بازسازی داخلی منزل دکتر شیرازی:

پروژه بازسازی داخلی منزل دکتر شیرازی در سال 1390 مورد بازسازی واقع شده است.

این خانه به ابعاد 120 متر مربع واقع در منطقه سراه ضراب خانه شهر تهران واقع گردیده است.

مدت اجرای این پروژه 50 روز به طول انجامید که مرحله طراحی که شامل مطالعات ،نقشه های 2 بعدی و طراحی 3 بعدی در مدت 10 روز و 40 روز اجرای بی وقفه که شامل کلیه فضاهای این خانه اعم از سالن پذیرایی ،اتاق ها، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام و …

خانه آقای دکتر شیرازی قدمت 20 ساله دارد و داری فضاهای : اتاق خواب ها (اتاق مستر – اتاق فرزند )، سالن پذیرایی، آشپزخانه ،سرویس بهداشتی و حمام میباشد.

ابعاد دو اتاق این خانه دقیقا به یک اندازه بود و با توجه به نیاز اهالی خانواده جدید این خانه، دیوار مشترک بین اتاق ها تخریب و یکی از اتاق ها را بزرگتر و دیگری کوچک تر شد و اتاق بزرگتر اتاق مستر و اتاق کوچکتر به فرزند دختر 5 ساله این خانواده اختصاص یافت.

بازسازی منزل مسکونی

زمانیکه یکه پروژه نیاز به بازسازی داشته باشد باید دقت شود که معمولا این پروژه از سن بالایی برخوردار است و در بخش هایی از پروژه نیاز به تعمیر و تعویض و یا بهسازی داریم. بنابراین جهت بازسازی منزل خود حتما موارد زیر را در نظر بگیرید.

  • اصلاح و باز طراحی پلان و تعریف فضاهای جدید مثل لاندری روم، کلازت روم و..
  • تعویض و تعمیر لوله های آب گرم و سرد و فاضلاب
  • تعویض و یا تعمیر سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • تعویض پنجره ها
  • بازسازی سرویس های بهداشتی با طراحی جدید
  • تعویض کابینت های آشپزخانه
  • تعویض دربهای اتاقی و ورودی

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

 

بازسازی داخلی سرویس بهداشتی و حمام:

همچنین درب وردی حمام را به اتاق خواب مستر باز کردیم تا این فضای خصوصی به اتاق مستر خصوصی این خانواده کم جمعیت گشوده شود.

نقشه و پلان سالن پذیرایی و آشپزخانه تغییری ایجاد نشد و ابعاد و موقعیت مناسبی داشتند.

نوع متریال استفاده شده برای طراحی داخلی :

طراحی و دکوراسیون داخلی این خانه به سبک مدرن، به انتخاب مشتری طراحی و اجرا گردیده است و از رنگ های بنفش، آبی بیشتر استفاده شده است.

سقف با متریال کناف و نورپردازی متفاوت طراحی و اجرا گردیده است که حال و هوای زنده ای به این خانه بخشیده است.

کابینت ها هم با متریال mdf ای جی تی های گلاس ترک اجرا شده است و ترکیبی از رنگ سفیده زمینه و رنگ بنفش متفاوت استفاده شده است.

بازسازی این واحد مسکونی ریشه ای بوده و کلیه سطوح قبلی تخریب و مجدد پوشش شده است، از قبیل کف که سرامیک 60 در 60 چینی شده است و دیوار های نقاشی یا کاغذدیواری شده اند.

تاسیسات آب و فاضلاب و الکتریکی به کل تغییر کرده و از نو با متریال مطلوب و درجه یک اجرا و بازسازی گردیده است.

سرمایش کولر آبی و گرمایش آن نیز موتورخانه آب گرم و پنل شوفاز دیواری میباشد.

خانه دارای شومینه نیز هست که از نظر کاربری زیاد تاثیر بسازی ندارد و بیشتر برای زیبایی میباشد که مورد بازسازی و نوسازی قرار گرفت تا با دکوراسیون داخلی خانه همسو گردد.

شرایط بازسازی منزل مسکونی

درصورت وجود متراژ مناسب جهت زندگی بهترین گزینه بازسازی منزل می باشد که هم به نوسازی منزل فعلی کمک می نماید هم در صورت طراحی و اجرای مناسب تنوع و زیبایی بصری و حسی را بهمراه خواهد داشت.

همانطور که جمله معروف خانه خاطره می سازد بیان می کند هر خانه ای مملو از خاطرات تلخ و شیرین می باشد که گذر زمان یادآوری آنها را دلنشین و در شکل گیری هویت انسان کمک می نماید و حفظ آنها کیفیت زندگی انسان را بهبود می بخشد در این راستا گروه تخصصی معماری آرامو دیزاین این تضمین را می دهد با آگاهی از این دغدغه به حق کارفرمایان خود فضای فعلی زندگی آنها را به بهترین و بهینه ترین شکل ممکن و با رعایت اصول روانشناسی و زیبایی شناسی معماری به فضایی لوکس و لاکچری جهت زندگی بهتر تبدیل نماید.
 

 

سوالات متداول بازسازی منزل مسکونی

دلیل بازسازی منزل مسکونی چیست؟

با توجه به تجربیات و مشاهدات منازل قدیمی تر از فضاهای مناسب تری برخوردار بودند و اصول معماری به اندازه آپارتمانهای امروزی فدای مسائل مالی نمی شدند و سلسله مراتب فضایی به مراتب بهتر رعایت میشد که آسایش زندگی را به همراه داشت،بازسازی منزل تجربه ای نو و منحصر بع فرد به شما می دهد و اگر توسط تیم قوی و آگاه به علم زیبایی شناسی ، روانشناسی رنگ و اصول معماری انجام شود علاوه بر زیبایی شناسی، بهینه سازی فضا و تحقق رویاهایتان که منجر به تغییر و بهبود سبک زندگی می شود را به دنبال خواهد داشت.

بازسازی منزل شامل طراحی دکوراسیون هم می شود؟

برای اینکه به بهترین نتیجه ممکن برسید همواره باید در هر کاری یک برنامه از پیش تعیین شده داشته باشیم حال در مورد بازسازی به دلیل حجم و تنوع بالای کار داشتن نقشه راه الزامی می باشد که این نقشه می تواند شامل پلان های دو بعدی با هدف مشخص نمودن فضاها، نقشه های سه بعدی (تری دی) جهت تصور کامل فضا قبل از ساخت و ویرایش هایی که لازم است همچنین زمانبندی و بودجه بندی می باشد که طراحی دو بعدی و سه بعدی به دلیل اینکه تاثیر گذار در دو آیتم دیگر هستند به مراتب مهمتر می باشند و مهم تر آنکه با طراحی شما می توانید فضای رویایی تان را قبل از اجرا مشاهده نمایید و در صورت تایید نهایی طبق همان طرح اجرا صورت گیرد.

چه نکاتی را قبل از بازسازی باید بدانیم؟

قبل از بازسازی زمان بگذارید و با طراحان و شرکت های مختلف صحبت کنید و از خط فکری طراح خود آگاه شوید نمونه کاراهایی که انجام داده اند می تواند به شما کمک نماید طراح و مجری بسیار تاثیر گذار هستند و انتخاب درست در این مرحله می تواند از بسیاری از دغدغه هایی که مردم را از این کار باز می دارد جلوگیری بعمل آورد

 

5/5 - (1 امتیاز)