با کنج های خالی خانه خود چه کنیم؟

با کنج های خالی خانه خود چه کنیم؟ (2)

گوشه های خالی خانه بخش مهمی از دکوراسیون داخلی است. اگر به فضاهای خالی و بدون استفاده در هر گوشه از خانه خود دقت کنید، متوجه می شوید که این قسمت ها بی روح هستند. با چیدمان اصولی کنج های خالی خانه خود می توانید جلوه ای منحصربفرد در محیط خود ایجاد کنید و از فضای بی استفاده نهایت استفاده را ببرید. روش های بسیار زیبا و کاربردی در این زمینه وجود دارد که باعث جلوه بخشیدن بیشتر به کنج های خالی خانه می‌شوند. کنج های خالی منزل، بخش های مهمی بوده که باید در دکوراسیون اصولی مورد توجه قرار داد. فقط کافی است که از خلاقیت خود استفاده کنید و با اجرای روش ها و ایده های مختلف زیبایی را در خانه خود بیافرینید. قصد ما از تهیه این مطلب این است که نکات مهمی برای تزیین گوشه های خالی خانه جمع آوری کنیم تا شما را با ایده های کاربردی در این زمینه آشنا کنیم.

ایده های جالب و فوق العاده تزیین کنج های خالی خانه

چه در یک آپارتمان کوچک زندگی کنید و چه در یک ویلا بزرگ، مطمئناً یک گوشه خالی و بدون استفاده در جایی از خانه خود پیدا خواهید کرد. مکان هایی که نمی توان وسایل و مبلمان را در آنجا قرار داد و از طرفی در صورت خالی و بلااستفاده بودن ظاهر نامناسبی دارند. اگر چنین فضاهایی در خانه خود دارید، بدانید که راه ها و نکات خلاقانه مختلفی برای پرکردن این قسمت از خانه وجود دارد.

1. یک گالری دیواری بسازید

یک گوشه خالی و بدون استفاده می تواند محل مناسبی برای داشتن یک گالری دیواری باشد. تصاویر مورد نظر خود را در گوشه دیوار خانه قرار دهید. هر بار که به گوشه اتاق نگاه می کنید، خاطرات و اتفاقات فوق العاده ای را به یاد می آورید.

2. از شلف‌های پلکانی استفاده کنید

اگر گوشه دیوار اتاق نشیمن شما خالی است؛ می‌توانید شلف‌هایی که به صورت پلکانی روی هم قرار گرفته‌اند به کار ببرید و وسایل تزئینی روی آن ها قرار دهید تا خانه خود را زیباتر کنید.
 
با کنج های خالی خانه خود چه کنیم؟ (1)

3. از صندلی های آویزان استفاده کنید

برای دکور و تزئین گوشه های خانه می توانید از صندلی های تابی شکل استفاده کنید. این صندلی را با استفاده از یک طناب محکم از حلقه ای که از قبل به سقف متصل شده است آویزان کنید. این صندلی ها در مدل های مختلف چوبی، فلزی، حصیری، پارچه ای و شیشه ای تولید می شوند و ابزاری عالی برای آرامش اعصاب هستند.

4. در گوشه‌های خالی خانه گلدان‌های معلق نصب کنید

تزیین گوشه های خالی خانه با گلدان های آویز، به فضای یکنواخت و خسته کننده خانه نشاط و شادابی می بخشد. با این کار می توانید استفاده از فضای بی فایده در خانه خود را بهینه کنید. از فضای زیر گلدان گل برای قرار دادن وسایل دیگر استفاده کنید.

5. جان بخشیدن به دکور کنج پذیرایی با آکواریوم

داشتن یک آکواریوم پر از ماهی های رنگارنگ زیبا و موجودات دریایی زیبا حس زندگی و طراوت را به خانه شما می آورد. اگر در گوشه اتاق نشیمن خود فضای خالی به اندازه آکواریوم دارید، این ایده به خانه شما روح تازه ای می بخشد و انتخابی عالی برای دکوراسیون گوشه پذیرایی شماست.

6. جایی برای مطالعه تان درست کنید

با قرار دادن یک صندلی ساده و یک چراغ پایه بلند، اتاق مطالعه کوچکی در گوشه اتاق خود بدون نیاز به میز یا لوازم جانبی دیگر ایجاد کنید و یک سبد کوچک کتاب در کنار صندلی قرار دهید تا برای ساعاتی آرام در خانه جای خوبی برای مطالعه داشته باشید.

7. فضای ورزشی فراهم کنید

اگر در خانه ورزش می کنید و رویای یک باشگاه خانگی را دارید، این جایگزین را در نظر بگیرید. یک گوشه خالی را به یک فضای تمرین اختصاصی تبدیل کنید. می توانید این فضا را با دستگاه های ورزشی خانگی و سایر تجهیزات ورزشی پر کنید و از تمرین خود لذت ببرید.

8. نورپردازی زیبا و چشم‌نواز ایجاد کنید

از یک آباژور بلند و زیبا یا یک آباژور رومیزی بسته به سلیقه و فضا می توان برای پرکردن گوشه ای به بهترین و زیباترین شکل استفاده کرد. با قرار دادن آباژور علاوه بر تکمیل دکور فضای خود، نور کافی برای مطالعه در شب را نیز تامین خواهید کرد.
 
کنج های خالی خانه

چمع بندی

همیشه راه های جالب و متنوعی برای پرکردن گوشه های خالی منزل وجود دارد. فقط روش های مختلف را امتحان کنید تا بهترین ترکیب را به دست آورید. در حین انجام این کار، خلاقیت خود را فراموش نکنید و به ذهن خلاق خود اجازه دهید ایده ها و نظرات شما را پیاده کند. شک نکنید بهترین ترکیب ممکن را برای پرکردن زوایای خالی فضای خود خواهید یافت.

5/5 - (3 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس