بررسی کلی پروژه طراحی داخی و اجرای خانم محشری :

پروژه طراحی و اجرای معماری داخلی منزل مسکونی محشری به ابعاد 80 متر مربع واقع در شهرک کیان شهر تهران به سال 1387 مورد بازسازی قرار گرفته است. مدت اجرای این پروزه 50 روز به طول انجامید که مرحله طراحی که شامل مطالعات ،نقشه های 2 بعدی و طراحی 3 بعدی در مدت 10 روز و 40 روز اجرای بی وقفه که شامل کلیه فضاهای این خانه اعم از سالن پذیرایی، اتاق ها، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه و …

طراحی داخلی فضای داخلی منزل مسکونی خانم محشری :

تغییرات عملیاتی اعمال شده در این پروژه شامل : تغییر پلان ( که قسمتی از فضای اتاق خواب را به سالن پدیرایی اضافه نمودیم ) – تعویض کف موزاییک به سرامیک با ابعاد 50در50 – ایجاد سقف دکوری کناف با نورپردازی – تعویض درب های اتاق ها ،سرویس و حمام و در ضد سرقت ورودی .

بازسازی حمام و سرویس بهداشتی :

ایجاد بستر سازی و ایزوله سرویس و حمام ،تعویض کاشی و سرامیک ،لوله کشی مجدد با لوله های پلاستیکی ،تعویض شیرالات ،ایجاد توالت فرنگی ،خرید و نصب کابین ضد آب روشویی سرویس ،سقف دکوراتیو هر دو فضا .

بازسازی داخلی اتاق پذیرایی :

سفارش و ساخت شومینه مدرن – نقاشی کلیه سطوح اعم از دیواره ها و سقف – طراحی و ایجاد دیوار دکوری تی وی با متریال mdf – نورپردازی با هالوژن و نور مخفی و لوستر .

بازسازی داخلی آشپزخانه :

اپن نمودن آشپزخانه به روی فضای سالن پذیرایی و نشیمن – طراحی و اجرای کابینت آشپزخانه با متریال mdf .

بازسازی داخلی اتاق خواب :

طراحی و ساخت آکواریوم – طراحی و ساخت کمد های اتاق خواب ها و … .

در پایان پروژه طراحی داخی و اجرای خانم محشری :

این خانه قدمت 40 ساله دارد و طراحی اولیه آن از نطر پلان مشکلات تقسیم بندی نامناسب فضاها را داشت ،به طور مثال خانه به سه فضای اصلی و مساوی تقسیم شده بود و گویا سه اتاق خواب کنار هم بودند که در مرحله اول با بزرگتر کردن فضای میانی و کاستن از 2 فاضای دیگر ،فضای میانی با ابعاد مناسب به فضای پذیرایی و نشیمن تبدیل شد و با طراحی و ساخت سقف دکوری مناسب در این فضای هویت جدید سالن پدیرایی و نشیمن بودن آن تکمیل شد و بدل به اصلی ترین فضای خانه گردید.

 
5/5 - (1 امتیاز)

طراحی داخلی منزل مسکونی خانم محشری – قبل از اجرای کار طراحی داخلی به صورت 3 بعدی صورت گرفته و بعد از تایید کارفرما اجرای شد.