بهترین دیزاینر منزل در تهران

دیزاینر منزل

نقش یک دیزاینر منزل چند وجهی است، اما با ارائه مشاوره دقیق و حرفه ای برای توسعه و اجرای خدمات طراحی داخلی در سراسر قرارداد تجاری یا بخش های مسکونی آغاز می شود. یک طراح یا دیزاینر داخلی می‌تواند مفاهیم اولیه طراحی و پیشنهادهای برنامه‌ریزی فضا، مشخصات محصول و مواد را ارائه دهد و همچنین با مشاغل متقاطع برای مدیریت یک پروژه از مفهوم تا تکمیل هماهنگی کند. این می تواند شامل وظایفی مانند:

  • ارائه مشاوره در مورد چیدمان داخلی یک فضا/ساختمان و پیشنهاد پیکربندی مجدد
  • ایجاد طرح های طراحی داخلی دو بعدی یا سه بعدی، نقشه ها، تابلوهای خلق و خو و تجسم پروژه ها
  • ارائه جدول زمانی پیش بینی شده و برنامه زمان بندی محصولات برای هماهنگی معاملات، سفارشات خرید و تحویل
  • و…

بهترین دیزاینر منزل تهران

در تهران به بحث دیزاین منزل توسط بهترین دیزاینر منزل تهران توجه نمی شود. دلیل این امر دو مورد است یکی هزینه های مرتبط با این کار و مورد دیگر اینکه همه خود را صاحب سبک می دانیم. هر چقدر هم که ما در زمینه دیزاین داخلی بهترین باشیم یک سری کارهای اصلی و اصولی را باید به بهترین دیزانرهای منزل بسپاریم. بدون تردید ما برای کار تعمیرات ماشین، نقاشی، یا ساخت یک خانه از بنا اطلاعات کافی و علمی نداریم. پس هر کاری انجام شود نیاز به دستان توانمند بهترین های این حرفه دارد.

دیزاین منزل هم دقیقاً همین تعریف را دارد. چیدمان این نیست که شما بیایید و یک ست مبل را به صورت مربعی و مستطیلی در اتاق پذیرایی بچینید و با خود بگویید کار دیزاین فضا به پایان رسید. برای رسیدن به یک چیدمان ایده ال که سرشار از حس آرامش است باید از یک فرد تخصص و با تجربه در این زمینه مشورت گرفت شود.

انتخاب بهترین دیزاینر منزل تهران

اما قبل از هر چیز ابتدا باید در مورد دیزاینر منزل منتخب خود یا دکوراسیون منزل تان به دقت تحقیق کنید. از خود بپرسید که می خواهید فضای تان به چه شکلی تبدیل شود و از چه وسایلی استفاده خواهد شد. مشخص کنید تا چه حد به کمک یک دیزاینر منزل نیاز دارید، چه چیزهای لازمی را باید داشته باشید و بودجه تان چقدر است. شرکت های خدماتی طراحی داخلی می توانند به سرعت کار را پیش ببرند، بنابراین از همان ابتدا با یک شرکت طراحی بالقوه یا یکی از طراحان داخلی زبده همراه شوید.

 

 

همچنین دکوراسیون داخلی ای را انتخاب کنید که متناسب با سبک و سلیقه شما باشد. نمونه کار طراحی داخلی را ببینید و تصمیم بگیرید که آیا در خانه هایی به سبک طراحی آنها می توانید زندگی کنید یا خیر. فقط به این دلیل که چیزی را دوست دارید به این معنی نیست که می توانید در آن زندگی کنید. تفاوت بزرگی بین این دو وجود دارد!

