منظور از پارتیشن نیویورکی چیست؟

منظور از پارتیشن نیویورکی چیست؟ 1.JPG

پارتیشن های نیویورکی نوعی پارتیشن برای جداسازی فضاها هستند و نوعی پارتیشن مدرن هستند که نور و زیبایی و آکوستیک خوبی دارند. با استفاده از پارتیشن شیشه ای نیویورک، اتاق کوچک به نظر نمی رسد و جداسازی اتاق به خوبی جلوه می کند. پارتیشن نیویورکی یکی از انواع پارتیشن اداری برای تقسیم فضا می باشد. این نوع پارتیشن شیشه ای بوده و طراحی آن با استفاده از انواع فریم و شیشه های رنگی انجام می شود. در عین حال که نوعی پارتیشن مدرن محسوب می شود، جلوه ای قدیمی و کلاسیک به اتاق مورد نظر شما می دهد. ضمن اینکه فضای مورد نظر را تقسیم می کند، فرصتی را نیز برای وارد کردن نور طبیعی به محیط فراهم می کند. می توانید متریال، عناصر و اجزای دیگر را با این نوع پارتیشن ترکیب کنید تا جذابیت آن را افزایش دهید. با شرکت دکوراسیون داخلی سفید در ادامه همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد پارتیشن نیویورکی به شما بدهیم.

ویژگی های پارتیشن نیویورکی

پارتیشن های نیویورکی با توجه به کاربرد در محیط های مختلف دارای انواع مختلفی از جمله تک جداره و دوجداره می باشند و نوع دوجداره آنها به دلیل عایق بودن صدا و حرارت به خصوص در محیط های اداری فضای شخصی مناسبی را ایجاد می کند. این نوع پارتیشن ها روشی کاربردی برای انتقال نور به محیط داخلی هستند و به لطف تمام شیشه بودن آن علاوه بر بزرگتر نشان دادن محیط، می تواند نور طبیعی و مصنوعی را منتقل کرده و در مصرف انرژی صرفه جویی کند. پارتیشن های نیویورک بنا به سفارش کاربر فریم های مختلفی دارند و با توجه به اشغال فضای بسیار کمی از فضا بهترین استفاده را می کنند.

این نوع پارتیشن معمولاً تمام قد طراحی و ساخته می شود، رنگ های به کار رفته در پروفیل نیز با توجه به رنگ بافت محیط انتخاب می شوند و مقاومت و ماندگاری بسیار بالایی دارند. این پارتیشن ها به راحتی قابل جابجایی و نصب در جای جدید هستند و پنل شیشه ای داخل آن با مات و نیمه مات، شفاف، رنگی، ساده و … قابل اجرا بوده و امکان نصب طرح ها و لوگوهای مختلف بر روی آن ها وجود دارد.

کاربردهای پارتیشن شیشه‌ای نیویورکی

پارتیشن های شیشه ای نیویورکی به دلیل طراحی خاص خود در بسیاری از مکان ها از جمله محیط های اداری، ساختمان های تجاری و منازل استفاده می شوند. سبک وینتیج با ویژگی های خاص خود توجه همگان را به خود جلب کرده است و در ترکیب با سایر المان های مشابه سبک وینتیج بسیار جذاب و زیبا خواهد بود. استفاده از سبک پارتیشن شیشه‌ای نیویورکی، برای دسترسی به انواع متریال ها برای مکان های مختلف مفید است و در نتیجه انتخاب بسیار جذاب و هوشمندانه‌ای از این نظر می باشد. پارتیشن اداری شیشه ای یکی از پرکاربردترین و لوکس ترین محصولات در محیط های اداری می باشد.

دکوراسیون داخلی اداری

مزایای استفاده از پارتیشن نیویورکی

  • مقاوم در برابر ضربه
  • انعکاس و انتشار نور
  • پیشگیری از نفوذ گرد و غبار
  • مقاومت در برابر رطوبت و انبساط و انقباض
  • تمیز کردن سریع و آسان
  • آسان برای مونتاژ و نصب
  • عایق صوتی بودن
  • هزینه مقرون به صرفه

نحوه اجرای پارتیشن نیویورکی

همانطور که گفتیم پارتیشن های نیویورکی از نوع کلاسیک پارتیشن محسوب می شوند. بنابراین، اجرای آن هماهنگ تر و مناسب تر برای هر سبک دکوراسیونی کلاسیک است. بنابراین قبل از نصب و اجرای پارتیشن نیویورک ابتدا باید به تحلیل موقعیت و فضای مورد نیاز پرداخته و از مطابقت سایر موارد و قسمت های اتاق شما با این نوع اطمینان حاصل نمایید.
 

این نوع پارتیشن دارای مقاومت، استحکام و امنیت بالایی می باشد. دلیل این امر این است که ساخت این نوع پارتیشن ابتدا به صورت بدون فریم انجام می شود و سپس از پروفیل های آلومینیومی ظریف برای نصب پارتیشن روی شیشه استفاده می شود. یعنی علاوه بر سبک وینتیج می توانید از سادگی طراحی مینیمال با این نوع طرح ها نیز بهره مند شوید.

نکات مهم پارتیشن شیشه‌ای نیویورکی

  1. با توجه به اینکه ظرافت یکی از مهم ترین ویژگی های پارتیشن های وینتیج است، در نتیجه باید بر ظرافت تمرکز کرد.
  2. نوع پروفیل استفاده شده در پارتیشن شیشه ای نیویورکی بسیار مهم است؛ زیرا جدای از تاثیر زیادی بر زیبایی و کیفیت کار، به این دلیل است که می تواند دوام و استحکام قسمت های مختلف پارتیشن را به خوبی تامین کند.
  3. به میزان توزیع نور در اتاق توجه کنید، زیرا بدون توزیع مناسب نور در اتاق، فرآیند تقسیم به خوبی انجام نمی شود. زیرا یکی از اهداف اصلی استفاده از پارتیشن شیشه ای داشتن نور مناسب است.
  4. انتخاب طراح یا سازنده حرفه ای که دقت و دلسوزی یکسانی را در تمامی مراحل طراحی، تولید، نصب و اجرا داشته باشد و رضایت مشتری را در اولویت کاری خود قرار دهد.
  5. و…

جمع بندی

به لطف قابلیت ایجاد فضاهای زیبا، کاربردی و باز، پارتیشن های شیشه ای نیویورکی به یکی از محبوب ترین گزینه ها در طراحی داخلی مدرن تبدیل شده اند. این پارتیشن‌ها با ارائه تطبیق‌پذیری طراحی و انعطاف‌پذیری بالا، به بهبود کیفیت محل کار و زندگی کمک می‌کنند و می‌توانند به عنوان یک راه‌حل بلند مدت برای جداسازی فضاها با حفظ زیبایی و کارایی مورد استفاده قرار گیرند. از دفاتر اداری گرفته تا خانه ها، رستوران ها، فضاهای آموزشی و گالری ها، این پارتیشن ها تطبیق پذیری و زیبایی خاصی را به هر فضایی می بخشند. شما مشتریان گرامی می توانید برای اطلاع از قیمت و دریافت توصیه ها و مشاوره های لازم در زمینه طراحی داخلی به راه های ارتباطی سایت مراجعه و تمامی اطلاعات مورد نیاز خود را از کارشناسان آن دریافت نمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس