بازسازی کامل فروشگاه پوشینه

در این پروژه که در خیایان جمهوری تهران و پاساژ اکسفورد قرار داشت، یک فروشگاه دو طبقه بود، به صورت کامل (40 متر مربع) مورد بازسازی قرارگرفت. سقف، کف، دیوارها و… به صورت کامل توسط کارشناسان شرکت دکوراسیون سفید مورد بازسازی و تعمیر قرار گرفت. با پله های معلقی که طبق تصاویر بالا برای این فروشگاه تعبیه شد، زیبایی چشم گیری نسبت به قبل پیدا کرد.

اجرای پله معلق

اجرای پله معلق از مدرن ترین روش های اجرای پله می باشد که زیبایی چشم نوازی به فضا می بخشد. از آنجایی که به نظر می رسد، این راه پله ها در هوا معلق هستند، آنها را به این اسم، نام گذاری کرده اند. پله های معلق با نام های دیگری همچون پله شناور و پله کنسولی نیز شناخته می شوند. پله معلق دوبلکس از پرکاربردترین آنها می باشد. برای اجرای پله معلق، آن را به کمک یک شاسی آهنی به دیوار متصل می کنند. این پله ها هیچ پایه اتصالی به زمین نداشته و هر پله یک عنصر مستقل است.

 

اجرای پله های معلق

 

اشکال مختلف پله معلق

یکی از بزرگ ترین مزایای راه پله های شناور انعطاف پذیری آنها در طراحی است. آن ها می توانند به روش های مختلفی نصب شوند، که به آن ها امکان می دهد در طیف گسترده ای از فضاها و اندازه اتاق ها جای بگیرند. علاوه بر این، انواع مختلفی از پله های شناور وجود دارد که با توجه به مواد استفاده شده در آن ها و شکل ظاهری سازه راه پله به ترتیب زیر نام گذاری می شوند که عبارت است از:

  1. مستقیم یا استاندارد
  2. پله های L شکل
  3. پله شیشه ای
  4. پله معلق های U شکل
  5. پله های کنسولی
  6. پله های معلق
  7. پله های چوبی
  8. پله معلق بتنی
  9. پله معلق آهن

 

اجرای درب اتوماتیک در فروشگاه پوشینه

این درب همان‌طور که از نامش پیداست، نوعی درب است که به صورت خودکار و با استفاده از نیروی الکتریسیته باز و بسته می‌شود. به همین دلیل این درب در اصطلاح با عنوان «درب برقی» نیز شناخته می‌شود. از طرفی با توجه به نوع درب سیستم هوشمندسازی خاصی بر روی آن پیاده شده است. اغلب این درب‌ها به کمک سنسور چشمی‌ای که در بالای آن‌ها تعبیه شده است نزدیک شدن فرد را تشخیص داده و باز می‌شوند. نمونه این درب در فروشگاه پوشینه با موفقیت اجرا شد.

 

 

حساسیت این سنسور‌ها قابل تنظیم است و میزان نزدیک شدن افراد برای باز شدن درب را می‌توان تعیین کرد. همچنین درب‌ اتوماتیک با سرعت‌های مختلفی باز و بسته می‌شوند. این پارامتر با توجه به محل نصب درب و کارکرد آن متفاوت است. برخی از درب‌ های درببرقی مجهز به سیستم قطع کن می‌باشند و در صورتی که مانعی در مقابل آن‌ها قرار داشته باشد متوقف شده و دوباره باز می‌شوند.

 

برای مشاوره رایگان با کارشناسان گروه معماری سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

 

5/5 - (1 امتیاز)