ویژگی های کابینت های گلاس

کابینت‌ های گلاس با دارا بودن زیبایی خیره کننده، سادگی و ‌مینیمال بودن در آشپزخانه‌های مدرن حرف اول را می‌زند. کابینت های گلاس از خرده چوب‌های فشرده شده ساخته شده که با روکش پلاستیکی و ام‌ دی اف در بازار عرضه می‌شود که ظاهری بسیار شفاف و ‌شبیه شیشه دارد. از مهم‌ترین ویژگی‌های کابینت هایگلاس می توان به درخشش خیره کننده آن و خاصیت انعکاس نور اشاره داشت که باعث محبوبیت آن شده است. اگر برای ساخت کابینت میخواهید اقدام کنید حتمن با کارشناسان شرکت دکوراسیون داخلی سفید تماس مشورت نمایید.

ویژگی‌های مثبت کابینت‌های گلاس

کابینت هایگلاس یکی از پر طرفدارترین کابینت بوده  و‌مزایای خاص خود را داشته است، که در این میان معایب خیلی کم و قابل چشم پوشی داشته است. انتخاب کابینت‌ هایگلاس یک تجربه خوب و لذت بخش در محیط آشپزخانه ایجاد می‌کند. از مهمترین ویژگی‌های مثبت کابینت گلاس می توان به موارد زیر اشاره داشت.

انعکاس نور

از مهمترین ویژگی های کابینت گلاس می توان به خاصیت بازتاب نور در فضا اشاره نمود. روکش این نوع کابینت کاملا شفاف است که باعث بازتاب نور آدر فضا می‌شود. ورق پلکسی گلاس تمام‌ ویژگی‌های شیشه را داشته که مانند شیشه شکننده نبوده و‌سطح آن کاملا صاف و براق است.

تنوع رنگ

کابینت هایگلاس از مغزی ام دی اف و روکش پلکسی گلاس تولید شده که به همین دلیل از تنوع رنگی زیادی برخوردار است. این نوع کابینت در رنگ‌های گوناگون از جمله سفید، قهوه ای، کرمی، مشکی، سبز، آبی و بنفش و‌ غیره تولید‌ می‌شود.

مقرون به صرفه

کابینت هایگلاس از تنوع بالایی برخوردار بوده و بسیار مقرون به صرفه است. این نوع کابینت زیبا و‌ کاربردی چهره خیره کننده به آشپزخانه می بخشد که نسبت به سایر محصولات مشتبه بسیار مقرون به صرفه است.

امکان تغییر درب و‌ یراق آلات

کابینت‌های گلاس بر خلاف سایر کابینت‌ها از انعطاف بالاتری برخوردار است. اگر بعد از مدتی از ظاهر کابینت هایگلاس خود خسته شدید می توانید به راحتی اقدام به تعویض درب‌های آن کنید. همچنین دستگیره‌های این‌ نوع کابینت به راحتی قابل تعویض بوده که این تغییر می توان شکل خاصی به کابینت‌های شما بدهد.

تمیز کردن آسان‌ کابینت

در میان تمام کابینت‌ها تمیز کردن کابینت گلاس بسیار راحت بود که یک انتخاب خوب برای کدبانوهای ایرانی است. این نوع کابینت به دلیل سطح صاف و‌درخشنده ای که دارد به راحتی یا یک دستمال میکروفایبر تمیز می‌شود.

دوام و طول عمر بالا

کابینت هایگلاس در برابر حرارت، رطوبت و‌جرد و‌غبار مقاومت بالایی دارد و همچنین نگهداری آن بسیار راحت است.

وزن سبک

ورق‌های پلکسی گلاس وزن کمی دارد و به‌همین‌‌ دلیل برای ساخت و نصب کابینت هلیگلاس از آن استفاده می‌شود.

عایق حرارت و‌ رطوبت

کابینت گلاس به دلیل روکش پلاستیکی مقاوم که دارا است از خاصیت ضد حرارتی خوبی برخودار بوده به همین دلیل برای ساخت کابینت‌های نزدیک اجاق گاز و سینگ ظرفشویی استفاده می‌شود.

ضد گرد و غبار

کابینت هایگبلاس کاملا ضد گرد و‌غبار بود که به راحتی با یک دستمال قابل پاک شدن است.

 

تفاوت کابینت‌ های گلاس با ام دی اف

کابینت گلاس و ام دی اف هر کدام دارای ویژگی‌های خاص خود هستند که تفاوت میان آن‌ها بر اساس کیفیت و‌ ویژگی‌های ظاهریشان مشخص می‌شود. کابینت هایگلاس از زیبایی و‌تنوع بالاتر برخوردار بوده و همچنین مقاومت بالای در برابر حرارت و رطوبت دارد و به راحتی تمیز می‌شود. کابینت ام دی اف وزن بیشتری دارد و‌ به راحتی دچار خط و خش می شود و قابلیت روکش خوردن را ندارد.

