انتخاب بهترین رنگ برای کابینت

انتخاب-بهترین-رنگ-برای-کابینت

مقدمه

انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه یکی از دغدغه های همه است. وقتی افراد کابینت آشپزخانه را سفارش می دهند، طرحی را در ذهن خود دارند و مطمئن نیستند که این طرح با رنگ های مورد نظرشان بهتر به نظر می رسد یا خیر. هنگام سفارش و انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه، توصیه هایی که استاد  کابینت ساز ارائه می دهد بسیار مهم است. میدونی چرا؟ این به این دلیل است که این صنعتگر در طول زندگی حرفه ای خود کابینت های زیادی را با متریال های مختلف طراحی و ساخته است و دقیقاً می داند که کدام مواد و رنگ ها بهتر به نظر می رسد. پس نظر یک کابینت ساز را جویا شوید.

چه رنگی را برای کابینت آشپزخانه انتخاب کنم؟

اگر دوست دارید کارتون تک رنگ باشه، خب بسته به نوع دیزاین داخلی خانه، می توانید یک رنگ ایده آل را انتخاب کنید. اینکه میگم رنگ ایده آل، خب کمی سلیقه ای است. اما اگر با کابینت ساز مشورت کنید، قطعاً سلیقه ی شما در انتخاب چیزی، مختص به یک رنگ نیست و هر انسانی در زندگی خود برای خرید اشیاء، چندین رنگ را در نظر می گیرد. حالا آن چند رنگ را با کابینت ساز در میان بگذارید تا به شما بگوید کدام رنگ نتیجه ی بهتری را به نمایش می گذارد.

رنگ های تیره برای کابینت آشپزخانه بهتر است یا رنگ های روشن؟

رنگ روشن بهتر است یا تیره؟ هر کس سلیقه خود را دارد، یک نفر رنگ روشن را دوست دارد، یک نفر رنگ تیره را دوست دارد، هر رنگی مزایا و معایب خود را دارد، رنگ مشکی محیط را خسته کننده می کند و مکان را به سبک تیره می گیرد. و کسانی که اغلب از این سبک پیروی می کنند از آن استفاده می کنند. رنگ های روشن بیشتر از رنگ های تیره محبوب هستند. بسیاری از مردم رنگ مشکی را ترجیح می دهند زیرا کثیفی و لکه ها را نامرئی می کند.

 انتخاب-بهترین-رنگ-برای-کابینت

 

 

اگر بین انتخاب رنگ روشن و تیره سرگردان هستید، عاقلانه ترین کار استفاده از رنگ های ترکیبی است. استفاده از رنگ های متضاد و ترکیبی گاهی اوقات ظاهری پیچیده به مبلمان می دهد.

رنگ ترکیبی بهتر است یا تک رنگ؟

در حال حاضر حتی مبلمان اتاق ها نیز دو یا سه رنگ انتخاب می شوند. پرده ها در دو یا سه رنگ دوخته می شوند و به طور کلی طراحی و مد امروزی بر ترکیب رنگ ها تمرکز دارد.

اگر کمد خانه شما از نوع پلکانی است، بدون شک دو رنگ متضاد جلوه زیباتری خواهند داشت. اگر کمد لباس شما طراحی ساده ای دارد، می توانید از رنگ کابینت زمینی و رنگ کمد دیواری در ترکیب و تضاد استفاده کنید.

اصول انتخاب بهترین رنگ هنگام سفارش کابینت آشپزخانه چیست؟

اولین اصل این است که به رنگ وسایل خود توجه کنید: طرح منزل، رنگ ماشین لباسشویی، رنگ ماشین ظرفشویی، رنگ یخچال، رنگ فرش، رنگ مبلمان. رنگ پرده، در و دیوار، رنگ کف، نوع سقف.

اصل دوم می گوید سعی کنید هنگام رنگ آمیزی کنتراست را رعایت کنید. رعایت تضاد رنگی، چیدمان فضا را جذاب و دلپذیرتر می کند.

اصل سوم می گوید که اگر از انتخاب چند رنگ مطمئن نیستید، در ساخت کابینت آشپزخانه از دو یا سه رنگ ترکیبی استفاده کنید.

اصل چهارم می گوید کیفیت را نباید فراموش کرد. اجناس بی کیفیت ممکن است در ابتدا همان درخشندگی  اجناس باکیفیت را داشته باشند، اما پس از مدتی استفاده مثلاً شش تا یک ساله، به راحتی و به وضوح می توانید ببینید که کار انجام شده به تدریج کیفیت خود را از دست می دهد. ، رنگ مات می شود و زیبایی و درخشش از بین می رود.

گروه دکوراسیون سفید در هنگام سفارش به صحبت و مشاوره افراد می پردازد تا با توجه به دکوراسیون داخلی آشپزخانه و منزل خود بهترین انتخاب را داشته باشند و در نهایت کابینت ساز رنگی را انتخاب کند که با متریال انتخابی مشتری مطابقت دارد. بنابراین اطلاعات کاملی را در مورد هر موضوعی به مشتریان ارائه می دهد.

بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه رنگ روشن است، زیرا بسیار زیباست. به عنوان مثال، اگر بین سفید و کرم ,کرم را انتخاب کنید، سفید قطعا شیک تر است، می دانید چرا؟ زیرا رنگ کرم به مرور زمان زیبایی و جذابیت خود را از دست می دهد و خاکستری می شود.

رنگ‌های روشن بهتر هستند زیرا فضا را سفیدتر، روشن‌تر و درخشان‌تر نشان می‌دهند. آنها درخشان می شوند و نور اطراف را منعکس می کنند. این یک گزینه بسیار مناسب به خصوص برای آشپزخانه های کوچک است.

ارائه بهترین رنگ ها برای مدل های مختلف کابینت آشپزخانه

رنگ کابینت ام دی اف

کابینت ام دی اف از مواد ام دی اف ساخته شده است و ام دی اف متریال زیبایی است و نسبت به سایر متریال ها قیمت ارزان تری دارد. بهترین رنگ کابینت ام دی اف و پرکاربردترین رنگ کابینت ام دی اف را می توان رنگ قهوه ای، رنگ چوب، سفید و خاکستری نامید.

رنگ کابینت شیشه ای بلند

هیگلاس بیشتر با ترکیب سفید و مشکی، ترکیب سفید و طلایی، ترکیب سفید و قهوه ای، ترکیب سفید و نقره ای و سفید تک براق اجرا می شود و این رنگ ها در انتخاب کابینت هایگلاس بسیار سفارش می شوند.

رنگ کابینت چوبی

یک کابینت چوبی تقریبا در هر مقیاس رنگی می توان گفت در نوع خود زیبا و جذاب است و می توان گفت هرکسی با سلیقه خود رنگی را انتخاب می کند. هنگام سفارش کابینت چوبی از رنگ های ترکیبی استفاده نمی کنیم، معمولا کابینت چوبی یک رنگ سفارش داده می شود. طرح های کنده کاری شده و حکاکی شده روی کابینت های چوبی می تواند همرنگ کابینت باشد و یا به رنگ دیگری که معمولا طلایی است ساخته شود.

 انتخاب-رنگ-کابینت

رنگ کابینت ممبران

سلطان رنگ ها در کابینت ممبران سفید است. البته این کار در رنگ های قهوه ای، چوبی، کرم یا زرد نیز انجام می شود، اما تعداد بسیار کمی از آن ها بیشتر سفید است و گل های پرطرفدار به همین رنگ یا به رنگ های متضاد که معمولا طلایی است انجام می شود. . ستون ها و سرستون ها، تاج ها و قاب ها اغلب طلایی هستند.

رنگ کابینت

چوب فیرامید اغلب به صورت روشن یا پررنگ در رنگ بندی قهوه ای اجرا می شود و  کابینتی فیرامید قهوه ای شیک ترین و چشم نوازترین رنگ است که در ترکیب با هایگلاس جلوه زیبایی به وجود می آورد.

رنگ کابین انزو

حالا اگر نمی دانید کابینت انزو چیست؟ کمد انزو با جالب ترین مدل های نگه داشته شده را بخوانید. در واقع کمد انزو نام دیگری نیز دارد که همان کمد رنگی است. به طور کلی مواد را از ام دی اف خام تهیه می کنند و سپس از دستگاه مخصوصی برای پاشیدن رنگ روی ماده اولیه استفاده می شود که به همین دلیل به این نوع کابینت، کابینت رنگ نیز می گویند. رنگ بدنه انزو به سه صورت لاک پولیش، لاک پلی اورتان و لاک پلی استر اجرا می شود.

رنگ های کابینت فلزی

فلزات دنیای رنگارنگی هستند و بسیار رنگارنگ هستند، می توانید هر طرح و رنگی را که می خواهید در کابینت فلزی قرار دهید، با ایده های خلاقانه حتی می توانید دنیایی رنگارنگ برای کابینت بسازید.

رنگ بدنه با کیفیت بالا

بنفش، آبی، سبز، سفید، مشکی، خاکستری، بژ، زرد، قهوه ای تیره و هر رنگی را می توان در کابینت های بلند استفاده کرد، اما این رنگ ها بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

گروه معماری  دکوراسیون سفید فعالیت خود را در سال 1387 با تکیه بر تعدادی از فارغ التحصیلان دانشکده های معماری و طراحی صنعتی که پیش از این در شرکت های معتبر مشاوره و پیمانکاری تجربه کسب نمودند . و اماده ارائه خدمات به شما عزیزان میباشد.

مطالب مرتبط

بهترین رنگ برای دیوار خانه کدام است؟(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

برای سفارش کابینت نئوکلاسیک چه مراحلی باید طی شود؟(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

جدیدترین دکوراسیون آشپزخانه در سال 1402(در یک برگه جدید مرورگر باز میکند)

 

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس