یک کمد دیواری شیک در خانه چگونه باید باشد؟

کمد-دیواری-شیک

مقدمه

دراین مقاله در مورد برخی از مزایای کمد دیواری و عملکردهای منحصر به فرد آن صحبت خواهیم کرد.

چگونه یک کمد لباس شیک در خانه داشته باشیم؟

علاوه بر زیبایی، طراحی داخلی با کمد دیواری یکی از مهم ترین عواملی است که به خانه شما نظم می بخشد. در این مقاله گروه دکوراسیون سفید به بیان ایده های استفاده از کمد دیواری در طراحی داخلی می پردازیم. با گروه دکوراسیون سفید همراه باشید

ایده هایی برای استفاده از کمد دیواری در دکوراسیون منزل

اگر می خواهید چیدمانی مدرن و متفاوت و خاص تر از همه دوستان و آشنایان خود داشته باشید با ما همراه باشید.

کمد اتاق خواب

کمد لباس یکی از مهم ترین مواردی است که می توان از آن برای نظم بخشیدن به فضای آرامش بخش اتاق خواب استفاده کرد. امروزه زندگی در دنیای مدرن باعث شده اثربخشی محصول بر زیبایی آن غلبه کند. می توانید از کمد دیواری با چوب لباسی، آینه قدی، کشوهای توکار و کشوهای تزئینی استفاده کنید.

استفاده از کمد دیواری در راهرو ایده های استفاده از کمد دیواری در دکوراسیون منزل

کمد دیواری یکی از مهم ترین اشیای چوبی است که همه در راهرو از خوش سلیقه شما شگفت زده خواهند شد. همانطور که می دانید کمد دیواری شما می تواند به جاکفشی های ایستاده، کشویی، کنار تخت و باکس مجهز شود.

 

کمد-دیواری-شیک

کمد دیواری اتاق پذیرایی

آیا می توان از کمد آویز برای اتاق نشیمن استفاده کرد؟ به هر حال زیبایی و کارایی دو پارامتر مهم هستند و از نظر زیبایی برای اتاق پذیرایی بسیار مهم هستند. باید به شما بگوییم که می توانید به کمد دیواری خود به عنوان دکوراسیون، آینه بغل، کمد دیواری درب دار و همچنین کشوهای بزرگ و کوچک نگاه کنید.

استفاده از کمد دیواری در اتاق نشیمن یکی از ایده های استفاده از کمد دیواری در دکوراسیون منزل است

کمد دیواری که در اتاق نشیمن استفاده می کنید باید کمی زیباتر باشد تا با ورود مهمانان به خانه، زیبایی این قطعه بیشتر از تاثیرگذاری آن در چشمانشان نمایان شود؛ زیرا این قسمت از خانه همیشه از همان ورودی اول خودنمایی می کند. به همین دلیل می توانید کابینت های دیواری خود را با استفاده از پنل های براق که ترکیبی از چوب و شیشه است، به سبک دو بعدی طراحی کنید. از اکسسوری های زرد رنگ مانند دستگیره و دستگیره های زیبا نیز می توان برای طرح های کمد دیواری استفاده کرد.

ایده دکوراسیون منزل با کمد دیواری

کابینت های دیواری دارای سبک های بسیار متفاوتی هستند تا بتوانید با استفاده از این محصول ایده های گران قیمتی خلق کنید. به عنوان مثال، شما می توانید:

عثمانی های صندلی راحتی را با کفش های راهرو ترکیب کنید

نورپردازی کابینت در اتاق نشیمن

جعبه های شیشه ای برای کابینت اتاق نشیمن

آینه های قدی برای کمد اتاق خواب

کمد دیواری بر اساس سبک دکوراسیون

شما می توانید کمد لباس خود را با توجه به سبکی که در خانه خود دنبال می کنید طراحی کنید، در ادامه در مورد سه سبک کلاسیک، مدرن و سلطنتی با شما به اشتراک می گذاریم تا بتوانید مستقیمتر از قبل انتخاب کنید.

دکوراسیون کلاسیک برای کمد دیواری

کمد دیواری که برای دکوراسیون کلاسیک منزل خود استفاده می کنید باید از چوب مرغوب تهیه و ساخته شود تا زیبایی و کیفیت کار برای این سبک از دکوراسیون منزل شما تضمین شود.

کمد دیواری برای دکوراسیون مدرن

کابینت های دیواری برای دکوراسیون مدرن باید با سادگی ترکیب شوند. همانطور که می دانید سادگی یکی از مهم ترین پارامترهای مورد استفاده در دکوراسیون های مدرن است.

 

کمد-دیواری-شیک

کمد دیواری برای سبک سلطنتی

شما می توانید کمد لباس خود را با تزئینات و منبت های سلطنتی در چوب، لوازم طلا، دستگیره ها و دستگیره های سلطنتی، آینه های عتیقه و بسیاری از گزینه های مجلل و اشرافی ترکیب کنید.

مطالب مرتبط

انواع مدل کمد دیواری شیک و جادار در 5 نوع

طراحی راهرو ورودی خانه و آپارتمان

Rate this post

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس با کارشناس