دکوراسیون داخلی اداری

اهمیت طراحی دکوراسیون داخلی اداری

طراحی دکوراسیون داخلی یک اداره از آن جهت اهمیت دارد که محل کار شما، به نوعی خانه دوم شما محسوب می شود. به طوری که با طراحی زیبا و جذاب شما می توانید با روحیه و نشاط بیشتر کار های خود را انجام دهید. همانطور که شما به طراحی دکوراسیون خانه خود اهمیت میدهید باید به طراحی دکوراسیون محیط کار خود نیز توجه کنید تا در حین کار احساس راحتی و آرامش داشته باشید. طراحی دکوراسیون داخلی محیط کار باید علاوه بر احساس آرامش و راحتی، دارای استاندارد های طراحی دکوراسیون یک محیط کار باشد. باید طراحی دکوراسیون محیط کار شما با توجه به موضوع کار، اندازه و ابعاد و خدماتی که ارائه میشود انجام شود.

طراحی دکوراسیون داخلی اداری

سلام به همه دوستان عزیز و دنبال کننده شرکت دکوراسیون داخلی سفید، امروز در خدمت شما هستیم با موضوع طراحی دکوراسیون داخلی اداری. یکی از سوال هایی که ممکن برای شما پیش آید این است که اصلا طراحی داخلی اداری یعنی چی در جواب این سوال باید بگویم که چینش لوازم در منزل یا هر مکان دیگه ای به گونه ای که به چشم آید را طراحی دکوراسیون می­گویند. شاید این موضوع در منزل یک موضوع مهم نباشد اما در اداره یا یک محیط رسمی موضوع بسیار مهمی است زیرا که تاثیری که قرار است شما بر روی مخاطب بگذارید تماماً وابسته به دکوراسیون است که بتواند اعتماد فرد را جذب کند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاه بیشتری به طراحی داخلی اداری داشته باشیم.

 

طراحی داخلی اداری چیست؟

شاید از نظر خیلی ها طراحی داخلی چیزی خیلی ساده باشد اما اینگونه نیست چون مهم ترین اصل در فروش نحوه نمایش محصول است حالا در اداره ما یک خدمت را ارائه می­دهیم و برای اینکه بتوانیم مشتری را جذب کنیم باید محصولی با بسته بندی جذاب داشته باشیم در ارائه خدمات بسته بندی محصول ما همان محیط اداره است پس از این رو یکی از مهمترین کار هایی باید انجام دهیم این است که تیمی متخصص را برای انجام این مسئولیت انتخاب کنیم تیم ما آماده انجام هر گونه سفارشات را دارد.

اگر این مسئولیت مهم را به یک فرد یا یک تیم ضعیف بسپاریم قطعا ضربه خواهیم خورد چون در دنیایی که عقل مردم چشم آنهاست شما چشم مردم را به خود جذب نمی­کنید. پس سعی کنید به این موضوع اهمیت دهید. البته که طراحی دکوراسیون یک قانون مهم دارد و آن هم این است که طراحی داخلی اداری به گونه ای باشد که با نوع کار شما هم مطابقت داشته باشد.

تور مجازی طراحی داخلی اداری، اجرا شده توسط گروه دکوراسیون سفید در سال جدید

کلیک کنید…

چگونه طراحی داخلی اداری مدرنی داشته باشیم؟

محل کار ما خانه دوم ما تلقی می­شود و همانطور که محل زندگی ما بر اساس مد پیشرفت می­کند باید محل کار ما هم پیشرفت کند. مد و دکوراسیون دو بخش در زندگی ما هستند که نمی­توانیم آن را از زندگی خود جدا کنیم چون این ها تماماً بر روی قسمت های مهمی از زندگی ما تاثیر می­گذارد و البته که تاثیر آن راحت دیده می­شود و در تمام دنیا حتی در مناطق کم تر توسعه یافته هم مد و دکوراسیون را خواهید دید. ما داریم در دوره ای زندگی می­کنیم که مد و دکوراسیون بیشترین پیشرفت را دارد پس برای پیشرفت یک کسب و کار باید دکوراسیونی زیبا داشته باشیم تا بتوانیم مشتری را راحت­تر جذب کنیم.

محبوب ترین سبک دکوراسیون سبک مدرن است که در بیشتری از محیط های اداری اجرا می­شود. گروه خوش ذوق، خلاق و متعهد دکوراسیون داخلی سفید مسئولیت انجام طراحی دکوراسیون داخلی اداری و از این قبیل پروژه ها را بر عهده می­گیرد. پس اگر شما قصد دارید محیط اداری خود را ارتقا دهید با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

نمونه پروژه پیاده سازی شده توسط شرکت دکوراسیون داخلی سفید

 
البته که طراحی داخلی اداری نتنها بر روی جذب مشتری تاثیر خواهد گذاشت بلکه بر روی روحیه کارکنان هم تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. اگر خود را جای یک کارمند بگذارید قطعا متوجه می­شوید که تغییر دکوراسیون چه تاثیری بر روی روحیه کارکنان خواهد گذاشت. البته که این تاثیر مثبت در روحیه باعث افزایش کارآمدی، خلاقیت، روحیه خستگی ناپذیری و…. می­شود.

مراحل طراحی دکوراسیون داخلی اداری

✅گام اول

در گام اول شرکت طراحی دکوراسیون اداری به بررسی امکانات، فضای موجود، نیاز ها و خواسته های کارفرما می پردازد تا بتواند طراحی جذاب و کارآمدی را به کارفرما تحویل دهد. سپس به ارائه پیشنهاد راه حل های ممکن و کارآمد با هدف خلق فضایی با معیار های زیبایی می پردازد

✅گام دوم

برای مرحله بعد شرکت طراحی دکوراسیون خواسته های کارفرما را ترسیم میکند و با نقشه های دو بعدی، جا نمایی بهینه فضا ها و سیرکولاسیون ( لکه گذاری) بهتر را نمایش می دهد.

✅گام سوم

برای گام سوم یا به عبارتی گام آخر باید نقشه های ترسیم شده به اجرا در بیایند. که برای اینکار استفاده از تیم اجرایی متخصص، مجرب  و متعهد برای تشابه حداکثری پروژه با نقشه های سه بعدی الزامی است.

نحوه طراحی دیوار دکوراسیون لاکچری

از دیگر نکاتی که موجب آرامش بیشتر پرسنل در محیط کار می شود تزیین دیوار با کاغذ دیواری و یا پوستر هایی از طبیعت و مناظر زیبا است که طراحان می بایست در حین طراحی به آن توجه نمایند. همچنین توجه به هماهنگی بین اجزاء و رنگ وسایل به کار برده در محیط و همچنین ایجاد هماهنگی در بین اجزاء محیط اداری از جمله مواردی است که زیبایی بیشتری به محیط کار می بخشد و از به هم ریختگی و جلوه ناپسند آن جلوگیری می کند.

بنابراین محیط های اداری را می توانید با گل و گیاهان طبیعی و آکواریوم های زیبا و گلدان های مصنوعی و تابلو ها تزیین کنید. لازم به ذکر است که در طراحی دکوراسیون اتاق کنفرانس در اداره جات و شرکت های مختلف بهتر است از طراحی های مینیمال استفاده نمایید.

 

 

رنگ و نورپردازی دکوراسیون اداری

یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری، رنگی است که در دیوار، مبلمان و لوازم کاربردی و تزیینی استفاده می شود. بنابراین با توجه به اهمیت رنگ در در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری هرچه طراحان از رنگ های مناسب و شاد تری استفاده نمایند بدون تردید تاثیر مثبت تری در روحیه کارکنان خواهند داشت. در هنگام استفاده از رنگ برای دکوراسیون باید با در نظر گرفتن محدودیت های ان سازمان اقدام به انتخاب رنگ نمود.

رنگ بندی درست در دکوراسیون داخلی اداری

همچنین در دکوراسیون اداری باید از رنگ هایی استفاده شود که معمولا اقبال عمومی با انها همراه می باشد و موجب نارضایتی عمومی نباشد. طراحی دکوراسیون اداری باید از رنگ بندی درستی برخوردار باشد و در کوراسیون اداری می بایست از رنگ هایی استفاده شود که مرتبط با فعالیت اداری در آن اداره باشند و بتوانند در القا حس رسمی و اداری بودن به شما کمک نمایند و همچنین بالا رفتن حس اعتماد به نفس کارکنان را موجب شود.

اما لازم به ذکر است که نباید تنها به رنگ محیط کار اکتفا کرد و نحوه نورپردازی نیز از دیگر موارد پر اهمیت در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری می باشد و همانطور که می دانید چنانچه نور کافی در محیط وجود نداشته باشد خستگی و خواب آلودگی کارکنان را موجب می شود.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

 

متریال در طراحی دکوراسیون اداری

انتخاب متریال مناسب مهم ترین اصل در طراحی دکوراسیون داخلی است که باید به آن توجه داشت. این اصل به سلیقه شما و همینطور به نوع کار و خدماتی که ارائه می دهید بستگی دارد. شما می توانید در طراحی دکوراسیون اداری از متریال چوب و یا فلزات استفاده کنید. برای مثال شما می توانید از میز های چوبی استفاده کنید. دکوراسیون چوبی یکی از محبوب ترین و پر طرفدار ترین طراحی های اداری با شما می رود. وجود چوب در هر فضایی حس سرزندگی را به شما القا می کند. همینطور استفاده از میز ها و صندلی های فلزی می تواند جذابیت خاصی را به فضای اداره شما ببخشد.

 

طراحی دکوراسیون داخلی با قیمت پایین

امروزه که طراحی دکوراسیون داخلی اداری یکی از مهم ترین نکات جذب مشتری است، اما بسیاری از کارفرما های تازه کار و کسانی که به تازگی کار خود را شروع کرده اند توانایی پرداخت هزینه های نجومی و بسیار زیاد طراحی دکوراسیون داخلی را ندارند. اما فقط برخی از شرکت های طراحی دکوراسیون داخلی می توانند با هزینه های پایین طراحی های حرفه ای و شیکی را به شما تحویل دهند. اگر شما هم جزو این دست از افراد هستید میتوانید به شرکت معماری سفید مراجعه کنید.

طراحی دکوراسیون داخلی اداری بزرگ و کوچک

یکی از نکاتی باید برای طراحی اصولی دکوراسیون داخلی ادرای به آن توجه کرد، اندازه و ابعاد است. که تاثیر زیادی در طراحی کارآمد و چشم گیر برای فضای اداری دارد. در یک طراحی دکوراسیون اداری حرفه ای فقط زیبایی و جذابیت آن ملاک نیست بلکه فاکتور هایی مانند حداکثر استفاده از فضای موجود، نظم و ترتیب، افزایش راندمان کارکنان و نظیر آن مورد توجه می گیرند. در ادارات با فضای زیاد می توان بدون محدودیت و نگرانی فضا های مختلفی را به اداره افزود. اما این مورد درباره ادارات کوچک صدق نمی کند.

طراحی این ادارات باید بر اساس فضای محدود انجام بگیرد و نباید کم بودن فضای اداره موجب کاهش بهره وری کارکنان شود. در طراحی این ادارات میز ها، صندلی ها، قفسه ها، کامپیوتر و وسایل دیگر نباید باعث شود تا فضای اداره کوچک و کم دیده شود. همینطور رنگ دیوار ها، مبلمان، میزها و سایر وسایل از مهم ترین مسائل در طراحی ادارات با فضای کم است.

شیوه طراحی دکوراسیون داخلی ادارات دولتی و ادارات خصوصی

به طور کلی طراحی دکوراسیون داخلی اداری یک سری اصول و قوائد مشخصی دارد که طراحان باید از آنها پیروی کنند. اما میان طراحی دکوراسیون داخلی ادارات دولتی و ادارات خصوصی اندکی تفوت وجود دارد. برای مثال، در طراحی اتاق مدیریت یک اداره دولتی بیشتر با توجه به طیف ارباب رجوعان و مشتریان طراحی انجام می شود. اما در طراحی اتاق مدیریت یک اداره شخصی نظر و سلیقه شخص مدیر مورد توجه قرار می گیرد.

مهم ترین پلان طراحی دکوراسیون داخلی اداره

اتاق مدیریت را می توان مهم ترین قسمت طراحی دکوراسیون داخلی یک اداره در نظر گرفت  .زیرا جلسات کاری، بازدید های مهم و دیگر فعالیت ها در این اتاق صورت می پذیرد پس باید در طراحی اتاق مدیریت خلاقیت و مهارت بسیار زیادی را به کار گرفت

 

طراخی فضای کارمندان

 

