اصول فنگ شویی آشپزخانه

اصول-فنگ-شویی-آشپزخانه

فنگ شویی آشپزخانه برای افزایش انرژی و آرامش در آشپزخانه ضروری است و با این ترفند می توانید تغییرات اساسی در آشپزخانه خود ایجاد کنید. تغییرات ایجاد شده در آشپزخانه در رابطه با فنگ شویی با نتایج بهتر همراه است، از این رو تقاضا برای فنگ شویی آشپزخانه بسیار افزایش یافته است.و شما باید با اصول فنگ شویی آشپزخانه آشنا باشید

آشپزخانه همیشه برای خانم‌ها اهمیت زیادی داشته است و هر خانم خانه‌داری به دنبال ایده‌ها و ترفندهایی برای افزایش زیبایی و کارایی آشپزخانه خود است. فنگ شویی آشپزخانه یکی از بهترین کارهایی است که می توانید برای کمک به ایجاد تغییرات در فضای آشپزخانه و بهبود خلق و خوی خود انجام دهید.

اصول فنگ شویی آشپزخانه

فنگ شویی در آشپزخانه می تواند به سلامت روان شما کمک زیادی کند. اگر با اصول فنگ شویی آشنا باشید، می دانید که طبق این باور، قرار گرفتن هر قسمت از خانه انرژی دارد و می تواند تاثیر بسزایی در سلامت و تندرستی شما داشته باشد. فنگ شویی خانگی یکی از محبوب ترین اقتباس های فرهنگ چینی است که در آن آشپزخانه نماد ثروت و رفاه است.

اگر بخواهیم از منظر مفهومی به آشپزخانه فنگ شویی نگاه کنیم، نوعی سیستم متافیزیکی و شبه فلسفی است که هدف آن ایجاد هماهنگی و تعادل مناسب بین افراد و محیط اطراف است.

در ادامه این مطلب از دکوراسیون سفید به طور کامل با آشپزخانه فنگ شویی آشنا می شوید; بنابراین، اگر فنگ شویی را در خانه برنامه ریزی می کنید، حتما تا پایان با ما باشید.

به نورپردازی در فنگ شویی آشپزخانه توجه ویژه ای داشته باشید

این برای فنگ شویی در یک آشپزخانه کوچک بسیار مهم است. نور کافی و کافی برای ایجاد یک حس درونی مثبت (ویبر مثبت) مهم و ضروری است. استفاده از منابع نور در قسمت های مختلف برای فنگ شویی آشپزخانه را فراموش نکنید. برای پخش انرژی بیشتر در جو بهتر است از نورپردازی دو یا سه گانه استفاده کنید. یکی از لایه های نورپردازی که می تواند نقش بسیار مهمی در پخش انرژی مثبت داشته باشد، استفاده از نور طبیعی پنجره ها است.

قدر جای اجاق گاز را در اصول فنگ شویی آشپزخانه بدانید

در فنگ شویی آشپزخانه، آتش نماد پول و ثروت است. با این یک جمله احتمالا متوجه شده اید که گاز رومیزی و به طور کلی وسایل شعله ای که برای طبخ غذا استفاده می کنید، در فنگ شویی آشپزخانه جایگاه بالا و مهمی دارند. در این بخش باید به این سوالات پاسخ دهید:

آیا آشپزخانه خوب کار می کند؟

آیا تمیز است

آیا به طور مرتب از آن استفاده می کنید؟

نگران تمیز کردن شعله هستید؟

پاسخ منفی به این سوالات نشان می دهد که شما تأثیر غیرمستقیم بر زندگی خود دارید. اگر به ندرت از مشعل های گاز طبیعی استفاده می کنید، به این معنی است که فرصت های جدیدی در زندگی خود ایجاد نمی کنید. اما اگر هرگز از آن استفاده نکنید، به این معنی است که ثروت شما رشد نخواهد کرد.

همچنین نبود اجاق گاز تمیز در فنگ شویی آشپزخانه نشانه آن است که به ثروت خود اهمیت نمی دهید و به نظر می رسد که ثروت در زندگی شما زیاد نیست. به همین دلیل توصیه می شود حداقل سالی یک بار مشعل ها و اجاق ها را تمیز کرده و به طور متناوب از آنها استفاده کنید.

 

اهمیت آشپزخانه شیک فنگ شویی

دکوراسیون آشپزخانه زمانی ظاهر می شود که چیدمان و اصل خوبی بر آن حاکم باشد، این چیدمان با فنگ شویی آشپزخانه امکان پذیر است، بنابراین فنگ شویی آشپزخانه باید با دقت و دقت انجام شود. فنگ شویی آشپزخانه، زمانی که به درستی انجام شود، بر روحیه افراد تأثیر می گذارد و نتایج مثبتی به همراه دارد.

منظور از فنگ شویی آشپزخانه این است که عناصر را در جای مناسب خود قرار دهید و عناصر غیر ضروری و غیر موثر را حذف کنید تا به نتایج مثبت برسید. امروزه افراد بیشتری اهمیت فنگ شویی در آشپزخانه را درک می کنند، بنابراین نام آن کمی بیشتر از گذشته شنیده می شود.

برای اینکه آشپزخانه خود را با فنگ شویی طراحی کنید، باید آن را توسط یک فرد مجرب انجام دهید. از آنجایی که فنگ شویی یک علم است و به مهارت و تجربه زیادی نیاز دارد، همه نمی توانند به آن تسلط پیدا کنند.

 

نکاتی برای قرار دادن آشپزخانه فنگ شویی:

بسته به اینکه آشپزخانه شما کجاست، موارد زیر را در نظر بگیرید:

آشپزخانه نباید جلوی خانه یا جلوی در باشد. همه چیزهای خوبی را که می تواند وارد خانه شما شود را از بین می برد.

آشپزخانه را جلوی اتاق خواب قرار ندهید. انرژی چی در آشپزخانه یانگ است و در جنگ با انرژی یین در اتاق خواب است. این نوع ترکیب منجر به بیماری در خانواده می شود.

آشپزخانه را مرکز خانه خود قرار ندهید.

آشپزخانه را زیر حمام طبقه بالا نگه ندارید. آب و فاضلاب آن را از بین می برد.

اطمینان حاصل کنید که اتاق نشیمن، اتاق غذاخوری و آشپزخانه همه در یک سطح هستند.

شکل آشپزخانه باید مستطیلی باشد. شما می توانید یک آشپزخانه گرد داشته باشید.

اگر اتاق رختشویی داخل یا در کنار آشپزخانه است، مطمئن شوید که لباس های کثیف در آن جمع نمی شوند

اصول فنگ شویی آشپزخانه

رنگ مناسب آشپزخانه را انتخاب کنید:

رنگ های خاصی مانند سبز و قهوه ای برای آشپزخانه مناسب هستند تا عنصر آتش مرتبط با این اتاق را تشویق کنند.

قرمز نشان دهنده آتش است و رنگ مناسبی برای آشپزخانه نیست. رنگ قرمز باید با دقت استفاده شود.

از رنگ هایی که نشان دهنده چیزهای مختلف هستند می توان برای ایجاد یک آشپزخانه زیبا استفاده کرد.

 

جهت آشپزخانه

 

شرق، جنوب شرق، شمال غرب، شمال شرق و شمال جهت های خوبی برای آشپزخانه هستند.

غرب نه خوب است و نه بد.

جنوب و جنوب غرب جهت نامطلوب هستند.

 

چیدمان و فنگ شویی آشپزخانه

چیدمان و طراحی آشپزخانه در فنگ شویی بسیار مهم است. و باید آن را به گونه ای طراحی و قرار دهید که مطابق با قوانین و اصول فنگ شویی باشد. به همین دلیل توصیه می کنیم این کار را از طریق یک فرد حرفه ای و با تجربه انجام دهید. تا همه چیز به خوبی و به صورت استاندارد پیش برود

اصول فنگ شویی آشپزخانه

فنگ شویی آشپزخانه تلفیقی از علم و هنر است، شما باید آموزش های لازم را برای استفاده از این علم و هنر داشته باشید و دوره های آنها را به فنگ شویی آشپزخانه خود بگذرانید، در غیر این صورت بدون آگاهی کامل از این علم نمی توانید این کار را انجام دهید.  با دیدن آموزش های لازم شما می توانید فنگ شویی آشپزخانه را به درستی انجام دهید.
امیدوارم از مقاله اصول فنگ شویی آشپزخانه لذت برده باشید

شاید مفید باشد

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه در سال 1402(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

تعریف فنگ شویی(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

سبک خانه مدرن(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس