طراحی غرفه نمایشگاهی

استفاده از یک شریک نمایشگاهی حرفه ای، مانند شرکت طراحی داخلی سفید، یک راه موثر برای اطمینان از اینکه غرفه نمایشگاهی شما ارزش افزوده ای برای بازدیدکنندگان به شما می دهد، و تقویتی برای اطمینان از دیده شدن شما در نمایشگاه تجاری است. شرکت طراحی داخلی سفید با مشتریان در سراسر اایران همکاری کرده و غرفه های نمایشگاهی خود را در هر جایی که نمایشگاه دارند ارائه می دهند.

رندر غرفه نمایشگاهی سه بعدی رایگان دریافت کنید

تیم بسیار ماهر ما از طراحان سه بعدی، در صورت دریافت پیشنهاد با ما، رندر ایده غرفه شما را به صورت رایگان ایجاد می کنند.

پروژه های نمایشگاهی الهام بخش

برای الهام گرفتن، پروژه های نمایشگاه های تجاری ما را بررسی کنید. از برندهای جهانی گرفته تا مشاغل کوچک، شرکت طراحی داخلی سفید هزاران برند را با طراحی غرفه های نمایشگاهی  به تجربه های جذاب تبدیل کرده است.

اشتیاق به برند سازی

ما اشتیاق به برندسازی و ارتباطات داریم و ارتباطات چهره به چهره منحصر به فردی که جلسات سودآوری را بین افراد ایجاد می کند. ما شدیداً به برخورد شخصی بین افراد و مکانیسم‌های درگیرکننده منحصربه‌فرد و شخصی که این راه‌اندازی می‌کند اعتقاد داریم.

استراتژی طراحی غرفه نمایشگاهی

شرکت طراحی دکوراسیون سفید در خط مقدم صنعت رویدادها و نمایشگاه های بین المللی است و در حال توسعه، طراحی و تولید غرفه ها و رویدادهای نمایشگاهی به نمایندگی از مشتریان بین المللی در سراسر ایران است. از طریق استراتژی مبتنی بر نتیجه، ما یک نیروی محرکه کلیدی در توسعه کسب و کار مشتری و تجربیات ایجاد ارزش، مانند افزایش فروش، تداعی مثبت برند، روابط تقویت شده و تجربیات تاثیرگذار هستیم.

غرفه سازی نمایشگاه و روش های آن

غرفه سازی نمایشگاه با استفاده از اشکال طراحی های مختلفی تولید می گردند، البته غرفه سازی نمایشگاه وابستگی شدیدی به نوع نمایشگاه و قوانين برگزار کننده و محل نمايشگاه دارد و ساخت غرفه برای هر یک از این شرایط با شرایط دیگر کاملا متفاوت است. مراحل و زمان غرفه سازی نمایشگاه و غرفه آرایی به مراحل و مدت زمان غرفه سازی نمایشگاه و طبعا مواد مصرف شده در آنها نیز گوناگون می‌باشد.

امکانات سالن یا غرفه، نوع نمایشگاه از شیوه‌ی نوین با توجه به نیازها و موارد مورد نظر شما می باشد. در ابتدا طرح سه بعدی طرح غرفه برای مشتریان آماده شده و به آنها ارائه می گردد و پس از نهایی شدن، برآورد هزینه‌‏‎های اجرایی انجام شده و اقدامات اجرایی آغاز می‌گردد. ما در شرکت دکوراسیون سفید در خدمت شما عزیزان می‌ باشیم تا بهترین ایده ها را در زمینه طراحی غرفه و غرفه سازی نمایشگاه به شما ارائه نموده و یاری رسان شما جهت حضوری موفق در نمایشگاه هایتان باشیم.

نکته مهم طراحی غرفه نمایشگاهی

علاوه بر قاب و گرافیک، می توانید انواع مختلف کفپوش را نیز اضافه کنید. شما می توانید از بین گزینه های دیگر، فرش، لمینت یا چوب سخت را انتخاب کنید. و نورپردازی را فراموش نکنید! وسایل مختلفی وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید تا فضای غرفه نمایشگاهی خود را خوشایندتر نشان دهید.

بنابراین، اگر به دنبال کسب‌وکاری خلاق، نوآور و مبتنی بر نتایج برای تولید نمایشگاه سفارشی بعدی یا غرفه نمایشگاهی سفارشی خود هستید، لطفاً با ما تماس بگیرید. ما دوست داریم به شما نشان دهیم که چگونه می توان برند و چشم انداز شما را از طریق ایده های طراحی خلاقانه و خدمات ساخت ما زنده کرد.

 

برای مشاوره تخصصی با کارشناسان شرکت دکوراسیون داخلی سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

 

کلام آخر

اگر می خواهید طراحی غرفه نمایشگاهی حرفه ای در ایران داشته باشید، ما شرکتی هستیم که به آن نیاز دارید. ما تخصص و فناوری لازم را داریم تا برند شما را در هر رویدادی بدرخشانیم. طراحی غرفه های نمایشگاهی راهی آسان و مقرون به صرفه برای رساندن پیام نمایشگاه تجاری شما به بیرون است. دیوارها و ساختار غرفه های مدولار ما با استفاده از سیستم های معماری آلومینیومی منحصر به فرد نمایشگاهی ما ساخته شده است.

مشتریان ما گزینه ای از غرفه های مارک دار کوچک (2×3 متر مربع) تا متوسط (6×6 متر مربع) دارند. ما با شما کار خواهیم کرد تا غرفه شما را با گرافیک، فناوری، مبلمان و برندسازی شخصی سازی کنیم تا غرفه ای با تاثیرگذاری بالا ایجاد کنیم که با مشتریان ارتباط برقرار کند.

5/5 - (1 امتیاز)