شرکت تزئینات ساختمانی

انتخاب بهترین شرکت تزئینات ساختمانی

تزئینات ساختمانی به عبارتی هماهنگ سازی اجزای یک محیط مانند ساختمان مسکونی، حیاط منزل، ساختمان اداری و … است. این هماهنگ سازی و چیدمان با توجه به نوع تجهیزات موجود در محل، رنگ‌ها، جنس وسایل، میزان بودجه و … به شکلی حرفه‌ای و زیبا صورت می‌گیرد. حال اگر تزئینات و دیزاین مورد نظر به بهترین نحو ممکن طراحی و اجرا گردد، تاثیر بسزایی در روحیه افراد حاضر در محل دارد.

تزئینات ساختمانی باعث ایجاد فضایی دلنشین و آرامش بخش می‌شود و حس خوبی به افراد منتقل می‌کند. در دکوراسیون داخلی منزل سعی می‌شود از کمترین فضای موجود بیشترین و بهترین استفاده ممکن شود و وسایل مختلف خانه مانند مبلمان، وسایل تزئینی و … با ترکیبی سازگار و چشم نواز در کنار یکدیگر چیدمان گردند.

همچنین بهترین شرکت تزئینات ساختمانی برای فضاها و محیط‌های استراحت شما مثل آلاچیق حیات طرح‌هایی را در نظر می‌گیرد که علاوه بر جلب توجه و جذاب بودن برای مراجعان و مشتریان و نشان دادن کلاس کاری و زیبایی ظاهری مجموعه، بر روحیه ساکنان ساختمان نیز تاثیر گذاشته و باعث افزایش شادابی و انرژی و کارایی آنها می‌شود.

 

 

تزئین ساختمان

در صنعت ساخت و ساز، تزئینات به “پوشش” یک اتاق یا فضای داخلی اشاره دارد. می‌توان آن را «دکوراسیون داخلی» یا «دکور» نامید و به زیبایی‌شناسی یک فضا و مبلمان، مبلمان، سطوح، نورپردازی و غیره مربوط می‌شود. به طور کلی شکل فضا، موقعیت دیوارها و غیره را شامل نمی شود.

هدف از تزئین ساختمان توسط شرکت ها

هدف از تزئینات ساختمان این است که فضا را از نظر زیبایی شناختی بیشتر و از نظر عملکردی برای ساکنین مفیدتر کند، اما این ممکن است شامل در نظر گرفتن موضوعات زمینه ای گسترده تر مانند مد، فرهنگ و غیره باشد. در یک بافت خانگی، تزئینات و دکوراسیون چیزی است که ممکن است توسط صاحب خانه (DIY) یا با استخدام افراد تجاری (مانند نقاش و دکوراتور) انجام شود. در پروژه های با ارزش بالاتر، یک طراح داخلی حرفه ای (یا طراحان دیگر، مانند یک معمار) ممکن است مسئول تزئینات ساختمان باشد، و گاهی اوقات نقش آنها فراتر از این است و شامل چیدمان و استفاده از فضا می شود.

 

 

تغییر تزئیانت ساختمان شامل تغییر ظاهر یا مبلمان فضای داخلی است، به عنوان مثال، رنگ آمیزی مجدد یا استفاده از کاغذ دیواری جدید یا جایگزین و غیره. این بازسازی‌های «زیبایی» ممکن است بخشی از یک پروژه گسترده‌تر باشد. در پروژه های غیر خانگی، تزئیانت می تواند پیچیده و مخرب باشد و ممکن است تعدادی متخصص دکوراسیون داخلی را درگیر کند.

