دیوارپوش pvc چیست و چه مزایایی دارد؟

دیوارپوش پی وی سی یکی از پرکاربردترین دیوارپوش های موجود در بازار می باشد. در واقع دلایل زیادی برای محبوبیت دیوار پوش های PVC وجود دارد. از مهم‌ترین دلایل محبوبیت دیوارپوش pvc نصب آسان، ظاهر شکیل و قیمت مناسب می باشد. علاوه بر این، طراحی و عملکرد انواع دیوارپوش PVC بسیار گسترده است. بنابراین دیوارپوش پی وی سی را می توان در تمامی قسمت های ساختمان و یا در سازه های پیش ساخته استفاده کرد. از دیگر مزایای دیوارپوش PVC می توان به سازگاری با محیط زیست، دوام و مقاومت نسبی آن در برابر آتش سوزی اشاره کرد. از دیوار پوش پی وی سی می توان در دکوراسیون داخلی منازل و ادارات استفاده کرد. استفاده از این ابزار در طراحی دکوراسیون علاوه بر زیباسازی فضای داخلی ساختمان، به ترمیم عیوب دیوارها و حفظ آنها کمک می کند. با ما در ادامه همراه باشید تا بیشتر با مزایای دیوار پوش pvc آشنا شوید.

دیوارپوش PVC چیست؟

پلی وینیل کلراید که به اختصار PVC نامیده می شود، نوعی پلاستیک است که به جای مواد دیگر برای پوشش دیوارها استفاده می شود. دیوارپوش پی وی سی به صورت پانل هایی به ابعاد 20*6 و 6*25 به ضخامت 8 میلی متر می باشد. دارای طرح ها و رنگ های مختلفی از جمله طرح تک رنگ، طرح سنگ و آجر، طرح چوب و سه بعدی است. در زمان خرید بسته به اندازه دیوار مورد نظر، محل نصب و سلیقه خود قادر خواهید بود یکی از طرح ها و رنگ ها را در اندازه و مقدار مورد نیاز خود تهیه نمایید. دیوارپوش های PVC امروزه یکی از مصالح ساختمانی بسیار محبوب هستند. pvc جایگزین بسیار خوبی برای خاک رس و چوب است و از جنس پلاستیک فشرده ساخته شده است. دیوارپوش های پی وی سی معمولا به صورت ورق های بزرگ تولید می شوند که به راحتی به سطح دیوار متصل می شوند.

امروزه دکوراسیون داخلی برای هر فردی اهمیت زیادی دارد و هر فردی تمایل دارد تغییرات جزئی و کلی در طراحی و دکوراسیون منزل یا محل کار خود ایجاد کند. می‌توانید هر دیوار پوش یا دیوارکوبی‌ را برای این تغییر انتخاب کنید. دیوارپوش pvc یا دیوارپوش پوششی است که جلوه بهتری به دیوار می دهد و این دیوارپوش یکی از پرطرفدارترین پوشش هایی است که به راحتی نصب می شود و همیشه در دسترس است.

از فضاهای اداری گرفته تا اتاق های خانه، سوله‌ها و آزمایشگاه‌ها و… هیچ محدودیتی برای استفاده از دیوارپوش PVC وجود ندارد.

ویژگی های دیوار پوش PVC

  • توجیه اقتصادی، غیر قابل اشتعال، سبک و بادوام
  • تنوع در طرح و رنگ، عایق سرما و گرما و صدا، نصب سریع و راحت
  • قابل نصب بر روی تمامی سطوح، مقاوم در برابر نور خورشید، انعطاف پذیر
  • قابل شستشو و ثبات رنگ، مقاوم در برابر ضربه و فشار بالا، ضد باکتری و کاملا بهداشتی
  • عمر طولانی و قابل استفاده مجدد، مقاوم در برابر آفات، قابلیت طراحی برای تمام فضاها
  • عدم نیاز به زیر سازی و هر گونه چسب، مقاومت بالا در برابر رطوبت، تعویض قطعات در محل

 

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟

مزایای دیوار پوش پی وی سی

  1. نصب آسان
  2. pvc سی ضد آب است
  3. دیر اشتعال پی وی سی
  4. عایق حرارتی است
  5. قابلیت نصب پی وی سی روی تمام سطوح
  6. قابلیت جداسازی و نصب مجدد پی وی سی
  7. غیر قابل نفوذ برای حشرات
  8. دیوارپوش پی وی سی بی بو می باشد
  9. مقاومت بالا دیوارپوش pvc در برابر ضربه
  10. تنوع رنگ بسیار بالا
  11. اتصال بدون درز بین تایل ها
  12. قیمت ارزان
  13. خاصیت ضد زنگ دیوارپوش پی وی سی
  14. تعمیر آسان پی وی سی
  15. عایق صدا می باشد
  16. سازگار با شرایط آب و هوایی مختلف

کلام آخر

به طور کلی می توان گفت که دیوارپوش پی وی سی یکی از محبوب ترین دیوارپوش هایی است که می توان از آن برای دکوراسیون داخلی استفاده کرد. این دیوارپوش ها جدا از زیبایی، قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای نیز دارند. همچنین با توجه به ویژگی های ساختاری این دیوارپوش ها می توان در قسمت های مختلف خانه از آن ها استفاده کرد. از دیوارپوش پی وی سی در دکوراسیون خانه در نقاط مختلفی ازجمله :بین کابینت، دیوار آشپزخانه، ستون‌ها، اتاق‌ها، فضای نهار خوری ، دیوار سرویس‌ها و راهروها کاربرد دارد. تنوع رنگ این نوع دیوارپوش ها بسیار زیاد است، بنابراین هر فردی می تواند به راحتی رنگ مورد نظر خود را با توجه به سلیقه خود انتخاب کند.

5/5 - (2 امتیاز)
تماس با کارشناس