چه رنگی کاغذ دیواری خانه را بزرگتر نشان می دهد

چه رنگی کاغذ دیواری خانه را بزرگتر نشان می دهد

مقدمه

چه رنگی کاغذ دیواری خانه را بزرگتر نشان می دهد

آیا می خواهید خانه خود را بزرگتر و بازتر کنید؟ این کار را می توان با استفاده از پس زمینه انجام داد.

خانه های امروزی اغلب متراژ کوچکی دارند و مردم از ترفندهای مختلفی برای بزرگتر نشان دادن خانه خود استفاده می کنند. سوال اینجاست که چه رنگی کاغذ دیواری خانه را بزرگتر نشان می دهد؟ در زیر به بررسی انواع مدل هایی می پردازیم که یک خانه را پهن تر نشان می دهند. پس در خواندن این مقاله تردید نکنید. در این مقاله بهترین کاغذ دیواری ها برای یک خانه کوچک را ارائه می دهیم.با گروه دکوراسیون سفید همراه باشید

 

برای پذیرایی از کاغذ دیواری با رنگ روشن استفاده کنید. یک ترفند موثر برای بزرگتر نشان دادن فضا

یکی از کاربردی ترین راه ها برای بزرگتر نشان دادن اتاق استفاده از رنگ است. سوال اینجاست که چه رنگی خانه را بزرگتر نشان می دهد؟ بله درست حدس زدید! رنگ های روشن. این رنگ ها روشنایی اتاق را افزایش می دهند و فضا را بزرگتر می کنند. همچنین رنگ های روشن حس آرامش و راحتی را به افراد القا می کنند. اگر در دکوراسیون منزل خود از رنگ های روشن استفاده کنید، خانه باز هماهنگی خواهید داشت که چشم ها را به خود خیره می کند. همچنین استفاده از رنگ های شاد در کنار رنگ های روشن، فضا را زنده می کند.

کاغذ دیواری نسبت به سایر دیوارپوش ها مانند رنگ ارزان تر است. همچنین می توانید با استفاده از کاغذ دیواری در قسمتی از خانه جلوه بصری فوق العاده ای ایجاد کنید. قیمت کاغذ دیواری بر اساس جنس، سایز، سازنده و طرح آن تعیین می شود. شما می توانید کاغذ دیواری هایی را در انواع و رنگ های مختلف با توجه به سلیقه، نیاز و بودجه خود خریداری کنید.

کاغذ دیواری در رنگ های پاستلی; بهترین رنگ کاغذ دیواری برای خانه های کوچک

رنگ های پاستلی طیف های بسیار زیبایی دارند و حس شیرین آرامش را در افراد خانه ایجاد می کنند. اگر خانه کوچکی دارید استفاده از این رنگ ها را به عنوان یک کاغذ دیواری ساده و شیک برای اتاق نشیمن و اتاق خواب فراموش نکنید. رنگ های پاستلی طیف وسیعی را پوشش می دهند و دکوراسیونی گرم و دوستانه برای شما ایجاد می کنند. این رنگ ها بیشتر برای کاغذ دیواری اتاق نشیمن و اتاق خواب در خانه های مدرن مناسب هستند و هارمونی بسیار جالبی ایجاد می کنند.

افرادی که خانه های کوچک دارند معمولا هنگام انتخاب کاغذ دیواری ناامید می شوند. کاغذ دیواری خانه 60 متری به اندازه کاغذ دیواری ویلا اهمیت دارد و انتخاب های زیادی پیش روی شماست.

رنگ های خنثی؛ یک انتخاب مطمئن برای خانه های کوچک

ساده ترین راه برای بزرگتر نشان دادن خانه استفاده از رنگ های خنثی است. رنگ هایی مانند سفید، کرم، شیری، کرم و خاکستری برای اکثر سبک های دکوراسیون مناسب است. استفاده از این رنگ ها در کنار طراحی ساده و آرام باعث می شود که محیط خانه کمتر یکنواخت شود و فضای بهتری ایجاد کند. برای مثال می توانید کاغذ دیواری راهرو را انتخاب کنید که با کاغذ دیواری پذیرایی متفاوت باشد. کاغذ دیواری خانه لوکس البته اغلب در رنگ های خنثی با طراحی مجلل و برجسته استفاده می شود. در قسمت بعدی بیشتر در مورد رنگ های کامپوزیت و مکمل صحبت خواهیم کرد.

رنگ‌های ترکیبی و مکمل؛ ایجاد جلوه بصری در فضاهای کوچک و بزرگ

رنگ های مکمل یا ترکیبی با تن یکسان، علاوه بر ایجاد جلوه بصری، به عریض تر جلوه دادن اتاق نشیمن و اتاق خواب کمک می کنند. البته باید از طیف رنگ های روشن، پاستلی یا خنثی استفاده کنید. اگر رنگ های تیره را دوست دارید می توانید در قسمت های کوچک دیوار خانه نیز از آنها استفاده کنید. استفاده از رنگ های ترکیبی یک کار بسیار تخصصی است و ریسک بالایی دارد. بنابراین، حتما با افراد متخصص مشورت کنید.

چه رنگی کاغذ دیواری خانه را بزرگتر نشان می دهد

 

این سؤالی است که برای برخی افراد پیش می آید; آیا کل خانه باید عایق بندی شود؟ نه هیچ وظیفه ای در این کار وجود ندارد. می توانید از ترکیب رنگ و کاغذ دیواری در قسمت های مختلف خانه استفاده کنید.

استفاده از طرح های شلوغ و رنگ های تیره در خانه های کوچک ممنوع!

طرح های شلوغ و رنگ های تیره باعث می شود فضا کوچکتر به نظر برسد. همچنین می توانند باعث ایجاد اضطراب در افراد شوند. در استفاده از طرح های شلوغ و رنگ های تیره حتی در خانه های بزرگ باید سادگی را رعایت کنید. اگر رنگ های شلوغ را دوست دارید، تنها قسمت کوچکی از دیوار را با کاغذ دیواری گلدار یا رنگ های تیره تزئین کنید. استفاده از این رنگ در تمام خانه توصیه نمی شود.

 

مطالب مرتبط

نقش کاغذ دیواری در دکوراسیون داخلی

انتخاب بهترین رنگ برای کابینت

 

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس