نظرات سلبریتی های مشهور در رابطه با دکوراسیون

ممکن است در طول روز بارها کلمه سلبریتی را در رسانه ها و شبکه های اجتماعی شنیده باشید و ندانید این کلمه به چه معناست؟! سلبریتی به افرادی اطلاق می شود که در بین مردم محبوب و در کانون توجه مردم و رسانه ها قرار دارند. در واقع سلبریتی ها مشهور و مورد قبول جامعه (عوام) هستند. فعالیت این افراد می تواند در زمینه های مختلفی از جمله هنری، ورزشی، اجتماعی، سیاسی و … باشد. سلبریتی دارای شخصیت و چهره ای محبوب در بین تمام مردم جهان است که مربوط به حوزه فعالیت خودش میشود. به عبارتی دیگر هرکسی که در سیاست، اقتصاد، علم و فرهنگ، سینما، موسیقی، ورزش، مدلینگ و… تاثیرگذار، مشهور و محبوب باشد را می توان سلبریتی دانست.

سلبریتی های دنیای موسیقی و سینمای جهان یکی از ثروتمندترین چهره های مشهور دنیای هنر هستند که مانند کلکسیون طلا و جواهرات و مد، دکوراسیون خانه هایشان همواره مورد استقبال قرار گرفته است. در ادامه این مطلب از شرکت دکوراسیون داخلی سفید میخواهیم به نظرات سلبریتی های مشهور در رابطه با دکوراسیون بپردازیم با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

دکوراسیون داخلی از دیدگاه سلبریتی های مشهور

همه افراد، از جمله مشهورترین سلبریتی ها، در طراحی و دکوراسیون خانه با چالش های خاص خود روبرو هستند و همچنین باید تصمیمات مهمی در زمینه دکوراسیون بگیرند تا خانه خود را به سبک دلخواه خود در بیاورند. چهره ها، ستارگان و هنرمندان در سراسر جهان مورد توجه عموم مردم هستند و زندگی آنها زیر لنز دوربین عکاسان و خبرنگاران است. دنیای سلبریتی ها دنیایی رنگارنگ و پر زرق و برق است. زندگی سلبریتی ها همیشه پر از حاشیه است و این حواشی برای مخاطبان جهانی همه ملت ها و فرهنگ ها جالب است. امروزه با توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات به ویژه اینترنت و شبکه های اجتماعی، دسترسی به سبک زندگی ستارگان موسیقی و سینما بسیار آسان و سریع است.

گاهی اوقات سلبریتی های زمان ما از کیم کارداشیان گرفته تا تیلور سویفت، مسی، نیمار، لئوناردو دی‌کاپریو و… هر هفته ده ها عکس از زندگی عمومی یا خصوصی خود را در صفحات شخصی اینستاگرام خود به اشتراک می گذارند. آنها با توجه به تجربیات خود در طول مصاحبه نظرات جالبی در مورد طراحی دکوراسیون داخلی ارائه کردند که ما در زیر این نظرات را جمع آوری کرده ایم.

 


 

بهترین نکات دکوراسیونی از دیدگاه سلبریتی ها

1.هدفمند کردن اتاق ها

لیلی سینگ کمدین محبوب در رابطه با هدفمند بودن اتاق ها می گوید؛ دفترکارم برای کار است، میز غذاخوری برای وعده های غذایی، اتاق نشیمن برای گذرندان اوقات خانوادگی و جمع های دوستانه و اتاق خواب برای خوابیدن. لازم نیست کسب و کار خود را با خود به هر اتاق در خانه ببرید.

2.رنگی که هرگز از مد نمی افتد

مدلینگ معروف اشلی گراهام می گوید: من تم کلاسیک، فاخر و استایل تک رنگ (سبک مونوکروم) را دوست دارم. من فکر می کنم باکلاس است و یکی از آن مدهایی است که هرگز از مد نمی افتد.

3. روی وسایل کلیدی سرمایه گذاری کنید

از دیگر نکات دکوراسیونی که توسط طراح داخلی و شخصیت تلویزیونی، جرمیا برنت، توصیه می‌شود، می‌گوید:اولویت بندی کنید. روی وسایل ضروری مانند مبلمان و صندلی هایی که همیشه شیک و تنوع پذیر هستند سرمایه گذاری کنید.

