سبک و اهداف طراحی داخلی پروژه :

سبک و فرم مدرن و ساده در نظر گرفته شده است. با توجه به کمبود فضا و گستره کارمندان و پرسنل این شرکت طراحی باید سبک و روان انجام می شد که در نهایت این ازدحام و رفت و آمد باعث ایحاد خلل در روند امور دفتر اداری ایحاد نگردد.

از نظر پلان و تیغه بندی دیواره ها و با توجه به نظر کارفرما دخل و تصرف خاصی انجام نشده است و بیشتر طراحی در حوزه دکوراسیون داخلی اداری و جانمایی پرسنل بررسی و طراحی گردیده است.

متریال و اجناس مورد استفاده در طراحی داخلی اداری شرکت کاوش

متریال مورد استفاده در معماری داخلی اداری شرکت و کالبد ساختمان در کف از سرامیک با ابعاد 80 در 80 رنگ روشن می باشد. دیواره ها از جنس کاغذ دیواری و فایل بندی و دکور ام دی اف. طراحی سقف ساده در نظر گرفته شده است و از متریال گچ به صورت مسطح . نورپردازی با سیم کشی و نورپردازی روکار.

تقسیم بندی و جانمایی طراحی داخلی اداری شرکت :

همانطور که ذکر شد این پروژه ذر سه طبقه طراحی داخلی گردیده است طبقه همکف را به قسمت پذیرش ارباب رجوع و فضای خدمات پس از فروش و روابط عمومی.

طبقه اول فضای کارمندان و طبقه دوم به اتاق مدیر عامل و مدیر بازرگانی و خسابداری نقسیم بندی شده است. طراحی داخلی اداری شرکت با توجه به نیاز کارفرما تقسیم بندی شده است.

 

برای مشاوره تخصصی با کارشناسان شرکت دکوراسیون سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

نتیجه گیری

طراحی داخلی اداری، یکی از مهم‌ترین موضوعاتی است که ذهنیت مخاطبانِ سازمان‌ها، ادارات، شرکت‌ها و… در مورد آن مجموعه شکل می‌دهد. در طراحی داخلی چنین ساختمان‌هایی، طراحان به عنوان اولین نکته به زیبایی فضا اهمیت می‌دهند و پس از آن مطمئن می‌شوند که دفتر یا اداره مورد نظر، به خوبی از پس نیاز کارکنان و مراجعان برآمده و اصل کارایی در آن رعایت شده است.

همانطور که در ابتدا هم گفته شد، دکوراسیون و طراحی این ساختمان‌ها تأثیر بسیار زیادی بر ذهن مخاطبان دارد. مطمئنا برگزاری یک جلسه برای عقد قرارداد میلیاردی، در اتاق جلسه‌ای که کاملا ساده و معمولی بنا شده، تأثیر بسیار منفی و بدی روی ذهن طرف قرارداد دارد.

به همین دلیل است که در کنار بحث زیبایی، باید به وجود عظمت در دفاتر اداری اهمیت داده شود و این موضوع را می‌توانید به خوبی در نمونه کارهای طراحی داخلی اداری مجموعه گروه معماری سفید مشاهده کنید.

5/5 - (2 امتیاز)