ویژگی های بهترین دیزاینر منزل تهران

بهترین دیزاینر منزل تهران در زمینه طراحی داخلی، سبک شما را با سلیقه خود تلفیق می کند و قادر به انتخاب یک طرح کاربردی است که برای شما بسیار مطلوب واقع شود. شرکت های طراحی داخلی می توانند به همان اندازه که مشتری تمایل داشته باشد به کار ورود پیدا کنند. بسیاری از مشتریان – به ویژه افرادی که در حال بازسازی هستند – یک دکوراتور داخلی را استخدام می کنند چرا که می دانند طراحان داخلی بر این موضوع به خوبی واقف هستند که خانه قرار است چگونه به نظر برسند و از چه اسباب و وسایلی باید استفاده کنند. اغلب مشتری ها اصرار دارند که طراحان داخلی از محصولاتی که قبلاً در خانه موجود هستند استفاده کنند. در غیر این صورت لازم است که یک طراح، کارش را از ابتدا شروع کند – به خصوص اگر این خانه تازه خریداری شده یا تازه ساخته شده باشد.

برای یک شرکت طراحی داخلی لازم است آنچه مشتری دقیقاً نیاز دارد را به خوبی درک کند که شامل سازماندهی اتاق ها، انتخاب کفپوش ها و رنگ دیوارها و پیدا کردن مبلمان مناسب برای تکمیل آن است. بعضی اوقات این بدان معنی است که وی مجبور است از کمک سایر طراحان داخلی نیز استفاده کند تا بتواند در ایجاد ظاهری مناسب به نوسازی منزل شما کمک کند.  پس چنانچه به دنبال آن هستید که منزل خود را به زیباترین سبک ممکن با شیک ترین وسایل دکوراتیو طراحی کنید، از کمک طراحان داخلی گروه معماری سفید بهره بگیرید.

 

مهندس امید یادگاری
مهندس امید یادگاری

 

اصول دیزاین منزل

به منظور ایجاد حس آرامش و زیبایی بیشتر در محیط، رعایت کردن اصول و استانداردهای دیزاین داخلی ضروری است.

اصل اول دیزاین منزل

یکی از اصولی که باید در دیزاین منزل مد نظر قرار گرفته شود، اصل توزیع وزن بینایی است. این توزیع گاه می‌تواند متقارن باشد که بیشتر در سبک سنتی دیده می‌شود و گاه می‌تواند نامتقارن باشد.

اصل دوم دیزاین منزل

اصول دیگری که بهترین دیزاینر منزل تهران باید در دیزاین داخلی منزل رعایت کند این است که در هر محیط باید یک کانون در نظر بگیرد، در یک اتاق نشیمن، یک شومینه و یا یک اثر هنری می‌تواند به عنوان کانون قرار گیرد.

اصل سوم دیزاین منزل

مورد دیگر کنتراست و تنوع در طراحی است، که موجب جذابیت بصری می‌گردد. حفظ ریتم با تکرار عناصر هم رنگ، هم بافت و یک مدل، باعث دلبازی فضا خواهد شد.

اصل چهارم دیزاین منزل

بخش مهم و اساسی دیگری که در دیزاین داخلی منزل و ادارات از جذابیت بالایی برخوردار است، رنگ آمیزی ساختمان است. در طراحی دکوراسیون داخلی منزل می‌توان در هر اتاق از یک سبک و رنگ متفاوت استفاده شود.
 

 

هزینه دیزاینر منزل

هزینه یک دیزاینر منزل چقدر است؟ اگر به دنبال یافتن یک دیزاینر داخلی هستید، بسته به طراح و ساختار هزینه آنها، قیمت ها و خدمات بسیار متفاوت است. طراحان داخلی خواه نرخ ساعتی یا ثابت را دریافت کنند، از روش های مختلفی برای تعیین قیمت و تعرفه خدمات خود استفاده می کنند. برخی از آنها اندازه پروژه را در نظر می گیرند در حالی که برخی دیگر درصد کمیسیون را از کل هزینه دریافت می کنند. صرف نظر از این، اطلاع از گزینه ها نقطه خوبی برای شروع است.