4.از تجارب شخصی الهام بگیرید

میراندا کر، سوپرمدل معروف، درباره نقاشی‌های روی دیوارهای خانه‌اش می گوید: احساس می‌کنم سفرهایم به دور دنیا و تجربیاتم در صنعت مد روی من تأثیر گذاشته است. من تنها در معرض انواع بافت ها، پارچه ها و جنس ها نبودم، بلکه با فرهنگ ها و افراد مبتکر مختلفی نیز رو به رو شده ام.
 

 

5.آنلاین بخرید

Nate Berkas طراح داخلی و از شخصیت های تلویزیونی می گوید: «مصالح داخلی را به صورت آنلاین بخرید. چیزهایی مانند کاشی های پشت سینک، فلزآلات، تخته گوشت، آینه و موارد دیگر. به این ترتیب می‌توانید گزینه‌های زیبای بسیاری را با قیمت‌های مختلف و مقرون به صرفه‌تر پیدا کنید.

6.ساده نگه دارید

اسکارلت جوهانسون بازیگر مشهور درباره نکات دکوراسیونی می گوید: سادگی به معنای خسته کننده بودن نیست. شما می توانید پالت رنگ را ساده نگه دارید و با ترکیب انواع بافت ها و مواد، تغییری در خانه خود ایجاد کنید.

7. المان های ارزشمند و خاطره انگیزتان را برجسته کنید

آریانا دبوز بازیگر فیلم “وست ساید” میگوید، در پشت چیزهایی که به خانه خود می آورید، نیت خاصی داشته باشید. چیزهایی که انرژی خوبی دارند را در تاریخچه خانه خود نگه دارید. دوست دارم احساس کنم همه چیز در خانه و اتاق نشیمن من روح دارد.

8.حال و هوای خانه را تعیین کنید

نینا دوبرو، بازیگر معروف، درباره نکات دکوراسیونی در منزل می گوید: “فقط بوی شیرینی های داغ هنگام وارد شدن به منزل حالتی دلپذیر و خوش آمدگو دارد، چه یک جشن باشد و چه دورهمی خانوادگی و چه یک مهمانی شام تفاوتی میکند. دسرهای خانگی زیبا به نظر می رسند، خوشمزه هستند، و سرگرم کننده و جالب هستند؛ چرا که عشق خودتان را در آن وارد می کنید.

9.آیتم های دکوری برجسته را اضافه کنید

جان لجند خواننده مشهور در مورد افزودن گیاهان به دکور برای شاد کردن فضای خانه می گوید: ما عاشق درختان و تزئینات مصنوعی هستیم زیرا برگ های آن ها نمی ریزند و قهوه ای نمی شوند. یک درخت زیتون بزرگ درست در قسمت ورودی خانه مان داریم که کاملا واقعی به نظر میرسد.
 

 

10.از لوازم حداکثر استفاده را ببرید

طراح و استایلیست امیلی هندرسون در مورد به حداکثر رساندن فضای جاسازی می گوید: مبلمان بزرگی مانند میز پاتختی را با مدل‌هایی جایگزین کنید که فضای ذخیره‌سازی کتاب و وسایل الکترونیکی دارند تا بتوانید لپ‌تاپ، کابل‌های مختلف یا کنترل تلویزیون را داخل آن قرار دهید.

کمک گرفتن از یک فرد برای مشاوره دکوراسیون داخلی و طراحی باعث میشه که شما در میزان بودجه خود صرفه جویی کنید. شرکت دکوراسیون سفید ترکیبی از دانش معماری، طراحی داخلی، روانشناسی، مشاوره تخصصی و کوچینگ است. برای مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری سفید با شماره های سایت تماس بگیرید.

✅جمع بندی

سلبریتی ها صاحب خانه های مجلل با معماری زیبا هستند. دکوراسیون خانه های سلبریتی ها از هر نظر عالی است و از امکانات بسیار زیادی برخوردار میباشد. در این مطلب، دکوراسیون منزل سلبریتی ها و ویژگی های آن ها را به شما معرفی کرده ایم. شرکت دکوراسیون داخلی سفید مجموعه ای است که می تواند پاسخگوی بسیاری از سوالات و نیازهای شما در زمینه معماری و طراحی داخلی باشد؛ در صورت نیاز با مشاوران ما در ارتباط باشید.

5/5 - (5 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس