استند های گل زیبا برای فضای داخلی خانه یا اداره

استند های گل زیبا برای فضای داخلی خانه یا اداره 1

امروزه در بسیاری از خانه ها و ادارات از گلدان های مختلفی برای برقراری انرژی مثبت، طراوت و شادابی استفاده می شود که نگهداری از آنها بسیار دشوار است. از این رو پایه ها یا استند های گل به وجود آمدند. استند گل یکی از بهترین و زیباترین راه حل هایی است که می توانید در هر مکانی بنا به سلیقه خود از آن استفاده کنید. استندهایی در طرح ها و انواع مختلف برای چیدمان های مختلف وجود دارد. استندهای گل معمولاً در محیط‌های خرده فروشی مانند گل فروشی‌ها، مراکز باغ و بازارهای کشاورزان و همچنین در خانه ها، ادارات و مکان های برگزاری مراسم استفاده می‌شوند. در این مقاله با معرفی انواع استند، طرح ها و نکاتی که در هنگام خرید استند باید به آنها توجه کنید، به شما کمک می کنیم تا دکوراسیون خود را بهتر دیزاین کنید.

استند گل چیست؟

استند گل یکی از پرطرفدارترین لوازم تزیینی در منازل ایرانی به خصوص آپارتمان است. استند گل سازه‌ای اختصاصی است که برای نمایش گل‌ها و گیاهان به شکلی جذاب و منظم طراحی شده است. استند های گل امروزه حتی در بسیاری از ادارات طرفداران زیادی پیدا کرده است که از آن برای ایجاد زیبایی و نشاط استفاده می کنند. آنها در اندازه ها، شکل ها و مواد مختلف موجود هستند و راه حلی همه کاره برای نمایش گل ها در فضای داخلی یا خارجی هستند. استند گل یکی از وسایلی است که می تواند برای زنده کردن دکوراسیون منزل یا محیط کاری استفاده شود.

یکی از مواردی که زیبایی خانه را بسیار تحت تاثیر قرار می دهد، نگهداری از گیاهان آپارتمانی است. اما از آن مهم‌تر نحوه تزیین و چیدمان گلدان‌ها در خانه است. آنچه که می‌تواند زیبایی خاصی به گلدان‌های شما بدهد، انتخاب یک استند گل مدرن است.

 


 

انواع استند گل کدامند؟

استند های گل از نظر ظاهری متفاوت هستند و به گروه های زیر طبقه بندی می شوند:

  • استندهای گل پایه هندسی
  •  استندهای گل کنج
  • استندهای گل نردبانی
  • استندهای پلکانی یا نردبانی
  • استند‌های گل ستونی
  • استند‌های آویزان
  • استند‌های پایه دار

 

 

بهترین محل برای قرار دادن استندهای گل

  1. استند های گل اگرچه فضای جذابی را در هر فضایی ایجاد می کنند، اما باید شرایط لازم برای رشد گیاه را فراهم باشد. که بهترین مکان از نظر نور و تهویه هوا کنار پنجره است و اما گیاهانی که هیچ نگرانی در مورد مکان نداشته باشند؛ می توانند در ورودی ها و راهروها باشند که حس خوشایندی را برای مهمانان ایجاد می کند.
  2. گلدان های گل علاوه بر انتقال انرژی زیاد در حین مطالعه، باعث ایجاد آرامش می شوند و به همین دلیل اتاق مطالعه می تواند محل مناسبی برای پایه های گل باشد.
  3. بیشتر وقت ما هر روز صرف تماشای تلویزیون، استراحت و مطالعه روی مبلمان می شود و قرار دادن استند های گل در کنار مبلمان می تواند فضای خوب و راحتی ایجاد کند.
  4. استند های گل در اتاق خواب تاثیر بسزایی در حال و هوای اتاق دارد که با استفاده از استند های گل می توان دکوراسیون اتاق خواب را زیباتر کرد.
  5. یکی دیگر از مکان های مناسب برای قرار دادن استندهای گل، بالکن و تراس است که تصویر و منظره ای جذاب ایجاد می کند.
  6. با استفاده از استند‌های گل می‌توان فضا‌های خالی را پر کرد که این کار علاوه بر ایجاد تصویری زیبا و حس حال خوب باعث استفاده بهینه از فضاهای خالی منزل می‌شود.‌‌ و فضای آرام بخشی را ایجاد می‌کند.‌‌
  7. و…

 

نقش گیاهان در دکوراسیون اداری

 

✅جمع بندی

می توانید از استند های مختلف برای نظم دادن به گلدان های خود در منزل استفاده کنید. با این کار می توانید دکوراسیونی زیبا در خانه خود ایجاد کنید. استند های گل در طرح ها و متریال های مختلف وجود دارند که با هر بودجه ای می توانید یکی از آنها را خریداری کنید. استند های گل سازه‌های چند منظوره و از نظر بصری جذاب هستند که هم اهداف عملی و هم زیبایی‌شناختی دارند. استند های گل در هر جایی اعم از محیط‌های خرده‌فروشی، فضاهای بیرونی، رویدادها یا دکوراسیون داخلی که استفاده شوند، نمایش گل‌ها و گیاهان را ارتقا می‌دهند. هنگام استفاده از استند های، نیازهای خاص فضای خود و هدفی را که می خواهید آن‌ها در خدمت باشند را در نظر بگیرید. امیدواریم با مطالعه این نوشته از شرکت دکوراسیون داخلی سفید با انواع استند گل و نکات مهم در خصوص استفاده از آن ها آشنا شده باشید.

4.1/5 - (24 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس