7 راه تزیین هنرمندانه دیوار پشت تلویزیون

دیوار پشت تلویزیون در حال حاضر سبک و دکوراسیون مخصوص به خود را دارد. اگرچه تغییر در این قسمت کم است و هزینه زیادی ندارد، اما با این کار تغییر و تحولات زیادی را در خانه خود ایجاد میکنیم. حتی تزئین دیوار پشت تلویزیون می تواند به نقطه کانونی خانه تبدیل شود. امروزه تلویزیون‌ها سبک‌تر و نازک‌تر از تلویزیون‌های قدیمی هستند و اکثر خانه‌ها از تلویزیون‌های LCD و LED بزرگ استفاده می‌کنند. بنابراین، تلویزیون به طور کامل در معرض دید قرار می گیرد و به عنوان یک نقطه کانونی در هر خانه در نظر تلقی می شود. بنابراین بهتر است دیوار پشت تلویزیون را به زیبایی هرچه بیشتر تزیین کنید. دیواری که تلویزیون در مقابل آن قرار می گیرد معمولا بزرگترین دیوار اتاق نشیمن است، بنابراین طراحی و دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون بسیار مهم است و در زیبایی و جذابیت دکوراسیون منزل تاثیر بسزایی دارد.

در ادامه ایده هایی برای تزیین پشت تلویزیون در اختیار شما دوستان قرار می دهیم؛ پس با شرکت دکوراسیون داخلی سفید تا انتهای این مطلب همراه باشید.

چرا تزیین دیوار پشت تلویزیون مهمه؟

پشت تلویزیون فضای بسیار تاثیرگذاری در طراحی دکوراسیون منزل است. در اتاق نشیمن، افراد ساعت های زیادی را صرف تماشای تلویزیون می کنند. به همین دلیل دیوار پشت تلویزیون بیش از آنچه که باید، در معرض دید قرار می گیرد. به همین جهت اگر دیوار پشت تلویزیون جذاب باشد، تاثیر زیادی در دکوراسیون منزل دارد. از طرفی با توجه به اینکه طراحی خانه ایرانی به گونه ای است که تلویزیون در اتاق نشیمن قرار دارد، بنابراین دیوار پشت تلویزیون باید بهترین رنگ را داشته باشد تا فضای آن متمایز از بخش های دیگر باشد.

کمک گرفتن از یک فرد برای مشاوره دکوراسیون داخلی و طراحی باعث میشه که شما در میزان بودجه خود صرفه جویی کنید. شرکت دکوراسیون سفید ترکیبی از دانش معماری، طراحی داخلی، روانشناسی، مشاوره تخصصی و کوچینگ است. برای مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری سفید با شماره های سایت تماس بگیرید.

جدیدترین طراحی برای دیوار پشت تلویزیون

شاید فکر کنید برای داشتن یک دیوار زیبا و جذاب برای قسمت پشت تلویزیون باید هزینه زیادی صرف کنید یا خانه شما برای چنین دکوراسیونی مناسب نیست. اما اشتباه میکنید!! بسته به سبک طراحی داخلی، ما به شما نشان می دهیم که چگونه می توانید زیباترین دیوار پشت تلویزیون را با قیمتی مناسب برای خود داشته باشید. با استفاده از راه های زیر میتوانید جدیدترین طراحی ها رو برای دیوار پشت تلویزیون خود انتخاب کنید.

1.تزیین دیوار پشت تلویزیون با کناف

کناف یکی از بهترین متریال ها برای تزیین این فضا است. با کناف می توانید هر طرح و مدلی را که دوست دارید پیاده سازی کنید و حتی طرح‌های مفهومی و یا جادار برای قراردادن اکسسوری طراحی کنید.

2.دیوار پشت تلویزیون با گچ

متریال گچ برای دکوراسیون ارزان قیمت این فضا بسیار مناسب است. کسانی که قصد ایجاد طرح های ساده و مینیمال یا حکاکی های ظریف را دارند، این متریال بهترین انتخاب است.

3.دیوار پشت تلویزیون با سنگ آنتیک

امروزه مدل جدید دیوار پشت تلویزیون که در خانه های شیک و مدرن طرفداران زیادی پیدا کرده است استفاده از سنگ آنتیک است. زیبایی و درخشندگی این سنگ ها بسیار زیبا است و می توانید حتی در شب با نورپردازی داخل ساختمان زیبایی آن ها را افزایش دهید.

4.دیوار پشت تلویزیون با کاغذ دیواری

یکی از روش های تزئین دیوار پشت تلویزیون جدید استفاده از کاغذ دیواری است اما دو نکته بسیار مهم وجود دارد. از آنجایی که هدف از تزئین این فضا تبدیل آن به نقطه کانونی و برجسته کردن آن است، تنها در صورتی مجاز به استفاده از کاغذ دیواری هستید که تزیینات و رنگ سایر دیوارهای اتاق ساده باشند.

5.تزیین دیوار پشت تلویزیون با استفاده از چوب

بهترین ایده برای طراحی دیوار پشت تلویزیون، استفاده از چوب است. مزیت اصلی استفاده از چوب عایق بودن صدا است این خاصیت باعث می شود افراد بیرون از اتاق نشیمن صدای تلویزیون آن‌ها را آزار ندهد. بهترین نوع چوب برای دکوراسیون ام دی اف است زیرا چوب طبیعی شرایط نگهداری خاصی را می طلبد. اگر می خواهید برای تزئین فضای پشت تلویزیون هزینه کمتری بپردازید، بهترین انتخاب دیوارپوش های طرح چوب است.

6.دیوار پشت تلویزیون با سرامیک و کاشی

اگر به دنبال زیبایی طرح سنگ هستید اما پول کافی ندارید، کاشی و سرامیک تزئینی پیشنهاد ما به شماست. این نوع متریال ها دوام بالایی دارند و طرح و رنگ آنها بسیار متنوع است که به لطف آن می توانید به راحتی این دیوار را مطابق با سبک طراحی داخلی تزئین کنید.

7.دیوار پشت تلویزیون با آینه

یکی از روش های جدید، جذاب و محبوب امروزه تزیین دیوار پشت تلویزیون مدرن با استفاده از آینه هایی با اشکال و رنگ های مختلف است. اگر دیوار شما پهن و کم ارتفاع است، از آینه های مستطیلی، نامتقارن و شکسته استفاده کنید. اما برای دیوارهایی با عرض کم و ارتفاع زیاد از آینه های لوزی، مربعی و شش ضلعی استفاده کنید.

 

نکته مهم

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید نحوه نصب تلویزیون بر روی دیوار است. برای نصب تلویزیون روی دیوار باید محل مناسبی را انتخاب کنید. برای یافتن این مکان باید به اندازه تلویزیون و فاصله خود از تلویزیون توجه کنید. همه این موارد را باید اندازه بگیرید و تلویزیون را در ارتفاع صحیح و استاندارد نصب کنید. تلویزیون باید طوری روی دیوار نصب شود که خط مرکزی صفحه تلویزیون مستقیماً در مقابل بیننده قرار گیرد.

✅نتیجه گیری

تزئین دیوار پشت تلویزیون بیشترین تاثیر را در طراحی داخلی و چیدمان اتاق شما دارد. امروزه با پیشرفت صنعت دکوراسیون و معماری داخلی، تزیین دیوار پشت تلویزیون به یکی از پرکاربردترین ارکان دکوراسیون منزل مبدل شده است. برای تزیین دیوار پشت تلویزیون از روش های قدیمی و جدید مانند کاغذ دیواری سه بعدی، استفاده از تزیینات چوبی روی دیوار، سنگ کاری، انواع دکور بندی قفسه‌ای یا جدیدترین مدل‌های بوفه‌،‌ شیشه‌ای یا … استفاده می‌شود. برای تزیین دیوار پشت تلویزیون در اتاق نشیمن خود باید به دکوراسیون و چیدمان مبلمان و رنگ معماری داخلی منزل خود توجه کنید. هم چنین در انتخاب بهترین طرح برای تزیین دیوار پشت تلویزیون به مدل میز تلویزیون و تلویزیون توجه کنید تا دکوراسیون بزرگ و مناسبی داشته باشد.

در بالا نمونه‌های شگفت‌انگیزی از جدیدترین طرح‌ها برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون دیدیم، اما مهم‌ترین نکته انتخاب طرح مناسب برای دکوراسیون دیوار پشت تلویزیون است.

3.8/5 - (42 امتیاز)

4 دیدگاه برای “7 راه تزیین هنرمندانه دیوار پشت تلویزیون

  1. مدیریت گفته:

    سلام وقت شما بخیر

    بله حتمن

    در حال حاضر گزیده ای از نمونه کارها رو میبنید…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس