معرفی پروژه طراحی داخلی منزل مسکونی مقدم:

پروژه طراحی و اجرای معماری داخلی مسکونی مقدم به ابعاد 140 متر مربع واقع در منطقه یوسف آباد شهر تهران به سال 1391 مورد بازسازی قرار گرفته است. خانه جناب مقدم مقدم قدمت 10 ساله دارد و داری فضاهای: اتاق خواب ها (اتاق مستر و 2 اتاق فرزندان پسر و دختر )، سالن پذیرایی، آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام میباشد.

مدت زمان اجرای بازسازی پروژه:

مدت اجرای این پروژه 60 روز به طول انجامیده که مرحله طراحی که شامل مطالعات، نقشه های 2 بعدی و طراحی 3 بعدی در مدت 10 روز و 40 روز اجرای بی وقفه که شامل کلیه فضاهای این خانه اعم از سالن پذیرایی ،اتاق ها، سرویس بهداشتی،حمام و آشپزخانه و … در تهران بود.

مراحل طراحی داخلی و بازسازی پروژه:

در طراحی داخلی این خانه نیاز به تغییر پلان وجود نداشت و پلان خانه مناسب طراحی شده بود اما عناصری از جمله شومینه و کابینت ها و متریال ها نیاز به تعویض و به روز رسانی داشتند که همگی از نو و با متد روز طراحی و اجرا شدند.

تاسیسات این خانه نیز به واسطه قدمت کم آن نیاز به بازسازی نداشت، به طور مثال لوله کشی خانه از لوله های پلاستیکی انجام شده بود و اصلا نیازی به جمع آوری و طراحی و بازسازی مجدد نداشت. گرمایش و آب گرم خانه از طریق سیستم پکبج تامین میشود.

طراحی داخلی منزل مسکونی آقای مقدم در مرکز تهران (یوسف آباد) به سبک مدرن طراحی و مورد بازسازی منزل قرار گرفته شده است. طرحی با مشخصات تیز گوشه و سطح های صاف و یکدست مانند شومینه این پروژه که بدون آلایش و مدرن طراحی شده است.

کابینت های آشپزخانه این خانه نیز به طبع سبک طراحی کل خانه مدرن و از mdf اشیک های گلاس ترک میباشد با رنگ سیاه و سفید یکدست که جلوه خاصی به آشپزخانه داده است . مهمترین عنصر تزیینی این خانه سقف دکوری آن در کلیه فضا ها میباشد که با نورپردازی خاص آن زیبای خاصی به خاته آورده است .

ایزوله – کاشی و سرامیک –شیرالات – توالت فرنگی – کاسه توالت ایرانی و .. سرویس و حمام این خانه تعویض و با متریال روز بازسازی شده است.

ارائه خدمات طراحی داخلی در تهران

امروزه طراحی داخلی خانه ها به یک موضوع خیلی مهم تبدیل شده به طوری که درصد زیادی از افراد به این موضوع توجه ویژه می کنند. طراحی داخلی منزل یعنی این که ما هنر و دانش این زمینه را با هم تلفیق کنیم و فضای خانه را به سمتی ببریم که زیبا تر و دل انگیز تر شود. اگرچه طراحی داخلی کار آسانی به نظر می آید و هر کسی گمان می کند که می تواند بهترین طرح ها را اجراکند اما مشاوره گرفتن از کارشناسان خبره در این زمینه به شما کمک خواهد کرد که در مدت زمان کوتاه تر و با صرف هزینه ای کمتر به هدف دل خواه تان برسید و خانه را تغییری اساسی دهید. در طراحی داخلی به صورت حرفه ای نه فقط به زیبایی ظاهری توجه می کنیم بلکه کیفیت زندگی هم در نظر گرفته می شود. طراحی داخلی عناصر مهم و تاثیر گذار خود را دارد که باید آن ها را به خوبی شناخت و به درستی به کارشان برد. این عناصر در طراحی داخلی اهمیت دارند و باید به آن ها توجه داشت.

خدمات طراحی داخلی در تهران، استان تهران

فضا

فضا یکی از این عناصر مهم طراحی  داخلی است که بنیان اصلی است. فضا دو نوع است. فضای دو بعدی، این فضا شامل کف می شود و دو بعد دارد که عبارتند از طول و عرض و فضای سه بعدی فضای زندگی را می سازد و ابعاد آن عبارتند از طول و عرض و ارتفاع.

خطوط

خطوط از دیگر عناصر مهم طراحی داخلی هستند که باعث به وجود آمدن اشکال می شوند. خطوط یا افقی هستند، یا عمودی و یا پویا. خطوط افقی حس امنیت را به فضا می آورند، خطوط عمودی نشان دهنده طبیعت آزاد بوده و خطوط پویا مختص سازه هایی خاص هستند. نظیر پل ها. به خطوط پویا خطوط زاویه ای هم می گویند.

فرم

یکی دیگر از عناصر مهم طراحی داخلی فرم است که اشکال آن را ایجاد می کنند. فرم ها با الگو ها و رنگ ها برجسته می شوند. فرم ها به دو نوع کلی تقسیم می شوند که عبارتند از: فرم هندسی که انسان ها آن ها را ایجاد می کنند و فرم های ارگانیک و طبیعی که همان طور که از نام شان پیداست طبیعی هستند. در یک تقسیم بندی دیگر فرم ها را در دو دسته باز و بسته قرار می دهند.

نور

نور عنصری مهم در طراحی دکوراسیون داخلی است که وجود آن رنگ و بافت و الگو را با اهمیت می کند. همچنین نور به برجسته کردن فضا و خطوط و فرم ها هم کمک می کند.

رنگ

رنگ ها جز قدرتمند ترین عناصر برای طراحی داخلی می باشند که ترکیب آن ها در کنار یکدیگر طرح هایی چشم نواز و زیبا را ایجاد می کند. رنگ ها هر کدام اثرات روانشناختی خاص خود را دارند که باید هنگام استفاده از آن ها این موارد را در نظر داشت.

بافت

بافت را باید با دیدن و یا لمس کردن سطوح درک کرد.

الگو

الگو ها که معمولا از شکل های تکراری ساخته می شوند در حقیقت علاقه را وارد طراحی داخلی می کنند و کار اصلی شان در کنار رنگ ها است.
 

 

سوالات متداول

شرکت های طراحی داخلی مستقر در تهران چه کمکی به ما می‌کنند؟

معمولا بیشتر شرکت های طراحی، کلیه خدمات ساختمانی و خدمات مربوط به طراحی داخلی را انجام می‌دهند. یعنی چه شما تصمیم به طراحی نمای ساختمان بگیرید و یا بخواهید چیدمان و دیزاین داخلی واحد خود را تغییر دهید، می‌توانید از مشاوره و خدمات اجرایی این شرکت‌ها بهره‌مند شوید.

هدف از نوشته چیست؟

در این نوشته اومدیم شما را با بهترین شرکت دکوراسیون و طراحی داخلی یعنی sefidgroup (گروه معماری سفید) و خدمات ارزشمندی که به شما میدهد، آشنا بکنیم؛ لذا تا پایان این نوشته ما را همراهی بفرمایید.

5/5 - (1 امتیاز)

پروژه طراحی داخلی منزل مسکونی مقدم در مدت زمان 60 روز کاری و با حلاقیت و هنر طراحان داخلی گروه معماری سفید و زحمات عوامل اجرایی حرفه ای به ثمر نشسته است .