اصول دکوراسیون داخلی اداری

1- استفاده از نور طبیعی در دکوراسیون اداری

تعجب آور نیست که نور طبیعی بهترین نوع نور برای کار است، زیرا داشتن روحیه بیشتر در دفتر کار خود منطقی است. نور طبیعی به ایجاد بهره وری بهتر و یک محیط کار لذت بخش تر کمک می کند ، بنابراین هرچه بیشتر بتوانید نور طبیعی را در ایده های دکوراسیون اداری خود بیاورید ، برای رفاه کلی کل تیم بهتر است. با بهره گیری از بزرگترین پنجره های ممکن ، فضای کار خود را باز کنید و جلوپنجره ها را از شلوغی و شلوغی دور نگه دارید و در صورت نیاز به پرده ، از باریک بودن و به راحتی جمع شدن مطمئن شوید. اگر نمی توانید نور طبیعی بیشتری به آن وارد کنید ، از آینه های شیک و سطح انعکاسی که در فضای اطراف آویزان شده اند استفاده کنید تا بتوانید نور طبیعی بیشتری را در اطراف دفتر بگیرید.

آخرین روند دکوراسیون اداری همه چیز در مورد ایجاد محیط کار شما تا حد ممکن راحت و الهام بخش برای کل تیم است و نور طبیعی را باید راهی اساسی برای بالا بردن روحیه همه در نظر گرفت. اما اگر آینه ها این کار را انجام ندهند و شما در یک دفتر بدون پنجره گیر کرده باشید ، کارشناسان نوسازی ما پیشنهاد می کنند در مورد لامپهایی که تقلید از نور طبیعی دارند در عین حال سازگار با محیط زیست ، تحقیق کنند.

 

2 – از مزایای گیاهان استفاده کنید

جای تعجب نیست که گنجاندن گیاهان در دکوراسیون دفتر شما برای محیط کار شما بی نهایت مفید خواهد بود. با توجه به اینکه کمترین فضای اداری مدرن از لحاظ عناصر طبیعی و اصیل کوتاه است ، دلایل زیادی وجود دارد که گیاهان یکی از گرایش های جدید دکوراسیون دفتر هستند. گیاهان به کاهش استرس و افزایش بهره وری کمک می کنند ، و آنچه با فشارهای اقتصادی این روزها انجام می شود ، فقط می تواند چیز خوبی باشد. آنها نه تنها برای کل تیم خوب هستند ، بلکه همچنین خوب به نظر می رسند – هر بازدید کننده ای هنگام ورود به دفتر کار شما با یک مجموعه قابل توجه از گیاهان سبز یا یک دیوار خیره کننده متحیر می شود.
گیاهان دارای مزایای اضافی برای تمیز کردن هوا و کنترل سطح رطوبت هستند ، و این به سطح راحتی در دفتر شما می افزاید. به طور کلی گیاهان جایگزین عالی و مقرون به صرفه ای برای دکوراسیون مطب سفید بالینی هستند. فقط مطمئن شوید که گیاهانی را به راحتی مراقبت می کنید که نیازی به صرف وقت زیاد برای مراقبت از آنها نیست.

3 – مبلمان اداری راحت

وقتی نوبت به طراحی دکوراسیون اداری می رسد، در ایجاد فضاهای اداری که واقعاً احساس راحتی می کنند ، شورشی ایجاد شده است – تقریباً مانند خانه دوم. و با انعطاف پذیری زمان فعلی ، بسیاری از دفاتر در حال تبدیل شدن به خانه ای خارج از خانه برای کارمندان هستند ، و اگر در دفتر شما اینگونه باشد ، ایجاد راحتی در آن باید یک نقطه شروع اصلی در هنگام تزئین فضا باشد. با فاصله گرفتن از فضاهای کم طراحی شده ، فقط منطقی است که هنگام در نظر گرفتن دفاتر با قضاوت مناسب، فضاهای جذاب ، آرامش بخش و راحت تری ایجاد می شوند. مکان های قهوه و جلسات به گونه ای طراحی شده اند که بیشتر شبیه یک اتاق جلوی شخصی باشند ، تا فضایی که ممکن است در آن توافق مهمی داشته باشید – و ما فکر می کنیم روندهای دکوراسیون اداری فعلی برای آن بهتر است.
مبل ها و صندلی های راحت ، میزهای قهوه خوری کم ارتفاع ، گیاهان، فرش ها و رنگ های جذاب دیوار برای تبدیل دفاتر کار به فضاهای غیررسمی و آرامش بخش تر مورد استفاده قرار می گیرند. نکته کلیدی در رسمی و مناسب نگه داشتن ظاهر این است که فقط اشیای تزئینی بیاورید که غالباً از آنها استفاده می شود تا همه چیز را بدون سر و صدا و مفید نگه دارید.

4 – فضاهای جلسات

هیچ راهی بهتر از جلسات تعاملی برای جلسات آسان تر ، سرگرم کننده تر و پربارتر است. روند طراحی دفتر 2019 به تدریج بر ایجاد همکاری بیشتر در فضاهای جلسات متمرکز است. از دیوارهای تخته سفید و تخته سیاه گرفته تا فضاهایی با صندلی و میز که می توان آن ها را بالا برد و به اطراف منتقل کرد. روزهای میز کنفرانس ایستا ، که در انتهای آن صفحه نمایش مسلط است ، گذشته است – و مسافت خوبی دارد. اینکه بتوانید روی یک تکه کوسن راحت استراحت کنید و به صفحه ای روی دیوار یا سقف نگاه کنید ، یک روش جالب تر برای تماشای یک سخنرانی است ، همانطور که در مقایسه با یادداشت برداری می توانید روی زمین یادداشت کنید در دامان تو
اجازه دهید دما و نور به راحتی کنترل شود ، بنابراین می توان محیط مناسب برای جلسه و سخنرانی شما تنظیم کرد – این ایده های دکوراسیون اداری هنگامی که می خواهید احساس خوبی ایجاد کنید ، می تواند تفاوت زیادی ایجاد کند. در حالی که ظاهر کلی دفتر کار شما باید یک امر اساسی باشد ، عناصر مختلف و غیر منتظره را برای ایجاد انرژی در جلسه و مناطق مشترک خود به همراه داشته باشید که به عنوان مبتدی مکالمه نیز دو برابر می شوند.

5 – اتاق های کنفرانس با مضمون

اتاق های کنفرانس به طور سنتی فضاهای کسل کننده و مهیجی نیستند، و این شرم آور است ، زیرا اغلب در مکان هایی هستند که شما باید الهام بخش ترین کار خود را انجام دهید. این کار را با برخی از دکوراسیون های دفتر کار با مضمون ، که اتاق اتاق کنفرانس شما را روشن تر می کند و آن را به یک فضای کاملاً لذت بخش تر برای حضور تبدیل کنید ، آسان تر کنید. برای به دست آوردن از این اتاق های کنفرانس با مضمون. مناظر شهری ایده ای بی نهایت الهام بخش برای یک موضوع ایجاد می کنند ، همانطور که مقصد عجیب و غریب و عجایب طبیعی مختلف.

همانطور که گفته شد ، ترفند پایبندی به هر موضوعی ظریف بودن و نه چندان واقعی است. طراحان داخلی ما پیشنهاد می کنند از یک تم به عنوان الهام اولیه و به دنبال آن ترکیبی از سبک های مختلف طراحی برای ظاهر لایه ای تر استفاده کنید. از این گذشته ، موضوعی که خیلی جدی گرفته شود ممکن است به یادماندنی باشد ، اما به سرعت پیر می شود و ارزش آن را برای صرف وقت و سرمایه گذاری ندارد.

6 – استفاده از وسایل ارگانیک در دکوراسیون اداری

ایده های دکوراسیون اداری به طور فزاینده ای خواستار احساسات طبیعی تر ، عناصر آلی و دکوراسیون پایدار هستند و دلیل خوبی هم دارد. این به معنای مواد طبیعی و الهام بخش در فضای باز ، و همچنین گیاهان و عناصر دائره شده است. ما درختانی را دیده ایم که در دهلیزها ، پل ها از روی نهرهایی که از قسمت پذیرایی عبور می کنند و اکو کره ها در گوشه و کنار زندگی می کنند. از چوب و سنگ با افزایش فرکانس در آخرین روند دکوراسیون اداری و همچنین الیاف طبیعی برای مبلمان نرم استفاده می شود.
روندهای دکوراسیون اداری مانند اینها همچنین از رنگ های طبیعی مانند قهوه ای ، سبز ، نارنجی های عمیق و رنگ های خنک کننده گرم استفاده می کنند. رنگ هایی که به شما احساس می کنند انگار در فضای باز عالی هستید. با آوردن هرچه بیشتر وسایل متفکرانه ساخته شده روحیه را زنده نگه دارید ، اما اگر این امکان وجود ندارد ، از مبلمان فروشگاه های دست دوم تهیه کنید تا تأثیر خود را بر محیط کاهش دهید.

7 – استفاده از اسباب و وسایل هنری

ناگفته نماند که یک دفتر و دکوراسیون اداری بدون الهام گرفتن از هنر ، به ویژه نوعی که انگیزه مردم را ایجاد می کند ، کامل نیست. اگر دکوراسیون دفتر کار شما رنگ و علاقه ندارد ، پس دریغ از سرمایه گذاری در برخی از هنرهای پر جنب و جوش برای این فضا واقعا باعث زنده شدن آن شود. خواه این کار از طریق چاپهای جسورانه ، نقاشی های آرامبخش بصری یا برخی از چاپهای انرژی بخش باشد ، روندهای جدید تزئینات دفتری و اداری همه در مورد هنر جوش آور است. هنر همچنین باعث می شود که وقتی کارمندان شما به یک لحظه برای تأمل نیاز دارند در حالی که خیلی حواسشان پرت نمی شود ، اجازه دهند یک نقطه کانونی مشخص داشته باشند. نمایش هنر به گونه ای که خیلی پرخاشگرانه و منحرف کننده نباشد با استفاده از آن به عنوان یک نقطه کانونی و نه یک فکر بعدی.
و اگر می خواهید شتاب و معاشرت کارمندان را افزایش دهید ، چطور در مورد شروع یک کلاس هنری بعد از کار در عصرها ، بنابراین کارمندان شما می توانند در هنگام خستگی از کار لذت ببرند و در کنار هم کار کنند و یک کار هنری خیره کننده ایجاد کنند که بهترین دکوراسیون دفتر را بازتاب دهد روند سال 2019

8 اجازه به شخص سازی میز و دفترهای کارمندان

با هرکسی که هر روز بیشتر و بیشتر در دفتر کار می کند ، چطور اجازه می دهید که افراد فضای دفتر خود را شخصی کنند؟ این می تواند به افراد اجازه دهد تا در به روزرسانی های جدید طراحی دفتر کار کنند یا به سادگی به آنها گزینه های شخصی سازی فضای میز را بدهند. فرصت هایی از این دست به کارمندانتان کمک می کند تا در شرکت شما سرمایه گذاری بیشتری داشته باشند و در نتیجه به افزایش حرکت و بهره وری کمک می کنید.
یک قدم جلوتر بروید و به همه اجازه دهید در مورد انتخاب کدام یک از روندهای دکوراسیون اداری بهترین گزینه را انتخاب کنند یا بسته های فضای میز را برای انتخاب فضای شخصی دفتر کار انتخاب کنید. انتخاب دادن به مردم و جلب نظر آنها ، در اینجا مهم است. فقط مطمئن شوید که گزینه ها را به تعداد محدودی محدود کنید که از کار با آنها نیز خوشحال خواهید شد زیرا آزادی زیاد می تواند در نهایت طاقت فرسا و از نظر بصری پر سر و صدا باشد.

دکوراسیون داخلی شرکت سرو صنعت
دکوراسیون داخلی شرکت سرو صنعت

 

دکوراسیون اداری

طراحی و اجرا دکوراسیون اداری در گروه معماری سفید به صورت تخصصی و متناسب با نیاز کارفرما و برای هر کارفرما به شکلی منحصر به فرد صورت می گیرد. نگرش های متفاوت سازمانی، نیازها و فضاهای گوناگون اداری از جمله مواردی هستند که کانسپت طرح را شکل داده و منجر به خلق فضایی می گردد که کارفرما به دنبال آن است.

با توجه به تجربیات و تخصص ما در گروه معماری سفید برای دستیابی به بهترین فضا و تجربه ی بودن در محیطی اصیل و مطلوب موارد زیر پیشنهاد می گردد:

  • در زمان طراحی علایق، نیازها و چالش های خود را به صورت کامل به زبان خودتان لیست نمایید.
  •  طرح مسئله نمایید و از طراح و مجری بخواهید تا راهکارهای متفاوت حل مسئله شما را عنوان کند.
  • در جلسات اولیه نشست با طراح و مجری از علایق، خواست ها، نیازها و حتی ارزش ها و خط فکری خودتان صحبت نمایید چون شناخت و آگاهی هر چه بیشتر طراح از علایق و نیازهای شما، دستیابی راحتتر به فضایی مطلوب، جذاب، لوکس و رویایی در ذهن شما را میسر می نماید.
  • از خط فکری طراح خود مطلع شوید تا مطمین شوید که انتخاب شما متناسب با روحیات و نگرش شما صورت گرفته است.

در این صورت می توانید بودن در فضایی را تجربه نمایید که برایتان لذتبخش می باشد.

تبدیل نقاط ضعف به نقاط قوت در طراحی دکوراسیون داخلی اداری

وجود چالش هایی در طراحی و معماری دکوراسیون داخلی اداری از اتفاقات عادی هستند که ممکن است برای هر شرکت طراحی اتفاق بیافتد. طراحی های خلاقانه و هوشمندانه برای پاسخگویی به این چالش ها موجب ایجاد فضایی کارآمد، بهینه و لوکس می شود. این چالش ها انواع مختلفی دارند که میتوانند شامل:

۱_عدم وجود فضای کافی و مناسب برای بخش های مختلف

۲_عدم وجود نور طبیعی کافی

۳_وجود عوارض سازه ای که نمی توان آنها را حذف کرد

۴_وجود پرتی های زیاد در دکوراسیون

شرکت معماری سفید با خلاقیت و تجربه زیاد خود میتواند شما را در این نوع چالش ها همراهی کند. برای این منظور میتوانید با تیم مشاوره شرکتی معماری سفید تماس بگیرید تا شما را در طراحی دکوراسیون داخلی اداری کمک کند.

استفاده از پلان باز برای دکوراسیون داخلی اداری یا پلان بسته

شاید برای خیلی از افراد این سوال پیش بیاید که پلان باز برای دکوراسیون داخلی اداری بهتر است یا پلان بسته. باید بگویم که برای پاسخ به این سوال باید به چند نکته درباره نوع کار و فعالیت سازمان توجه کنید.

فعالیت های گروهی

اگر کار اداری به صورت گروهی باشد و کارکنان نیازمند تعامل و به اشتراک گذاری ایده ها و کار ها هستند، میتوانید مطمئن باشید که انتخاب پلان باز بهترین تصمیم است. در پروژه های پلان باز اشتراک گذاری فعالیت ها و کار ها راحت تر است و انرژی و نشاط بیشتری در فضا حاکم است.

فعالیت های انفرادی

در پروژه های پلان بسته افراد می توانند با تمرکز بیشتر و حواس پرتی کمتری به انجام کار خود بپردازند. که این در صورتی است کارکنان شما با توجه به فعالیت های حاکم بر اداره و محیط کار نیاز به تمرکز بالایی دارند. پس با این وجود انتخاب طراحی های پلان باز، انتخاب خوب و عقلانی ای به شمار نمی رود.

استفاده بهینه از فضا و جا نمایی تعداد بیشتر پرسنل در فضای اداری

در پلان باز استفاده بیشتر از فضا غالب است. که در این صورت تمام دیوار ها حذف میشود و در چیدمان دکوراسیون اداری بر اساس پلان باز از تمام فضا های موجود استفاده می شود. تا سازمان ها با توجه به نیاز خود تعداد پرسنل بیشتری را استخدام کنند.

داشتن حریم خصوصی

در استفاده از پلان بسته افراد از امتیاز داشتن حریم خصوصی برخوردارند. که این موضوع یکی از نقد هایی است که به پلان باز می شود. در پلان بسته با توجه به کارایی و نیاز اداره برخی از دیوار ها شفاف و بعضی دیگر غیر شفاف طراحی و اجرا می شوند.

✅نتیجه گیری

طراحی دکوراسیون داخلی اداری، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که ذهنیت مخاطبانِ سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها و… در مورد آن مجموعه شکل می‌دهد. در طراحی داخلی چنین ساختمان‌هایی، طراحان به عنوان اولین نکته به زیبایی فضا اهمیت می‌دهند و پس از آن مطمئن می‌شوند که دفتر یا اداره مورد نظر، به خوبی از پس نیاز کارکنان و مراجعان برآمده و اصل کارایی در آن رعایت شده است.  از طرف شرکت طراحی دکوراسیون داخلی سفید این را بشنوید که طراحی داخلی اداری را نباید به هر شرکت یا هر تیم سپرد چون ممکن است با ضعف آن تیم شرکت و تیم شما مورد ضرر قرار بگیرد و آسیب ببیند.

