری پروژه تعمیر باید با صاحب ویلا یا همان کارفرما یک جلسه اختصاصی پیرامون هزینه‌ها و زمان انجام و تحویل پروژه برگزار کند.

 

 

سوالات متداول خدمات بازسازی ویلا

نقش برنامه ریزی در بازسازی ویلا؟

عدم برنامه‌ریزی مناسب تنها می‌تواند این فرآیند را زمان‌برتر و پر هزینه‌تر کند؛ در نتیجه شما قبل از شروع هر کاری اول از همه باید یک طراح حرفه‌ای را برای این کار انتخاب کنید.

ارزش بازسازی ویلا را ذکر کنید؟

بازسازی ویلا به هیچ عنوان یک هزینه اضافی برای ویلای شما نیست؛ در واقع بعد از پایان فرایند نوسازی، ساختمان و خانه شما ارزش بسیار بیشتری پیدا می‌کند، زمانی که بخواهید آن را برای فروش بگذارید. حتی اگر در همین لحظه قصد فروش خانه خود را نداشته باشید، انجام این کار به شما کمک می‌کند در محیط‌های ایده‌ال‌تر و راحت‌تری زندگی کنید.

 

5/5 - (1 امتیاز)
تماس با کارشناس