مشاوره خرید محصول توسط بهترین دیزاینر منزل تهران

برای خرید های خود اگر هنوز دست به جیب نشده اید مشاوره بگیرید. این امر سبب می شود بر اساس تناژ رنگی، نور پردازی، ابعاد و مساحت منزل شما از یک نگاه علمی خرید دنبال شود. استاندارها در خرید و جایگذاری یکی از مهم ترین اصولی به شمار می آیند که باید بر زیبایی ارجحیت داشته باشد. همه ما آگاهیم از اینکه به چه رنگی علاقه داریم اما آیا طیف رنگی در دیزاین داخلی منزل را هم می شناسیم. رنگ شناسی برای پرده، فرش، سرویس مبل، کابینت و بسیاری موارد دیگر که اگر به درستی رعایت نشود خریدهای شما را بیهوده جلوه می دهد. یک طراح خوب تمام این پارامترها را در نظر می گیرد.

 


 

خونتو مثل یک دیزاینر بچین

1.ایجاد نقطه کانونی

نقطه کانونی اولین جاییه که به محض ورود به خونه جلب توجه میکنه، پس دقت لازم رو در این جای خونه داشته باش

2.ایجاد ریتم

ریتم تکرار یه الگو، شکل یا رنگه که یه مسیر بصری ایجاد میکنه

3.ایجاد کنتراست

کنتراست فقط مربوط به رنگ نمیشه و شامل بافتهای متفاوت، الگو های متفاوت و اندازه های متفاوت هم میشه

4.مقیاس و نسبتا

مقیاس یعنی اندازه وسایل و تناسب، میگه اندازه اون وسایل چقدر با هم و با اندازه فضا هماهنگه. مثلا فضاهای کوچیک مبلمان کوچیکی میخوان که فضای رفت و آمد کافی و راحتم داشته باشد.

5.تنوع ارتفاع

تغییر ارتفاع مبلمان، تابلوها، دکوریها و حتی لوستر باعث میشه چشم تو ارتفاع های مختلف بچرخه، از یکنواختی در بیاد و زیبایی بصری و تعادل ارتفاع ایجاد بکنه

6.نورپردازی درست

نورپردازی اشتباه میتونه گند بزنه تو همه چی. نورپردازی باید چند لایه و اصولی اجرا بشه

7.سادگی یا شلوغی

موضوع اینه که این خونه ی شماس اگه با شلوغی و وسایل زیاد حال خوب داری و باهاش راحتی لزومی نداره خونتون حتما مینیمال ، ساده و خلوت باشه

8.شخصی سازی

خونه شما وقتی مختص شماست که مورد علاقه و سلیقه شماس. به خاطر این که رو مد باشید لزومی نداره چیزی که دوس نداریدو تحمل کنید.

9.ایجاد تعادل

تعادل باعث حس انسجام و راحتی میشه که برای اطلاعات بیشتر حتمن با کارشناسان شرکت دکوراسیون داخلی سفید تماس بگیرید.

آیا باید یک دیزاینر استخدام کنم یا یک دکوراتور؟

چه کسی را باید استخدام کنید بستگی به نیاز شما دارد. اگر تغییرات ساختاری مورد نیاز است (مانند برداشتن دیوار، جابجایی لوله‌کشی یا سیم‌کشی در اطراف، یا اضافه کردن پنجره‌ها یا درهای جدید)، به طور کلی یک دیزاینر داخلی انتخاب بهتری است. دیزاینرها می توانند به برنامه ریزی برای تغییرات ساختاری مهم کمک کنند و با همکاری مستقیم با معماران و سازندگان به تحقق آنها کمک کنند. از سوی دیگر، اگر هیچ تغییر ساختاری لازم نیست، اما به کمک زیبایی شناختی نیاز دارید – تصمیم گیری در مورد یک سبک. انتخاب کاغذ دیواری، رنگ و اثاثیه؛ انتخاب پنجره‌ها و انتخاب نور و لوازم جانبی – احتمالاً یک دکوراتور داخلی این کار را انجام می‌دهد. دکوراتورهای باتجربه می دانند چه چیزی با هم کار می کند و می تواند یک اتاق را مطابق با نیازها و خواسته های مشتری تغییر دهد.