همانطور که در ابتدا هم گفته شد، دکوراسیون و طراحی این ساختمان‌ها تأثیر بسیار زیادی بر ذهن مخاطبان دارد. مطمئنا برگزاری یک جلسه برای عقد قرارداد میلیاردی، در اتاق جلسه‌ای که کاملا ساده و معمولی بنا شده، تأثیر بسیار منفی و بدی روی ذهن طرف قرارداد دارد.

به همین دلیل است که در کنار بحث زیبایی، باید به وجود عظمت در دفاتر اداری اهمیت داده شود و این موضوع را می‌توانید به خوبی در نمونه کارهای طراحی داخلی اداری مجموعه گروه معماری سفید مشاهده کنید.

 

سوالات متداول دکوراسیون داخلی اداری

 

اهمیت مبلمان در دکوراسیون داخلی اداری در چیست؟

یکی دیگر از مهم ترین نکات برای طراحی دکوراسیون های اداری تهیه مبلمان و میز های مناسب برای راحتی بیشتر کارمندان است. اگر شما تمایل دارید که در محیط شرکت و یا اداره نظم و ترتیب بیشتری برقرار شود بهتر است از کمد های دیواری و قفسه و فایل در این محیط ها برای قرار دادن وسایل مهم استفاده کنید.

تقسیم بندی فضا در داخل یک اداره چه نقشی دارد؟

همان طور که گفته شد بهتر است محیط های اداری را با توجه به کارکرد هر یک از پرنسل و کارمندان به فضاهایی مجزا تقسیم کنید این تقسیم بندی ها می تواند بر روی افزایش تمرکز و آرامش کارمندان تاثیرگذار باشد.

اهمیت رسیدگی به دکوراسیون داخلی اداری در چیست؟

محیط های اداری خانه دوم مدیران و کارمندان محسوب می شوند و بیشتر افراد نیمی از زندگی خود را در این محیط ها سپری می کنند. طراحی دکوراسیون داخلی اداری مدرن و مناسب می تواند بر روی روحیه کارمندان تاثیرگذار باشد و علاوه بر این با طراحی یک دکوراسیون زیبا و متفاوت برای محیط های اداری راندمان کار بیشتر می شود و مدیران می توانند شاهد کارکرد مطلوب کارمندان و رضایت بیشتر رجوع کنندکان باشند.

چگونه طراحی داخلی اداری مدرنی داشته باشیم؟

روه خوش ذوق، خلاق و متعهد دکوراسیون داخلی سفید مسئولیت انجام طراحی دکوراسیون داخلی اداری و از این قبیل پروژه ها را بر عهده می­گیرد. پس اگر شما قصد دارید محیط اداری خود را ارتقا دهید با پشتیبانی ما در ارتباط باشید.

رنگ و نورپردازی دکوراسیون اداری چقدر اهمیت دارد؟

همان طور که در بالا گفته شد یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری، رنگی است که در دیوار، مبلمان و لوازم کاربردی و تزیینی استفاده می شود. بنابراین با توجه به اهمیت رنگ در در طراحی دکوراسیون اداری لاکچری هرچه طراحان از رنگ های مناسب و شاد تری استفاده نمایند بدون تردید تاثیر مثبت تری در روحیه کارکنان خواهند داشت. در هنگام استفاده از رنگ برای دکوراسیون باید با در نظر گرفتن محدودیت های ان سازمان اقدام به انتخاب رنگ نمود.

مهم ترین اصل در دکوراسیون اداری چیست؟

انتخاب متریال مناسب مهم ترین اصل در طراحی دکوراسیون داخلی است که باید به آن توجه داشت. این اصل به سلیقه شما و همینطور به نوع کار و خدماتی که ارائه می دهید بستگی دارد.

شیوه طراحی دکوراسیون داخلی ادارات دولتی و ادارات خصوصی چگونه باید باشد؟

به طور کلی طراحی دکوراسیون داخلی اداری یک سری اصول و قوائد مشخصی دارد که طراحان باید از آنها پیروی کنند. اما میان طراحی دکوراسیون داخلی ادارات دولتی و ادارات خصوصی اندکی تفوت وجود دارد. برای مثال، در طراحی اتاق مدیریت یک اداره دولتی بیشتر با توجه به طیف ارباب رجوعان و مشتریان طراحی انجام می شود. اما در طراحی اتاق مدیریت یک اداره شخصی نظر و سلیقه شخص مدیر مورد توجه قرار می گیرد.

4.9/5 - (18 امتیاز)
تماس با کارشناس