اتاق تریدر چیست؟

اتاق ترید به فضای اداری گفته می شود که در آن سفارشات خرید و فروش در بازارهای مالی انجام می شود. حرفه ای هایی که این سفارش ها را انجام می دهند معامله گران نامیده می شوند و وظیفه آنها تلاش برای کسب سود از طریق تغییرات کوتاه مدت در قیمت های بازار است. اتاق ترید ممکن است به عنوان یک طبقه تجاری نیز شناخته شود، و بسیاری از این دفاتر در داخل خانه های کارگزاری قرار دارند، که برخی از آنها بخشی از بزرگترین بانک های سرمایه گذاری واقع در شهرهای بزرگ در سراسر جهان و ایران هستند. تجارت الکترونیکی که بر استفاده از رایانه و سایر ابزارهای تکنولوژیکی متکی است، امکان رونق برخی اتاق‌های معاملات را در خارج از شهرهای بزرگ نیز فراهم کرده است.

یک اتاق ترید قوی اغلب مملو از صدها یا هزاران معامله گر فردی است که هر یک از آنها چندین صفحه رایانه روی میز خود برای نظارت بر فعالیت های معاملاتی در بازارهای مالی دارند. معاملات یا به صورت الکترونیکی مانند رایانه یا به صورت شفاهی و تلفنی انجام می شود. به طور معمول، یک اتاق معاملاتی یک فضای اداری پر سر و صدا با صفحه نمایش های تلویزیونی است که برای معامله گران قرار داده شده است تا آخرین پخش های مربوط به بازارهای مالی را در کانال های تجاری بشنوند. هنگامی که یک سهام در تلویزیون تجاری ذکر می شود، معمولاً فعالیت خرید یا فروش فوری در آن اوراق بهادار وجود دارد که معامله گران سعی می کنند و روی آن سرمایه گذاری می کنند.

طراحی دکوراسیون اتاق ترید

برای عملکرد بلندمدت معاملاتی شما بسیار مهم است که یک منطقه مناسب در خانه خود برای تجارت داشته باشید، زیرا محیط شما تأثیر مستقیمی بر طرز فکر شما دارد و طرز فکر شما تأثیر زیادی بر عملکرد کلی معاملات شما دارد.

این مقاله به شما می آموزد که چگونه اتاق معاملات یا دفتر ترید خود را راه اندازی کنید و سبک زندگی خود را برای دستیابی به نتایج بهینه معاملاتی تنظیم کنید. هر معامله گر وضعیت زندگی و بودجه کمی متفاوتی دارد که بر نحوه طراحی اتاق معاملات خود و تجهیزاتی که تصمیم به استفاده از آنها می گیرد تأثیر می گذارد. در نهایت، صرف نظر از موقعیت خاص شما، باید هدف خود را طراحی اتاق یا دفتر معاملات فارکس و ارز دیجیتال خود با ترکیب مناسبی از کاربردی و راحتی داشته باشید.

تجهیزات اتاق ترید

مبلمانی که برای تجارت از آن استفاده می کنید بسیار مهم است. اگر در خانه یا آپارتمان خود فضای کافی دارید، قطعاً باید یک میز کامپیوتر با اندازه مناسب برای تجارت داشته باشید. به نظر می رسد میزهای L شکلی که در گوشه اتاق قرار می دهید بسیار خوب کار می کنند اگر قصد دارید چند مانیتور داشته باشید یا به طور کلی فقط به فضای میز بیشتری نیاز دارید. در غیر این صورت، حداقل به یک میز به اندازه کافی بزرگ برای لپ تاپ نیاز دارید. اگر مطلقاً جایی برای میز ندارید، می‌توانید یک پلتفرم کوچک برای تنظیم لپ‌تاپ خود بخرید تا بتوانید به راحتی با رایانه‌تان روی پای خود کار کنید بدون اینکه خیلی داغ شود.

 

 

بخش عمده بعدی مبل تجاری که باید در نظر بگیرید صندلی کامپیوتر شما است. من شخصاً سرمایه گذاری روی یک صندلی کامپیوتر با کیفیت را توصیه می کنم. داشتن یک صندلی کامپیوتر راحت برای تجارت، زمانی را که در میز معاملات خود می گذرانید بسیار آرامش بخش و لذت بخش تر می کند. شما نمی خواهید روی صندلی بنشینید که باعث درد شما می شود یا راحت نیست، این چیزی نیست که لازم باشد شما را از روند تحلیل اکشن قیمت منحرف کند. اگر به دنبال فضا هستید، ممکن است به سادگی انتخاب کنید که یک صندلی باقلا تهیه کنید و آن را در گوشه اتاق یا خوابگاه خود بیندازید، اما هر کاری که انجام می دهید مطمئن شوید که در هنگام معامله و مطالعه بازارها، مکانی راحت برای نشستن دارید.
 

تصاویر حین اجرا در این پروژه

 

نکته مهم طراحی داخلی اتاق ترید

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در نظر گرفت این است که یک محیط کاری بدون درهم و برهمی به پرورش ذهنی بدون درهم ریختگی کمک می کند. بنابراین، هنگام تصمیم گیری در مورد میز معاملاتی خود و منطقه ای که در آن معامله خواهید کرد. مطمئن شوید که آن را به گونه ای مرتب کنید که تا حد امکان بدون درهم و برهم و تمیز باشد.

کامپیوترها

گزینه های زیادی در مورد اینکه از کدام رایانه برای تجارت استفاده می کنید وجود دارد. با این حال، برخی از دستورالعمل‌های اساسی وجود دارد که باید هنگام در نظر گرفتن رایانه(هایی) که برای معامله در بازار ترید استفاده می‌کنید، دنبال کنید.

ابتدا، می‌خواهید مطمئن شوید که کامپیوتر(های) خاصی که استفاده می‌کنید قوی و نسبتاً جدید است، دارای یک آنتی‌ویروس/دیوار آتش به‌روز است و می‌تواند هنگام اجرای برنامه‌های کاربردی دیگر، فیدهای داده‌های دریافتی را در زمان واقعی مدیریت کند. آخرین چیزی که می خواهید این است که رایانه شما در حالی که می خواهید وارد معامله شوید (یا از آن خارج شوید) مسدود شود. اساساً، شما می‌خواهید قبل از شروع تجارت از رایانه‌تان مطمئن شوید که در وضعیت کارکرد خوبی قرار دارد، مطمئناً نمی‌خواهید وقتی نوبت به رایانه اصلی معاملاتی‌تان می‌رسد، از کیفیت آن کاسته شوید. وقتی صحبت از سخت‌افزار کامپیوتر به میان می‌آید، مطمئناً جدیدتر و سریع‌تر بهتر است، این روزها می‌توانید با پول نسبتاً کمی یک دستگاه خوب با حافظه زیاد، فضای هارد دیسک و قدرت پردازنده تهیه کنید.

مانیتورها

اگر می توانید چندین مانیتور تهیه کنید، قطعاً باید آن را در نظر بگیرید. داشتن یک نمایشگر برای تجزیه و تحلیل نمودارها و دیگری برای قرار دادن معاملات و مشاهده مظنه ها می تواند مفید و لذت بخش تر باشد. با این حال، این به هیچ وجه ضروری نیست و واقعاً فقط یک چیز لوکس است.

 

 

همچنین، این بحث وجود دارد که معامله‌گرانی که دارای مانیتورهای متعدد هستند، به «مصرف داده‌ها» تبدیل می‌شوند، که می‌تواند حواس شما را پرت کرده و باعث سردرگمی شود. محدود کردن خود به یک مانیتور شما را مجبور می کند که توجه خود را در یک زمان بر روی یک چیز متمرکز کنید و به از بین بردن احتمال “فلج تجزیه و تحلیل” کمک می کند. تصمیم بگیرید که برای راه اندازی چند مانیتور آماده هستید.

اینترنت و تلویزیون

تجارت همه چیز در مورد داده است. برای فید داده‌های زنده ورودی و اجرای سریع تجارت به یک اتصال اینترنتی سریع نیاز دارید. شما نمی توانید در حین تجارت، یک اتصال اینترنتی کند یا غیرقابل اعتماد داشته باشید. اگر می‌توانید سرعت اتصال بهتری را از ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی خود دریافت کنید، قطعاً باید این کار را انجام دهید، من پیشنهاد می‌کنم سریع‌ترین و قوی‌ترین اتصال اینترنتی را در حد بودجه خود داشته باشید. برخی از معامله گران ترجیح دادند که یک اتصال تلفنی پشتیبان داشته باشند. با این حال، تا زمانی که ارائه دهنده اصلی شما قوی باشد، این غیرضروری است.

نیازی به عجله کردن و خرج کردن پول برای پلتفرم‌های نموداری ممتاز یا فیدهای داده نیست. بسیاری از آنچه شما نیاز دارید به صورت آنلاین در دسترس است. می‌توانید نمودارهای نزدیک نیویورک را از اینجا دانلود کنید: نمودارهای معاملات فارکس و بسیاری از وب‌سایت‌ها مانند Yahoo!، MSN، و رویترز منابع عالی اخبار و اطلاعات سرمایه‌گذاری هستند. چیزی که شما به آن نیاز ندارید یک تلویزیون در اتاق معاملاتتان است که CNBC یا هر برنامه تلویزیونی مالی دیگری را منفجر می کند، معمولاً این برنامه ها حواس پرتی را به همراه دارند زیرا کمی بیشتر از نظرات «متخصصان» هستند که احتمالاً مفسران بهتری نسبت به معامله گران هستند.

لوازم اداری

اکنون، اجازه دهید در مورد برخی از لوازم اداری “تصادفی” که احتمالاً در اتاق ترید(ارزدیجیتال، فارکس و…) خود نیاز دارید صحبت کنیم. اول از همه، داشتن یک تخته پاک کن خشک هرگز ضرری ندارد. می توانید طرح معاملاتی فارکس خود را روی یک تخته پاک کن خشک ثبت کنید و آن را به دیوار آویزان کنید تا مجبور شوید هر روز قبل از معامله آن را بخوانید. تخته های پاک کن خشک برای یادداشت هر تعداد یادداشت یا ایده مهمی که ممکن است در حین تجارت و یادگیری تجارت داشته باشید، راحت هستند.

همچنین احتمالاً به چاپگر و اسکنر نیاز دارید، زیرا ممکن است مواقعی بخواهید نمودارها یا صورت‌حساب‌های حساب را چاپ کنید، همچنین ممکن است لازم باشد اسناد را اسکن کنید تا آنها را به کارگزار خود ارسال کنید، مثلاً اگر آدرس را تغییر داده‌اید. . این روزها پرینترها نسبتاً ارزان هستند، من پیشنهاد می‌کنم یک ترکیب چاپگر/اسکنر/کپی تهیه کنید، گزینه‌های خوب زیادی برای آن‌ها وجود دارد که هر سه مورد را یکجا در اختیار شما قرار می‌دهند.

برخی از دیگر محصولات اداری تصادفی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید شامل مواردی مانند یادداشت های پس از آن، یک منگنه، و یک مجله تجاری یا شاید یک صحافی است. همانطور که تجارت فارکس را یاد می گیرید، مهم است که یک ژورنال معاملاتی داشته باشید تا بتوانید بیاموزید که چه چیزی موثر است و چه چیزی نه. همچنین به شما کمک می کند سابقه ای داشته باشید و شما را مسئول نگه می دارد.

نکات با اهمیت در دکوراسیون داخلی اتاق تریدر

برای اینکه بتوانید دکوراسیون اتاق ترید خود را به بهترین نحو طراحی کنید باید رنگ دیوارها و مبلمان مناسب دفتر کار شما باشد. و به این نکته توجه داشته باشید که برای چیدمان و طراحی دکوراسیون اتاق تریدر به کاری که قرار است در آن محیط انجام شود و مخاطبانی که در آن محیط در جال رفت و آمد هستند دقت کنید. مخاطبان و مشتریان در محیط کار تاثیر زیادی در انتخاب دکوراسیون و چیدمان و طراحی آن خواهند داشت و همچنین می توانید به نوع مراجعه کنندگان، گروه سنی و جنسیت و سپس دکوراسیون توجه کنید.  سپس به طراحی طراحی اتاق تریدر بپردازید.

اگر فضای موجود برای ترید شما به اندازه کافی بزرگ یا جادار باشد، می توانید از هر رنگی که می خواهید استفاده کنید، اما باید مراقب باشید که هر رنگی را برای دیوار، کف، سقف و مبلمان انتخاب کنید، باید با سایر قطعات و وسایل هماهنگی کامل داشته باشد.  و نوع محیط و چیدمان و دکوراسیون باید به گونه ای باشد که حس اطمینان و رضایت را در مخاطب القا و ایجاد کند.

 

برای مشاوره تخصصی با کارشناسان شرکت دکوراسیون داخلی سفید با شماره های زیر تماس بگیرید:

۰۹۱۲-۲۷۹-۴۳۸۹

۰۹۱۲-۸۷۰-۹۹۸۰

 

سوالات متداول اتاق تریدر

اتاق تریدر چیست؟

همان طور که گفته شد اتاق ترید به فضای اداری گفته می شود که در آن سفارشات خرید و فروش در بازارهای مالی انجام می شود.

طراحی دکوراسیون داخلی اتاق تریدر چه اهمیتی دارد؟

برای عملکرد بلندمدت معاملاتی شما بسیار مهم است که یک منطقه مناسب در خانه خود برای تجارت داشته باشید، زیرا محیط شما تأثیر مستقیمی بر طرز فکر شما دارد و طرز فکر شما تأثیر زیادی بر عملکرد کلی معاملات شما دارد.

5/5 - (7 امتیاز)