طراحی اداری شرکت گرین پاور

دفتر شرکت گرین پاور در پاییز 1401 توسط نیروهای متخصص گروه معماری سفید طراحی  شده است. مکان دفتر شرکت گرین پاور در میدان توحید واقع گردیده است و مساحت آن 70 متر مربع میباشد. شرکت گرین پاور تنها شرکت ایرانی تولید کننده و وارد کننده انواع ژنراتور گازسوز با برند گرین پاور در ایران بوده و محصولات دیگر نظیر موتور برق گازسوز، موتور برق های بنزینی و دیزل ژنراتور را به شما ارایه می نماید. طراحی دکوراسیون اداری دفتر شرکت گرین پاور در مدت زمان تقریبی 40 روز کاری که مدت زمان 10 روز بابت طراحی که شامل نقشه های اجرایی و عکس های طراحی سه بعدی و 30 روز نیز برای اجرا بوده است.

فضای اداری این شرکت دارای بخش های متفاوتی میباشد: ورودی، فضای انتظار و منشی، فضای کارمندان، فضای اتاق کنفرانس و جلسات،  اتاق شو و ارایه خدمات شرکت، اتاق مدیریت،  آبدارخانه و سرویس بهداشتی و…

سبک طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی شرکت گرین پاور در همه ی فضا ها مدرن میباشد و فقط فضای اتاق مدیریت سبک کلاسیک مورد طراحی قرار گرفته است که حس تفاوت در این فضا احساس گردد.

اهمیت طراحی داخلی اداری

همانطور که میدانید، دکوراسیون و طراحی این ساختمان‌ها تأثیر بسیار زیادی بر ذهن مخاطبان دارد. مطمئنا برگزاری یک جلسه برای عقد قرارداد میلیاردی، در اتاق جلسه‌ای که کاملا ساده و معمولی بنا شده، تأثیر بسیار منفی و بدی روی ذهن طرف قرارداد دارد. به همین دلیل است که در کنار بحث زیبایی، باید به وجود عظمت در دفاتر اداری اهمیت داده شود و این موضوع را می‌توانید به خوبی در نمونه کارهای طراحی داخلی اداری شرکت دکوراسیون داخلی سفید مشاهده کنید.

شرکت دکوراسیون داخلی سفید به همراه مهندسین و معماران و با بررسی و  آنالیز فضای موجود سعی در ارائه ی بهترین و کار آمدترین طرح را همواره برای مشتریان در نظر می گیرد. طراحی داخلی با کانسپت ایده آل و منحصر به فرد یکی از مهم ترین توانایی های گروه معماری سفید می باشد در فضاهای دکوراسیون اداری کلاسیک و مدرن که همواره سعی در ارائه ی بهترین طرح سه بعدی با بروز ترین نرم افزار ها را دارد.
ما همواره در تلاش هستیم با صرفه جویی در هزینه ها، بهترین طراحی داخلی ممکن را با توجه به فضا و بودجه برای کارفرمایان و مشتریان عزیززمان طراحی کنیم.

سخن پایانی

شرکت دکوراسیون اداری سفید در زمینه طراحی دکوراسیون اداری لاکچری و شیک  مانند همین پروژه (شرکت گرین پاور) علاوه بر ارائه خدمات طراحی و مشاوره سعی در طراحی و تولید محصولات متناسب با فضاهای مذکور را از جمله، تجهیز مبلمان اداری، اجرای پارتیشن و …. برای کلیه شرکت ها و سازمان های دولتی و خصوصی را دارا می باشد.

5/5 - (5 امتیاز)