چرا طراحی داخلی کافه مهم است؟

همه جور آدمی وارد یک کافه میشوند. در حالی که یک مخاطب هدف وجود دارد، هنوز هم سیال و مبهم است. برخلاف رستوران‌ها، هیچ محیطی در یک کافه ارائه نمی‌شود، و مردم آزادند وقتی پشت لپ‌تاپ‌های خود می‌نشینند یا کتاب می‌خوانند، هر کاری را که می‌خواهند انجام دهند. قهوه همراه با هر گروه سنی است و وعده های غذایی ساده که نسبتاً مقرون به صرفه هستند، فضایی را هم برای مهمانی و هم برای مطالعه ایجاد می کند. از این رو طراحی داخلی کافه ارزشمند می شود زیرا نحوه واکنش مردم به کافه را مشخص می کند.

مفاهیم داخلی، رنگ دیوارها، طراحی میز و صندلی، نورپردازی و موسیقی؛ همه این عوامل به کافه شما شخصیتی می بخشد که نحوه درک و گذراندن کافه شما را به مردم دیکته می کند. در نهایت، مانند هر کسب و کار دیگری، هدف نهایی یک کافه، به حداکثر رساندن سود و به حداقل رساندن هزینه است، به این معنی که هدف نهایی حول محور مشتری می چرخد. نظرسنجی‌های رضایت‌مندی نشان داده‌اند که وقتی صحبت از کافه‌ها به میان می‌آید، مشتریان تاکید بیشتری بر داشتن یک تجربه خوب دارند تا صرفاً داشتن قهوه خوب و طراحی داخلی کافه تجربه عالی مورد نظر مشتریان را دیکته می‌کند.

عوامل موثر بر طراحی داخلی کافه شما

آیا می‌خواهید مشتریانتان یک غذای سریع یا غذای آماده بخورند و سریع بیرون بروند یا ترجیح می‌دهید زمان قابل توجهی را در کافه شما بگذرانند و در این مدت هر طور که می‌خواهند سفارش دهند؟ انتخاب های طراحی داخلی شما بر زمان چرخش میز شما تأثیر می گذارد، بنابراین قبل از نهایی کردن مبلمان خود این تصمیم را بگیرید. این به این دلیل است که رنگ‌هایی که استفاده می‌کنید، چراغ‌هایی که نصب می‌کنید، موسیقی‌ای که قرار می‌دهید، بوی کافه‌تان و مبلمانی که نصب می‌کنید، حال و هوای ماندن و رفتن را ایجاد می‌کند.

اگر حداقل صندلی، صندلی های ناراحت کننده، یا رنگ های تکانشی بیشتری مانند قرمز یا زرد تهیه کنید، مشتریان را وادار می کند تا سریعاً یک گاز بگیرند و بروند. این شما را یک قدم به QSR نزدیکتر می کند. از سوی دیگر، رنگ‌های پاستلی، موسیقی آرامش‌بخش، مبلمان چوبی، مبل‌نشینی یا صندلی‌های راحت، مشتریان را ترغیب می‌کند که برای مدت طولانی‌تری بمانند. این همان محیطی است که بیشتر قهوه خانه ها به آن تمایل دارند. ایده های طراحی داخلی کافی شاپ باید با مخاطبان هدف شما مرتبط باشد.

 

برای مشاوره تخصصی با کارشناسان شرکت دکوراسیون داخلی سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

 

5/5 - (2 امتیاز)