داخل خانه ویلایی

داخل خانه های ویلایی

اگرچه ایده های بسیاری برای داخل خانه های ویلایی وجود دارد, اما معمولا اجرای این ایده ها نیاز به هزینه بالایی دارد. این هزینه ها شامل امکانات داخل ویلا نیز می باشد. در واقع محیط ویلا علاوه بر لوکس بودن باید شامل تمامی امکانات رفاهی باشد تا علاوه بر زیبایی, موجب آرامش افراد شود. نحوه چیدمان وسایل یکی دیگر از فاکتورهای مهم در طراحی داخلی ویلاها می باشد. تصاویر زیر ایده های برای چگونگی چیدمان وسایل در ویلاهای مدرن و لوکس را نشان می دهد.

خانه های ویلایی مدرن یکی از پرطرفدار ترینِ خانه ها در جهان هستند. اگر به سبک مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی منزل علاقه مند هستید، در این قسمت دکوراسیون داخلی خانه ویلایی مدرن و لوکسی را به تصویر کشیده ایم که احتمالا نظر شما را به خود جلب می کند.

ترندهای زیباسازی داخل ویلا

ویلاها ساختمان‌های مسکونی خارج از شهری هستند که بیشتر صاحبان آن‌ها ترجیح می‌دهد هر از چند گاه به حومه شهر و ویلایشان پناه برده و تجدید قوا کنند اما معماری داخلی ویلا تا چه میزان موثر است؟ ما در این مقاله قصد داریم به ترندهای زیباسازی طراحی داخلی ویلا بپردازیم.

  • تزئینات صنایع دستی

  • رنگ‌های خنثی گرم

  • طیف‌های رنگ صورتی

  • فاستونی پشمی

  • آشپزخانه مشکی

  • مبلمان منحنی

  • طرح گل دار

  • کاشی‌های متضاد

ایده های ساخت خانه ویلایی

جدید ترین ایده های ساخت خانه ویلایی که ارزشی عالی را برای شما به ارمغان خواهند آورد!

با وجودی که این روز ها بیش تر شاهد ساخت خانه های آپارتمانی و چند واحدی هستیم، اما هنوز هم خانه های ویلایی ارزش و جایگاه خودشان را دارند. این خانه ها با فضای بیش تری که در اختیار ساکنین قرار می دهند، زندگی را به مراتب راحت تر و آزادانه تر می کنند.

خانه های ویلایی یا از نو در حال ساخت بوده یا این که خانه هایی هستند که در حال بازسازی و تغییر طراحی و معماری هستند. با این حال، در هر دو صورت باید ایده ها و مواردی را در نظر گرفت تا این طراحی و ساخت یکی از بهترین و ایده آل ترین خانه ها را ارائه کند.

عملکرد و بهینه سازی فضا

در هنگام ساخت یا حتی بازسازی ویلا نکات و موارد بسیار زیادی وجود دارد که می توان آن ها را در نظر گرفت و در خانه اجرا کرد. گاهی انتخاب از میان این همه ایده و گزینه ای که پیش رو قرار دارد کار بسیار دشواری است.
با این حال هدف دستیابی به خانه ای است که ارزش واقعی آن چندین برابر شده و به خانه ای امن و راحت برای زندگی اعضای خانواده تبدیل شود.
در میان تمام گزینه های موجود، جدید ترین ایده های ساخت خانه ویلایی شامل مواردی می شود که از نظر زیبایی، عملکرد و بهینه سازی فضا، بالا ترین ارزش ها را برای خانه مورد نظر فراهم کند.
در نتیجه در ادامه این مبحث به موارد و گزینه هایی اشاره می کنیم که می توانند بیش ترین ارزش را برای خانه و زندگی شما به ارمغان بیاورند.

زیر زمین های عمیق تر با دیوار های بلند

با وجودی که شاید در بیش تر خانه های تازه ساخته شده مدرن، زیر زمین ها دیگر جایی نداشته باشند، اما باید بدانید که در جدید ترین ایده های ساخت خانه ویلایی، باز هم به زیر زمین ها اهمیت داده شده است. این مورد در زمره بخش هایی است که بعد از اتمام ساخت دیگر نمی توان آن را به خانه اضافه کرد.
افزودن یک زیر زمین کاربردی و عمیق به فضای خانه می تواند مزیت های بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد و بر ارزش ملک بیافزاید. شما می توانید زیر زمینی مجهز و بسیار پیشرفته داشته باشید و آن را به فضایی بسیار جالب و هیجان انگیز تبدیل کنید.

تبدیل زیرزمین به مکان هیجان انگیز

به نوعی در این اینجا و به عنوان جدید ترین ایده های ساخت خانه ویلایی، زیر زمین ها دیگر فضایی برای ذخیره وسایل اضافی و انبار کردن نیستند. آن ها می توانند به یک فضای بسیار جذاب و کاربردی تبدیل شوند که از دیزاین و طراحی به خصوصی برخوردارند.
شما می توانید یک مبلمان راحتی زیبا را در این فضا قرار دهید و با بلند تر کردن سقف این مکان و دلباز تر کردن و آزاد تر کردن این مکان، آن را به یک نقطه گرم برای گرد همایی های شبانه خود تبدیل کنید. همچنین می توانید این زیر زمین را به یک باشگاه کوچک خانگی تبدیل کنید و با مجهز کردن آن به چند وسیله ورزشی و تفریحی یک مکان هیجان انگیز و بسیار کاربردی را به خانه خود اضافه نمایید.

در آشپزخانه های خانه از جزیره های بزرگ تری استفاده کنید

در جدید ترین ایده های ساخت خانه ویلایی، باز هم رد پای جزیره های زیبایی که در مرکز آشپزخانه خودنمایی می کنند، دیده می شود. با این تفاوت که این در رویکرد های جدید تر، از جزیره هایی بسیار بزرگ تر در مرکز آشپزخانه استفاده می شود.

آشپزخانه ها را می توان در کنار اتاق نشیمن، به عنوان یکی از نقاط کانونی اصلی هر خانه ای در نظر گرفت. بنابراین باید در ساخت و طراحی آشپزخانه مورد نظر اطمینان حاصل شود که فضا به اندازه کافی برای میهمانی ها و گرد همایی ها کاربردی و ایده آل است.

برای مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

 

5/5 - (1 امتیاز)
تماس با کارشناس