طراحی داخلی شرکت سهند ژنراتور ایرانیان

پروژه داخلی شرکت سهند ژنراتور ایرانیان در سال 1398 طراحی شده است  . متراژ فضای این شرکت اداری 110 متر مربع می باشد که در حال حاضر سازه و مراحل سفت کاری انجام شده است و منتطر تاییده طرح و اجرای این پروژه هستیم .

شرکت سهند ژنراتور در منطقه صنعتی اتوبان فتح واقع شده است . فضای اداری 110 متری در قلب مجوعه 2000 متری کارخانه قرار خواهد گرفت و کل مجموعه شرکت سهند ژنراتور ایرانیان در این کالبد ساختمانی جای خواهد گرفت .

فضای اداری این شرکت دارای بخش های متفاوتی میباشد : ورودی ، فضای انتظار و منشی – فضای کارمندان – فضای اتاق کنفرانس و جلسات – اتاق شو و ارایه خدمات شرکت – اتاق مدیریت – آبدارخانه و سرویس بهداشتی

سبک طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی این شرکت در همه ی فضا ها مدرن میباشد و فقط فضای اتاق مدیریت سبک کلاسیک مورد طراحی قرار گرفته است که حس تفاوت در این فضا احساس گردد .

از آنجایی که دید و ویوی فضا این شرکت به سمت فرودگاه مهرآباد می باشد سعی در آن شده که تا جای ممکن از دیوار های بسته و با متریال بنایی کاسته و از پارتیشن های شیشه ای استفاده شود که در اکثر نقاط فضا نمای فرودگاه و نماهای پشت دستی آن که کوه های البرز میباشد دیده شود .

علاوه بر این طراحی شفاف باعث حس آزادی و نشاط در کارمندان و مخاطبان آن ایجاد می کند .

طراحی سقف دکوری ساده و با روشنایی هالوژن در نظر گرفته شده است تا تامین نور در کلیه فضاها یکسان و مطلوب باشد .

متریال ساخت مبلمان و دکوراسیون این واحد اداری از MDF مات در طراحی دیده شده است که قالب رنگ سفید و رنگ چوب میباشد و همچنین اسکلت میزهای کارمندان پروفیل فلزی رنگ کوره ای دیده شده است .

در دیزاین و دکوراسیون داخلی فضای کارمندان از دیوار سبز استفاده شده است تا حس نشاط و سرزندگی به همراه دید و ویوی مناسب در کارمندان ایجاد گردد .

طراحی نوع سیستم سرمایش و گرمایش کلیه فضا ها اسپیلت پنل میباشد . کفپوش از جنس سرامیک ابعاد بزرگ و پوشش دیوار ها ترکیبی از رنگ و کاغذدیواری ساده بدون طرح در نطر گرفته شده است .

5/5 - (1 امتیاز)

طراحی داخلی شرکت سهند ژنراتور ایرانیان