انواع دیوار پوش سه بعدی در دکوراسیون داخلی

دیوارپوش چیست؟

یکی از المانهایی که در طراحی دکوراسیون داخلی منزل بسیار تأثیرگذار است، دیوارپوش ها می باشند. دیوار به عنوان یک عنصر جدا کننده فضاهای داخلی شناخته میشود، علاوه بر این می‌تواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو نیز مورد استفاده قرار گیرد. با شناخت نوع متریال میتوان انتخاب درستی برای طراحی و اجرای فضا داشت. دیوارپوش ها در منازل و هر فضایی قابل استفاده هستند. قیمت دیوارپوشها بسیار مناسب و مقرون به صرفه است و به راحتی می‌توانید این محصول را برای ایجاد تغییرات بیشتر در منزلتان تهیه  کنید. زیباسازی فضای داخلی شما مسلما تاثیر زیادی بر روحیه شما می‌گذارد.

امروزه مردم توجه بیشتری به طراحی داخلی نشان می‌دهند، بخصوص با وسواس خاصی به دیوارها، و طبعا، انتخاب دیوارپوش‌ ها فکر می‌کنند. مردم هنگام ساخت یا بازسازی منازل و دفاتر و حتی برای تغییر دکور و انتخاب دکور جدید، دائم به دنبال ایده‌های نو و همراه با خلاقیت هستند، تا اینگونه، رنگ و جلای ویژه‌ای به اطرافشان ببخشند. به تبع، دیوارپوش ها ابزاری مفید برای شخصیت دادن به منزل است. تنوع مدل، رنگ، جنس و بافت، دیوارپوش ها، آن‌ها را به ابزاری کارآمد برای دکوراسیون داخلی تبدیل کرده است. گروه دکوراسیون داخلی سفید در این مقاله تلاش میکند شما را با انواع دیوارپوش‌ ها و کاربرد آن‌ها آشنا کند

دیوارپوش سه بعدی؟

دیوارپوش های طرح سه بعدی بسیار لوکس و مدرن هستند و این نوع پانل های سه بعدی دکوراتیو در متریال های مختلف تولید می شوند که با توجه به متریال شان و طرح انها باید در مکان مناسب استفاده شوند. استفاده از دیوارپوش های سه بعدی در محیط های اداری میتونه جلوه ی خاص و حس مدرنی رو به فضا بده…
شما میتونید انواع دیوارپوش های سه بعدی دکوراتیو رو در طرح های خاص و زیبا برای انواع فضا ها از شرکت دکوراسیون داخلی سفید مشاوره بگیرید و یک اجرای فوق العاده را توسط تیم ما تجربه کنید و لذت ببرید.

دیوارپوش ماربل شیت چیست؟

ویژگی های دیوار پوش سه بعدی

  • مقاوم در برابر حرکت و ضربه
  • ضد آب و ضد حریق
  • تنوع بالا در طرح و رنگ
  • نصب آسان و وزن کم
  • و…

 

 

نقش دیوار پوش های سه بعدی در دکوراسیون داخلی

این روزها استفاده از دیوارپوش در بین صاحبان خانه و طراحان داخلی بسیار محبوب شده است. انواع دیوارپوش های سه بعدی نقش زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی و تزئین دیوارها ایفا می کنند. نصب صحیح این ابزارهای دکوراتیو زیبایی چشمگیری به محیط می بخشد. دیوارپوش ها توانایی تبدیل یک فضای بدون روح به یک محیط کاملا خیره کننده را دارند. این محصولات علاوه بر داشتن جذابیت بصری خیره کننده در طراحی داخلی، بسیار آسان و سریع بر روی دیوارها و یا سقف ها نصب می شوند. گذشته از آن شما می توانید طرح و مدل دیوارپوش را کاملا مطابق با سبک و سلیقه و همینطور نیاز خود انتخاب کنید و به گرمای محیط زندگی تان بیافزایید.

راهنمای انتخاب انواع دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش ها در دیوار های داخلی و خارجی ساختمان استفاده میشوند. دیوارپوش های خارجی مثل سنگ و آجر مقاومت بیشتری دارند؛ اما دیوارپوش های داخلی دارای تنوع زیادی هستند. پوشش های پارچه ای، چوبی، ام دی اف، چرمی، پی وی سی، سه بعدی، سنگی، آلومینیومی، آکوستیک، شیشه ای و … نمونه هایی از دیوارپوش های داخلی هستند.

1.دیوار پوش های سه بعدی پی وی سی

قیمت دیوارپوش های پی وی سی بسیار مناسب است. این نوع دیوارپوش های سه بعدی از جنس پلاستیک و بسیار سبک هستند، مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارند. عایق صدا، گرما و سرما هستند، بنابراین مانع اتلاف انرژی میشوند. ضد رطوبت و قابل شستشو هستند و مانع از رشد باکتری ها و قارچ ها نیز میشوند. این دیوار پوش ها نصب راحتی دارند و در طرح ها و رنگ های متنوعی وجود دارند، حتی به شکل چوب یا سنگ هم ساخته میشوند، اما هرگز به زیبایی سنگ و چوب طبیعی نمیرسند.

