اجرای پروژه مسکونی واقع در بلوار ابوذر تهران

این منزل نوساز همان طور که در ویدئو زیر میبینید به ابعاد 190 متر مربع واقع در بلوار ابوذر پایتخت قرار داشت که عملیات طراحی داخلی به نحو احسن توسط متخصصان شرکت دکوراسیون سفید در آن انجام شد. مدت اجرای این پروژه 40 روز به طول انجامید؛ که مرحله طراحی شامل مطالعات، تهیه نقشه های 2 بعدی و طراحی 3 بعدی در مدت 18 روز و 40 روز اجرای بی وقفه که شامل کلیه فضاهای این خانه اعم از سالن پذیرایی، آشپزخانه (طراحی و اجرای کابینت آشپزخانهسرویس بهداشتی، حمام و … میباشد.

 

 

عملیاتی که در پروژه مسکونی واقع در بلوار ابوذر صورت پذیرفت به طور خلاصه شامل موارد زیر است:

نقاشی

در وهله اول که وارد هر پروژه ای بشویم، طبق یک صورت جلسه ای که تعیین میشود، بخش های مختلف یک خانه مورد بررسی قرار میدهیم و تمامی مواردی رو که نیاز هست کارفرما مطلع باشد را به ایشان گوشزد میکنیم. به طور مثال در آن قراردادی که منعقد خواهد شد، زاویه های خانه، چارچوب ها، رنگ کاری شوفاژ، احیانا لوله های روی کار، درب ورودی، درب بالکن، نرده های بالکن، کمدهای دیواری، کانترها،‌ دریچه کولو و مکانهایی که نیاز است که رنگ پذیری انجام شود خدمت شما اعلام میشود، این پروژه هم مستثنی از این قضیه نبود و همه موارد گفته شده انجام پذیرفت.

آب بندی

به آب بندی بخش های گوناگون منزل پرداخته شد. از این جهت که عایق بودن سقف و همچنین آب بندی سقف یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین جنبه های ساختمانی و ایمنی آن است. اهمیت این موضوع زمانی آشکار می شود که متوجه می شوید سقف برای جلوگیری از اتلاف انرژی برای گرمایش و سرمایش در زمستان و تابستان ضروری است. از آنجایی که هوای گرم تمایل به بالا رفتن دارد، در تابستان و هوای گرم یک عایق ایده آل برای جلوگیری از اتلاف گرما است.

قالب بندی گچی و روی آن پتینه کاری

از ابزار قاب گچی روی دیوار می توان برای ایجاد فضایی زیبا و دلنشین در طراحی داخلی استفاده کرد. ما دیدگاه متفاوت و مجموعه ای از ایده های منحصر به فرد دکوراسیون دیوار را به شما نشان خواهیم داد. این ایده های قاب از تکنیک های طراحی خاص و گزینه های طراحی جدید استفاده می کنند. در این تکنیک از تجهیزات گچ کاری قاب پلی اورتان استفاده شد.

آینه کاری

آینه کاری دیوار و ستون یکی از ایده های جذاب و پرطرفدار دکوراسیون داخلی است که جلوه خاصی به فضای داخلی خانه می دهد که دارای مدل های متفاوت و شیکی است که توسط گروه دکوراسیون سفید ارائه میشود.

روشنایی و نورپردازی

نورپردازی در خانه با روش‌های مختلفی صورت می‌گیرد که هر کدام از این روش‌ها با توجه به دکوراسیون و فضاهای مختلف منزل کاربرد و زیبایی خاص خود را دارد. انواع نورپردازی در منزل چه به صورت طبیعی و چه به روش مصنوعی اگر به درستی اجرا شوند، علاوه بر روشنایی کافی، محیط خانه شما را دلنشین و آرامش بخش می‌کند و به زیبایی هر چه بیشتر آن کمک می‌نماید.

 

 

طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه

ساختار کابینت ممبران به گونه ای است که روکش ممبران یا وکیوم بر روی جنس هایی مانند ام دی اف، چوب و نئوپان کشیده می شود. اغلب مواد خام کابینت های ممبران ام دی اف هستند. که برای تولید بر روی این ام دی اف ها و یا ای دی افی که بر روی آن ابزار زده شده است چسب زده می شود و سپس با دستگاه مخصوص روکش ممبران وکیوم می شود و اینکه نوع دستگیره با توجه به سبک انجام شده انتخاب شد. از دیگر فضاهایی که در آشپزخانه تعبیه شد میتوان به در نظر گرفتن فضای استراحت در آشپزخانه اشاره کرد.

 

5/5 - (10 امتیاز)