مارک کاتلر، طراح داخلی در لس آنجلس، می گوید که اکثر طراحان داخلی می توانند با طیف وسیعی از سبک ها و بودجه کار کنند. اما می توانید با مرور نمونه کارها متوجه شوید که آیا طراحان با سبک شما راحت و با تجربه هستند یا خیر. اگر به ظاهر سنتی‌تر علاقه دارید، اما طراح عمدتاً روی پروژه‌های التقاطی کار کرده است، ممکن است بخواهید به سراغ شخصی بروید که زیبایی‌شناسی شبیه‌تری به شما دارد.

دیزاین منزل زیر نظر بهترین دیزاینر منزل تهران

دیزاین منزل زیر نظر بهترین دیزاینرهای منزل تهران سبب می شود از صفر تا صد کار به دست این افراد سپرده شود. شما تنها به عنوان یک تماشاگر می توانید روال عادی کار را نظاره‌گر باشید. دیزاینرهای منزل ما پس از برقراری ارتباط توسط شما با تیم حرفه ای دکوراسیون داخلی برای محاسبه و قیمت گذاری به محیط اعزام می شوند. پس از آن از صفر تا صد کار دیزاین منزل شما را به عهده می گیرند. از کف پوش تا سقف داخل منزل شما توسط افراد حرفه ای به بهترین شکل ممکن ایده پردازی و ساخته می شود. پس از آن با خرید وسایل مرتبط با حس و حال و علاقه شما کار چیدمان داخلی آغاز می شود.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

 

بر فرض برخی از قسمت ها با حذف دیوار و نصب پارتیشن تاثیر گذار تر می شود. یا اینکه نورپردازی فضای داخلی منزل شما به درستی به انجام می رسد. شکی در این نیست که رعایت کردن هارمونی رنگ حاکم در فضا و وسایل دکوری در منزل یک کار پیچیده است که گاها سبب منعکس نشدن نور کافی در محیط می شود. این موارد تنها جزئی از تدارکات تیم متخصص معماری سفید به شمار می رود و شما تنها پس از اتمام کار شاهد یک کار تیمی و حرفه ای در محیط خواهید بود.

کلام آخر

برای اینکه از نتیجه نهایی کار خود راضی باشید به شما پیشنهاد می کنیم به جای دو باره کاری از ابتدا کار را به بهترین دیزاینر منزل در تهران بسپارید. بهترین دیزاینر منزل از زاویه دید دیگری به فضا نگاه می کند خود دلیل بارز این تفاوت در فضای داخلی محسوب می شود. حال اگر در منزل خود به سر می برید، اما دیزاین منزلتان دیگر جذابیت گذشته را برای شما ندارد کافی است با یک تماس کار تغییر دکوراسیون محیط را به  بهترین دیزاینر منزل در تهران بسپارید. چیدمان های حرفه ای نیازمند دیزاین حرفه ای است. در دنیای مدرن امروز برای اینکه متفاوت باشید باید متفاوت تر از دیگران دیده شوید. تغییر دکوراسیون توسط بهترین دیزاینر منزل امری است که زیاد در کشور مرسوم نیست پس شما با فاصله گرفتن از دیگران این تفاوت را به رخ همگان بکشید.

 

سوالات متداول پیرامون بهترین دیزاینر منزل

معیار انتخاب بهترین دیزاینر منزل چیست؟

مهم ترین معیار یک دیزاینر حرفه ای منزل داشتن نمونه کارهای حرفه ای و به روز هست. که این مهم در رزومه کارشناسان شرکت ما دیده میشود.

مشاوره با بهترین دیزاینر داخلی منزل در تهران

۰۹۱۲۸۷۰۹۹۸۰ - ۰۲۱۲۲۶۵۰۷۶۱

4.5/5 - (31 امتیاز)
تماس با کارشناس