انواع تزئینات ساختمان

  • دیوارپوش : یکی از مهمترین اقلام دکوراسیون داخلی می باشد که مناسب تزئین دکور دیوار می باشد و دارای انواع مختلفی است.
  • شیشه لمینت: یکی از انواع شیشه مناسب برای کاربردهای مختلف است. این نوع شیشه از نمونه های ایمنی است که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است.
  • پنل دیواری: پنل دیواری از جدیدترین عناصر تزیینات داخلی است. راهی سهل و آسان برای تغییر دکوراسیون داخلی است که بدون نیاز به بنایی و ریخت و پاش انجام می شود
  • سرامیک: سرامیک یکی از عناصر مورد استفاده در تزیینات و دکوراسیون منزل است که در سرویس بهداشتی و حمام و آشپزخانه، راهرو و پذیرایی نیز کاربرد دارد. در هنگام خرید سرامیک باید به کیفیت و دوام آن توجه داشته باشید.
  • نقاشی: نقاشی ساختمان یکی از ارکان تزیینات داخلی و خارجی ساختمان به شمار می آید که به دیوارهای درونی و گاهی بیرونی جلوه می بخشد.
  • پرده: پرده یکی از وسایل مورد نیاز برای تزئینات ساختمان است که باعث زیبایی فضای داخلی منزل میشود و مانع از نفوذ نور و گرما و سرما می شود.
  • پارتيشن: پارتيشن يعنی قسمت بندی و جدا سازی که می توان در تزیینات داخلی ساختمان ها و مکان های اداری از آن استفاده کرد . جنس آن از چوب یا آلومینیوم یا شیشه میباشد و به دو صورت ساده و متحرک وجود دارد.
  • کناف، کناف، نوع مدرن گچبری به حساب می آید که در تزئینات ساختمانی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهيه سازه های کناف از پنل های پیش ساخته گچی استفاده میشود. به دلیل راحتی در اجرا کاربرد زیادی در تزیینات ساختمانی دارد.
  • گچبری: یکی از زیر شاخه های معماری است که در هر مکان و هر دوره شکل و روش خاص خود را داشته است. در ایران نیز گچبری های استفاده شده در دوره های مختلف تاریخی متفاوت بوده است.
  •  پارکت: پارکت یک نوع کفپوش چوبی است که در تزیینات ساختمان استفاده میشود. پارکت ها از یک سری قطعات درست شده است که با مرتب چیده شدن در کنار هم سطح را پوشش می دهند.
  • موکت موکت ها یکی از کالاهای مهم تزئیناتی ساختمان به شمار می آید که به جای استفاده از فرش می توان از آن استفاده کرد و جایگزین مناسبی برای فرش می باشد، بسیاری از صاحبخانه ها و متخصصین دکوراسیون و تزئینات ساختمان ترجیح میدهند از موکت استفاده کنند.
  • ترمووود: گونه ای از چوب که به علت فراوری با مکانیزم پیشرفته حرارت، چوبهای دیگر مقاوم تر می باشد، و از جمله محبوب ترین اقلام تزئینات ساختمانی می باشد.
  • و….

 


 

نورپردازی خانه و نقش آن در تزئینات ساختمان

یکی از مهمترین مواردی است که در دسته تزئینات ساختمانی قرار میگیرد. طراحی مناسب، اجرای دقیق و انتخاب درست متریال مورد استفاده در یک نورپردازی زیبا و کاربردی نقش بسزایی دارد. نورپردازی مکمل دکوراسیون و تزئینات ساختمانی بوده و جلوه خاصی به محیط می بخشد. وقتی نورپردازی به صورت اختصاصی و متناسب با دکوراسیون و طراحی داخلی طراحی شود، به نوعی شخصی سازی بر اساس نوع چیدمان و وسایل صورت می گیرد. به عنوان مثال برای نمایش یک تابلوی خاص بر روی دیوار با استفاده از یک چراغ خاص می توان هویت تابلو را به رخ کشید.

از دیگر موارد کاربرد نورپردازی اجرای سقف لابی برج ها و یا سقف مجازی استخر ها و جکوزی است. این سقف ها عموما ترکیبی از نقاشی و نورپردازی با هم است که تخصص خاصی نیاز داد. مدیریت زمان و داشتن دیتیلی از نحوه اجرای کار در کنار برنامه ریزی کاری استادکاران مربوطه بسیار مهم است تا نورپردازی مکمل نقاشی سقف عمل کند. نکته مهم دیگر این است که برخی اوقات نورپردازی باعث دیده شدن نقص های کار برخی استادکاران مانند نقاشان می شود. اجرای نورپردازی از قبل از شروع به کار این پیمانکاران دقت کار آن ها را بالا می برد.

بهترین شرکت تزئینات ساختمانی

تزئینات ساختمان شامل طیف وسیعی از اقلام دکوراسیون داخلی می باشد که متناسب با نوع طراحی داخلی و دیزاین به کمک دکوراتور و طراح می آید. این محصولات شامل انواع کاغذ های دیواری، قرنیز و پارکت و کابینت، لمینت، موکت، کفپوش چوب پلاست، ترمو وود، گچ بری، گلهای سقفی، ابزار گلویی، سقف کناف، پارتیشن، پرده، نقاشی ساختمان، سرامیک، پنل دیواری مدرن، سقف کاذب، شیشه لمینت، رزین لمینت، شومینه و آیینه کاری مدرن می باشد. به دلیل تعداد زیاد شرکت‌های فعال در زمینه تزئینات ساختمان در پایتخت، شرکت معماری سفید میتواند انتخاب خوبی برای شما باشد.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

 

 

سوالات متداول شرکت تزئینات ساختمانی

بهترین شرکت تزئینات ساختمانی چه شرکتی است؟

همچنین بهترین شرکت تزئینات ساختمانی طرح‌هایی را در نظر می‌گیرد که علاوه بر جلب توجه و جذاب بودن برای مراجعان و مشتریان و نشان دادن کلاس کاری و زیبایی ظاهری مجموعه، بر روحیه کارمندان و ساکنین نیز تاثیر گذاشته و باعث افزایش بازدهی و انرژی و کارایی آنها می‌شود.

چند ویژگی از مشخصات یک شرکت تزئینات ساختمانی معتبر را نام ببرید؟

داشتن دانش و تخصص بالا،تجربه و رزومه خوب،داشتن ایده های نوین و خلاقانه،سرعت بالا در اجرای کار ، دریافت هزینه معقول و مناسب

5/5 - (3 امتیاز)
تماس با کارشناس