2.دیوارپوش های سه بعدی ام دی افی

دیوارپوش های ام دی اف از فرآورده های چوبی است و به صورت خام و های گلاس شده استفاده می شوند. این نوع دیوارپوش ها در برابر حرارت مقاومتی ندارند. قابل شستشو نیستند، تنها روکشی از جنس پی وی سی دارند. قیمت دیوارپوش های ام دی اف پایین است، البته نسبت به نوع پی وی سی کمی گران هستند. این دیوارپوش ها در طرح ها و سبک های متنوعی ساخته میشوند و به دلیل زیبایی و طبیعی بودنشان مورد استفاده قرار می گیرند.

3.دیوار پوش های سه بعدی چوبی

یکی از جذاب ترین گزینه ها برای طراحی فضاهای داخلی استفاده از دیوارپوش های چوبی است. این دیوارپوش ها حس طراوت و زیبایی خاصی به محیط القا می کنند. دیوارپوش های چوبی عایق صدا هستند، مقاومت بالایی دارند و در طرح های متنوعی ساخته می شوند، اما نصب راحتی ندارند و در مقایسه با دیوارپوش های کاغذی، پی وی سی و ام دی اف گران تر هستند.

دیگر انواع دیوارپوش های سه بعدی

4.دیوارپوش سه بعدی سنگی

5.دیوارپوش سه بعدی شیشه ای

6.دیوارپوش بعدی چرمی

7.دیوارپوش بعدی فلزی

8.دیوار پوش سه بعدی آکوستیک

 

 

قیمت دیوارپوش های سه بعدی

دیوارپوش های سه بعدی با توجه به جنس مورد استفاده در پروسه ی تولید و ویژگی های ظاهری به گروه های مختلفی تقسیم بندی میشود، که همین امر سبب میشود تا کاربرد و در نتیجه قیمت متفاوتی داشته باشد. به طور کلی دیوارپوش از جنس هایی همچون : پی وی سی، چوب، گچ، کامپوزیت، فوم و چرم، بتن و آجر تولید میشود که تغییر در ظاهر و یا قالب آن سبب میشود تا لیست بلندبالایی از انواع دیوارپوش پیش روی شما قرار بگیرد.

کلام آخر

شما می‌توانید در ویلای خود، دیوارهای اتاق‌خواب، دیوار پشت تلویزیون و کافه‌های مدرن خود را با استفاده از دیوارپوش سه بعدی زیبا کنید. این دیوارپوش دکوراتیو از ویژگی‌های بارزی برخوردار است که از قبیل: دوام و ماندگاری بالا، قابلیت شستشوی آسان، عایق صدا و مقاومت بالا در برابر آتش سوزی و فشار است. دیوارپوش سه بعدی قابلیت نصب آسان بدون نیاز به زیرسازی و قابلیت نصب و اجرا بر روی انواع سطوح را دارد که عایق گرما و سرما نیز می‌باشد.

یکی از روش های محبوب برای زیبا سازی و جلوه بیشتر فضا در دکوراسیون داخلی، تزئین دیوارهاست. دیوارپوش یک پوشش اضافی و جدا از ساختار دیوار است که به صورت یک لایه اضافی روی دیوار نصب می شود. اغلب نقاط کانونی فضا مثل دیوار پشت تلویزیون، شومینه و یا بخشی از دیوار نشیمن را دیوارپوش می‌کنند.

 

سوالات متداول دیوارپوش سه بعدی

دیوارپوش سه بعدی چیست؟

همان طور که گفته شد دیوارپوش های طرح سه بعدی بسیار لوکس و مدرن هستند و این نوع پانل های سه بعدی دکوراتیو در متریال های مختلف تولید می شوند که با توجه به متریال شان و طرح انها باید در مکان مناسب استفاده شوند.

دیوارپوش های سه بعدی چه نقشی در دکوراسیون داخلی دارند؟

همان طور که گفته شد انواع دیوارپوش های سه بعدی نقش زیادی در طراحی دکوراسیون داخلی و تزئین دیوارها ایفا می کنند. نصب صحیح این ابزارهای دکوراتیو زیبایی چشمگیری به محیط می بخشد. دیوارپوش ها توانایی تبدیل یک فضای بدون روح به یک محیط کاملا خیره کننده را دارند. این محصولات علاوه بر داشتن جذابیت بصری خیره کننده در طراحی داخلی، بسیار آسان و سریع بر روی دیوارها و یا سقف ها نصب می شوند.

5/5 - (2 امتیاز)
تماس با کارشناس