فروشگاه تاج بهار حاصل هم اندیشی مجموعه ای است که علیرغم فعالیت گسترده در عرصه بازرگانی، به سلامت و راحتی کودک و نوزاد اهمیت ویژه ای میدهد؛ به همین دلیل با حس لزوم حضوری مثبت برای زدودن سیاهی‌های ناشی از ورود کالاهای نامرغوب و وجود مخرب برخی واسطه‌های غیر متخصص و صرفاً سودجو در فضای سیاه و نا امید کننده بازار سیسمونی کشورمان، ما را بر آن داشت که با رعایت اخلاق حرفه‌ای به عنوان بازرگانی متخصص و متعهد به به سلامت نوزادان ، در این صحنه ایفای نقش نماییم، بدین منظور در سال 1399 فروشگاه تاج بهار افتتاح شد.

با نگاهی گذرا به بازار سیسمونی ایران در مییابیم که تا کنون حجم عظیمی از خرید و فروش سیسمونی و لوازم کودک و نوزاد صورت گرفته، اما متاسفانه به دلیل نگاه سودجویانه واسطه‌های فعال در این شاخه و ضعف های زیاد تولید کنندگان داخلی چه در بحث کیفیت و چه در بحث سلامت و ایمنی کودک نشان داده است که راه زیادی پیش رو هست.

مجموعه تاج بهار به عنوان مرجعی امین و حرفه ای با هدف افزایش کیفیت محصولات سیسمونی در ایران، تصمیم به گردهم آوردن خوشنام ترین و با کیفیت ترین برند ها از کشور های آلمان، انگلیس، کانادا و ترکیه کرده است. همچنین با در نظر داشتن کیفیت، ایمنی و راحتی نوزادان و نیز آرامش خاطر والدین اقدام به واردات لوازم سیسمونی کرده است.

5/5 - (1 امتیاز)