روش‌های نگهداری کابینت‌های گلاس

همانگونه که می دانید زیبایی کابینت هایگلاس به درخشندگی و براقی آن است. در هر ماه می توانید این نوع کابینت را آب گرم و ‌پارچه نخی به راحتی تمیز کنید. اجازه ندهید لکه‌های چربی در مدت طولانی بر روی سطح هایگلاس باقی بماند زیرا باعث آسیب به روکش کابینت می‌شود. برای نگهداری کابینت به این‌ نکات توجه داشته باشید:

  • از برخورد اجسام‌نوک تیز به سطح کابینت جلوگیری نمایید.
  • در مدت زمان کوتاه اقدام به تمیز کردن کابینت کنید.
  • برای نظافت و‌تمیز کردن‌ کابینت از دستمال ضخیم و‌مواد سفید کننده استفاده نکنید.

انواع رنگ بندی کابینت‌های گلاس

کابینت هایگلاس در رنگ‌بندی‌های متنوع تولید می‌شود. انتخاب رنگ کابینت به سلیقه شما بستگی دارد، یکی از رنگ‌های پر طرفدار کابینت هایگلاس رنگ سفید است که در فضاهای سرد و بی روح استفاده می شود. هایگلاس سفید و مشکی انتخاب فوق العاده‌ای است که جذابیت بالایی در فضا آشپزخانه ایجاد می کند.

کابینت گلاس سفید

کابینت هایگلاس سفید فضا آشپزخانه تمیز و‌دلباز می‌کند‌ و نقش مهمی در روشن شدن فضا دارد. سادگی کابینت هایگلاس سفید باعث شده همواره مورد توجه بسیاری از مردم قرار گیرد و همیشه علاقه مندان خاص خود را داشته است. برای ایجاد تغییر و تحول در آشپزخانه می توانید از کابینت گلاس سفید استفاده کنید که قابل لز دستگیره‌های قابل تعویض برخوردار است. با انتخاب رنگ‌های ملایم مانند صورتی و‌ آبی می توانید زیبایی فوق العاده ای به اشپزخانه بدهید. رنگ سفید کابینت را با رنگ کانتر ترکیب کنید که زیبایی چشمگیری در فضا ایجاد می نمائید.

کابینت گلاس مشکی

از رنگ مشکی به عنوان رنگ مکمل در کابینت‌های سفید و رنگ‌های روشن استفاده می‌شود. مشکی رنگ مدرنی است که با سایر المان‌های رنگ روشن در آشپزخانه باعث ایجاد فضایی کلاسیک و‌مدرن می‌شود.

کابینت گلاس قهوه‌ای

رنگ قهوه‌ای نمای چوبی و زیبایی دارد که رنگ قهوه‌ای را با رنگ سبز به خوبی تلفیق می کند که زیبایی خیره کننده‌ای در فضا آشپزخانه ایجاد می کند.

کابینت کلاس سبز

رنگ سبز قابلیت استفاده در هر فضایی را ندارد. رنگ سبز یک رنگ خاص بود که همواره طرفداران خاص خود را داشته است. بهتر است رنگ سبز را سایر وسایل آشپزخانه خود هماهنگ کنید. این رنگ با رنگ زرد زیبایی خوبی ایجاد می کند.

کابینت گلاس قرمز

رنگ قرمز یکی از رنگهای مدرن محسوب می شود که در دکوراسیون آشپزخانه از آن بسیار استفاده می‌شود. انتخاب این رنگ باید با دقت بالایی صورت گیرد تا نتیجه دلخواه خود را به همراه داشته باشد. در صورتی که آشپزخانه شما به اندازه کافی بزرگ است بهتر است از رنگ قرمز استفاده کنید که باعث کوچکتر به نظر رسیدن آشپزخانه شما می‌شود.

کابینت‌های گلاس طوسی

طوسی همانند سفید از رنگ‌های خنثی محسوب می شود که می توان آن را با رنگ زرد، بنفش، نارنجی، سفید و آبی ترک کرد. اگر از رنگ طوسی به تنهایی استفاده کنید فضای آشپزخانه شما بی روح می‌شود.

کابینت گلاس آبی

آبی از رنگ‌های پرطرفدار و کلاسیک است که در هر نقطه از خانه باعث ایجاد آرامش می‌شود. این رنگ بیشتر برای اتاق خواب مناسب است. ترکیب رنگ آبی و طوسی جزو محبوب ترین رنگ‌ها در دیزاین فضا خانه است.

 

Rate this post
تماس با کارشناس