طراحی و اجرای پروژه اداری شرکت تابان ایرانیان

طراحی داخلی اداری، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که ذهنیت مخاطبانِ سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها و… در مورد آن مجموعه شکل می‌دهد. در طراحی داخلی چنین ساختمان‌هایی، طراحان به عنوان اولین نکته به زیبایی فضا اهمیت می‌دهند و پس از آن مطمئن می‌شوند که دفتر یا اداره مورد نظر، به خوبی از پس نیاز کارکنان و مراجعان برآمده و اصل کارایی در آن رعایت شده است.

همانطور که در ابتدا هم گفته شد، دکوراسیون و طراحی این ساختمان‌ها تأثیر بسیار زیادی بر ذهن مخاطبان دارد. مطمئنا برگزاری یک جلسه برای عقد قرارداد میلیاردی، در اتاق جلسه‌ای که کاملا ساده و معمولی بنا شده، تأثیر بسیار منفی و بدی روی ذهن طرف قرارداد دارد.

به همین دلیل است که در کنار بحث زیبایی، باید به وجود عظمت در دفاتر اداری اهمیت داده شود و این موضوع را می‌توانید به خوبی در نمونه کارهای طراحی داخلی اداری مجموعه گروه معماری سفید مشاهده کنید. این پروژه مدرن در مساحت 220 متر مربع در خیابان آپادانا تهران طراحی شده است.

نمای 360 درجه این پروژه را میتوانید در زیر مشاهده کنید…


 
شرکت دکوراسیون داخلی سفید به همراه مهندسین و معماران و با بررسی و آنالیز فضای موجود سعی در ارائه ی بهترین و کار آمد ترین طرح را همواره برای مشتریان در نظر می گیرد. طراحی داخلی با کانسپت ایده آل و منحصر به فرد یکی از مهم ترین توانایی های گروه معماری سفید می باشد در فضاهای دکوراسیون اداری کلاسیک و مدرن که همواره سعی در ارائه ی بهترین طرح سه بعدی با بروز ترین نرم افزار ها را دارد.
ما همواره در تلاش هستیم با صرفه جویی در هزینه ها، بهترین طراحی داخلی ممکن را با توجه به فضا و بودجه برای کارفرمایان و مشتریان عزیززمان طراحی کنیم.

شرکت دکوراسیون داخلی سفید در زمینه طراحی دکوراسیون اداری لاکچری و شیک از جمله همین پروژه (شرکت تابان ایرانیان) علاوه بر ارائه خدمات طراحی و مشاوره سعی در طراحی و تولید محصولات متناسب با فضاهای مذکور را از جمله، تجهیز مبلمان اداری، اجرای پارتیشن و …. برای کلیه شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی را دارا می باشد.

5/5 - (1 امتیاز)