مبل چستر برای چه دکوراسیونی مناسب است؟

مبل چستر مدلی زیبا و کاربردی از مبلمان در دکوراسیون منزل ایرانی است. مبلمان چستر یکی از محبوب ترین مدل های مبلمان است که اغلب در خانه های ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از بارزترین ویژگی های مبل های چسترفیلد راحتی آنهاست. می توان گفت در ساخت قسمت هایی از این مبل ها، زیبایی به راحتی ارجعیت پیدا کرده است. یکی از ویژگی های مهم این مبل لمسه کاری شده بودن آن است. لمسه کاری در واقعیت به برجستگی ها و فرو رفتگی های روی این گونه از دسته ی مبلمان راحتی گفته می شود.

به چه مبلی چستر می گویند؟

مبل چسترفیلد یکی از قدیمی ترین سبک های مبلمان است که بسیار محبوب و پرطرفدار است. زادگاه این مبل چسترفیلد انگلستان است. مبل چستر اصلی دارای دسته های P شکل و تعداد زیادی لمسه دوزی است. مبل چستر ترکیبی از سبک مدرن و کلاسیک است که متناسب با هر سبک داخلی است. جدیدترین مدل های مبل چستر در رنگ های متنوعی ساخته می شوند که می توانیم با توجه به سلیقه و دکور خود یکی از آنها را انتخاب کنیم. این نوع مبلمان در دو سبک راحت و کلاسیک در بازار موجود است و برای خرید می توانیم به بازارهای یافت آباد، دلاوران و چهاردانگه مراجعه کنیم.
 


 

ویژگی های ظاهری منحصر به فرد مبل چستر چیست؟

از جمله ویژگی های مبل های چسترفیلد (Chesterfeild) که آن ها را از سایر مبل ها متمایز می کند و باعث محبوبیت آن ها می شود، دسته و پایه های این مبل هاست. دسته های زیبای این مبل ها در نگاه اول افراد زیادی را به سمت این مبل ها می کشاند. یکی دیگر از ویژگی های مبل های چستر فیلد، تنوع سایز و اندازه ای است که در آنها تولید می شود و افراد با توجه به نیاز خود و اندازه محیطی مبل مورد نظر خود را انتخاب، و آن را خریداری می کنند. به عنوان مثال، اگر خانه شما مساحت بزرگی دارد، می توانید از مبل های چستر با دسته های بزرگ و اندازه های بزرگ استفاده کنید. اگر خانه کوچکی دارید می توانید از مبل های چستر استفاده کنید که دسته های ظریف تری دارند و ابعاد کوچک تری دارند.

نحوه ی چیدمان درست مبل چستر چیست؟

ویژگی های جذاب مبلمان چسترفیلد این دسته از مبلمان را به یکی از زیباترین و جذاب ترین مبلمان تبدیل می کند تا زیبایی آن ها فراموش نشدنی باشد. بر همگان واضح است که برای زیبایی خانه تنها کافی نیست مبلمانی مناسب و زیبا تهیه کنید و در طراحی داخلی باید همه چیز را در بهترین مکان و فضا قرار دهید. سرویس مبلمان چستر نیز از این قاعده مستثنی نیست و باید در فضای مناسب خود قرار بگیرد. مرکز اتاق نشیمن هر خانه می تواند یکی از بهترین مکان ها برای نگهداری مبلمان چسترفیلد باشد. دلیل این انتخاب ابعاد نسبتا بزرگ این مبلمان و جذابیت ذاتی آن است. طراحی مبل چستر به گونه ای است که با بیشتر فضاها و دکوراسیون ها بیاید و تناسب بسیاری داشته باشد و یک جذابیتی به محیط اضافه نماید.
 

8 تاثیر مبلمان در خانه


 

روش تشخیص کیفیت مبل چستر چیست؟

تمایل زیاد مردم به خرید مبل های چسترفیلد باعث شده تا عده ای از افراد سودجو تصمیم به تولید محصولات بی کیفیت و قیمت پایین بگیرند; اما ظاهرا مبل ها به گونه ای طراحی می شوند که به نمونه های باکیفیت این نوع مبل ها نزدیک هستند و تشخیص آن برای افراد عادی که از مبلمان اطلاعی ندارند بسیار دشوار است. اگر می خواهید به مرحله تشخیص مبل با کیفیت از مبل بی کیفیت برسید، باید گفت که یکی از راه های اطلاع از این موضوع قیمت مبلمان است. اگر قیمت پیشنهادی ارزان و پایین باشد به این معنی است که متریال به کار رفته در ساخت آن کیفیت لازم را ندارد و نمی توان انتظار کیفیت مطلوبی از کیفیت مبل چسترفیلد را داشت که برای شما مطرح کرده ایم. با نگاهی دقیق به مبلمان چستر، می توانید متوجه شوید که موادی که برای ساخت مبل استفاده شده است، مرغوب هستند یا بی کیفیت.
 

مبل چستر برای چه دکوراسیونی مناسب است؟ (2)
 

نکات کلیدی انتخاب مبلمان چستر

  • به رنگ مبلمانی که با دکوراسیون منزل شما همخوانی دارد توجه کنید.
  • به پارچه مبلمان دقت کنید. چرم و مخمل پارچه های محبوب برای مبلمان چستر هستند.
  • نقش اکسسوری‌ها را جدی بگیرید. انواع دکورهای شیک و زیبا در کنار مبلمان چستر فوق العاده به نظر می رسند. با انتخاب یک مدل آباژور رومیزی یا ایستاده و قرار دادن آن در کنار مبلمان می توانید فضای نشیمن خود را تکمیل کنید.
  • به تزیین دیوار نیز توجه کنید دیوار پذیرایی باید با رنگ و مدل مبل هماهنگ باشد.
  • می توانید با قرار دادن قفسه ها و قفسه های مختلف، فضای پذیرایی خود را تکمیل کنید.
  • فرش نقش مهمی در دیده شدن مبلمان دارد. انتخاب فرش طرح دار مبلمان شما را زیباتر می کند. دقت کنید که پایه‌های جلویی مبل باید حتماً روی فرش قرار بگیرند.
  • پرده پذیرایی را با توجه به مبلمان انتخاب کنید. طرح و رنگ پرده پذیرایی باید با مبلمان چستر مطابقت داشته باشد تا فضای شما منحصر به فرد و یکدست باشد.

✅سخن پایانی

مبل چسترفیلد یک انتخاب عالی برای تزئین اتاق نشیمن و پذیرایی است. امروزه طرح های متنوع مبل چستر متناسب با انواع دکورها از کلاسیک تا مدرن تولید می شود. مبل چسترفیلد یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین طرح های مبلمان است. مبل چسترفیلد نوعی مبلمان است که در چند سال گذشته در کشورهای مختلف تولید شده و مورد استقبال مردم سراسر دنیا قرار گرفته است. مبل چستر همچنان هم از نظر سبک و هم از لحاظ عملکرد بسیار پرطرفدار بوده و یکی از انواع مبلمان مدرن حتی در عصر حاضر به شما می آید.

5/5 - (2 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس