بازسازی فروشگاه پوشاک چهلستون

در پروژه بازسازی فروشگاه چهلستون، کل فروشگاه اعم از کف، دیواره ها، قفسه ها، دکورها و… به صورت کامل (20 متر مربع) مورد بازسازی قرار گرفت.

کف پوش لمینت در فروشگاه پوشاک چهلستون

این مدل کفپوش که دیگر نیاز به چسب ندارد و فقط با فوم های سایلنت به صورت کلیک در هم نصب می شود بسیار کار را آسانتر کرده است، سهل بودن اینکار این گونه است که با کلیک کردن هر کدام از کف پوش در کنار هم میتوانیم یک فضای زیبایی را برای کف پوش شما به ارمغان بیاوریم. لمينت‌ها کفپوش‌هایی هستند که نمای ظاهری و رویه  آنها از طرح و نقشه‌های چوب دقیقا تصویر بردای شده است. در دید ابتدای شاید فکر کنید که آنها الوارهای واقعی‌اند اما با کمی‌دقت به مصنوعی و غیر طبیعی بودن آنرا متوجه خواهید شد. در واقع لمينت‌ها از چند لایه چوب متراکم و به هم فشرده «اچ‌دی‌اف» ساخته شده‌اند و سطح خارجی آنها روکشی دارد که مشابه نقش و نگارهای چوب طبیعی است.

دیواره ها و طبقه بندی ها

دیوارپوش MDF و PVC و دیوارکوب ۱۶ میل نیز از انواع دیوارپوش ها هستند. که در فروشگاه پوشاک چهلستون ما از نوع دیوار پوش mdf استفاده کردیم.

استفاده از انواع دیوارپوش ها به خصوص دیوارپوش ام دی اف در دکوراسیون داخلی بسیار پر کاربرد بوده و با انتخاب درست و مناسب دیوارپوش، می توانید محیط منزل و یا محل کار خود را زیباتر کنید. این محصولات تولید شده از چوب ام دی اف هستند و معمولا به صورت پنل هایی به یکدیگر متصل می شوند و بدین صورت سطح دیوار را پوشش می دهند. دیوارپوش ام دی اف در حقیقت، تخته فیبرهایی با چگالی متوسط بوده که به روش خشک تولید می شوند. معمولا بر روی  ام‌ دی ‌اف ها از روکش ‌های تزیینی زیبا و با دوام استفاده می کنند. پر طرفدارترین و متداول ترین نوع روکش برای ام دی اف ها، روکش ملامینه بوده که بر روی آن، انواع کاغذها با رنگ ها و نقش های مختلف را به چسب آغشته و با فشار و حرارت پرس بر روی تخته می چسبانند.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

 

بازسازی داخلی فروشگاه به صورت تخصصی:

هنگامی که پروژه مورد نظر برای بازسازی یک فروشگاه باشد، تخصصی بودن این کار هم به میان می آید. وقتی برای بازسازی یک فروشگاه اقدامی می کنید، توجه به کسب و کار برای هر معمار و همچینین مدیریت آن فروشگاه از اهمیت بالایی برخوردار است.

با توجه به این که محصولات در هر فروشگاهی مختلف می باشد، برای بازسازی فروشگاه ای که به طور مثال در آن تجهیزات وجود دارد، باید به مواردی دقت نمود که در بازسازی فروشگاهی از قبیل پوشاک و یا مواد غذایی اهمیت چندانی ندارند. در بازسازی تخصصی فروشگاه‌ها، گاهی اوقات مدرنیزه بودن مهم است و می تواند برای جذب مشتری حائز اهمیت باشد. قبل از هر اقدامی ابتدا باید برای انجام بازسازی در فروشگاه و ساختمان های تجاری، به یک معمار و طراح خوب کار را تحویل دهید و بعد کار را به تیم آن بسپارید.

5/5 - (1 امتیاز)