پیاده سازی دکوراسیون اداری جناب سلیمانی فر

طراحی داخلی دفتر کار مهم است زیرا محل کار شما به منزله خانه دوم شماست. بنابراین می توانید با طراحی زیبا و جذاب کار خود را با روحیه و شادی بیشتری انجام دهید. همانطور که به دکوراسیون منزل خود اهمیت می دهید، باید به دکوراسیون محیط کار خود نیز توجه داشته باشید تا در حین کار احساس راحتی و آرامش داشته باشید. علاوه بر احساس آرامش و راحتی در طراحی داخلی محیط کار، باید معیارهایی برای طراحی محیط کار وجود داشته باشد. دکوراسیون اداری شما باید با توجه به موضوع، اندازه و ابعاد کار و خدمات ارائه شده انجام شود.

این پروژه در تابستان 1401 توسط شرکت دکوراسیون داخلی سفید واقع در تهرانپارس تهران به مساحت 170 متر مربع مورد دیزاین قرارگرفت. باتوجه به درخواست کارفرما  مواردی نظیر نورپردازی، چیدمان مبل ها و میزها، پارتیشن بندی شیشه ای، تقسیم بندی فضا با توجه به تعداد نفرات مستقر در واحد (مدیر عامل، مدیر فروش، تریدر ها و…)، نقاشی واحد، اختصاص دادن بخشی از فضا (آبدارخانه) به کافه جهت استراحت و… انجام شد.

از کارهایی که برای اتاق مدیریت انجام پذیرفت میتوان به طراحی سه بعدی و بعد ساختن میزها (mdf) اشاره کرد. در اتاق مدیریت از سقف کاذب نیز استفاده شده است. در اتاق ترید هم کف موکت شده  و هم چنین دو مکان فوق العاده مناسب برای تولید محتوا در نظر گرفته شد تا تریدرها و سایرین مشکی برای تولید محتوا نداشته باشند.

طراحی کافه تریا جهت افزایش کارایی کارکنان

پس از ساعت ها کار پر استرس در محل کار، باید به دنبال یک گوشه خوب برای پذیرایی از خود با یک فنجان قهوه باشید. با توجه به این مهم از مواردی که کارفرما از شرکت دکوراسیون سفید درخواست کرد تعبیه و طراحی مناسب کافه جهت استراحت کارکنان و تریدر ها بود.

 

تصاویر حین اجرا در پروژه اداری جناب سلیمانی فر

 

نکته مهم طراحی داخلی اتاق ترید

یکی از نکات بسیار مهمی که باید در نظر گرفت این است که یک محیط کاری بدون درهم و برهمی به پرورش ذهنی بدون درهم ریختگی کمک می کند. بنابراین، هنگام تصمیم گیری در مورد میز معاملاتی خود و منطقه ای که در آن معامله خواهید کرد. مطمئن شوید که آن را به گونه ای مرتب کنید که تا حد امکان بدون درهم و برهم و تمیز باشد.

کامپیوترها

گزینه های زیادی در مورد اینکه از کدام رایانه برای تجارت استفاده می کنید وجود دارد. با این حال، برخی از دستورالعمل‌های اساسی وجود دارد که باید هنگام در نظر گرفتن رایانه(هایی) که برای معامله در بازار ترید استفاده می‌کنید، دنبال کنید.

ابتدا، می‌خواهید مطمئن شوید که کامپیوتر(های) خاصی که استفاده می‌کنید قوی و نسبتاً جدید است، دارای یک آنتی‌ویروس/دیوار آتش به‌روز است و می‌تواند هنگام اجرای برنامه‌های کاربردی دیگر، فیدهای داده‌های دریافتی را در زمان واقعی مدیریت کند. آخرین چیزی که می خواهید این است که رایانه شما در حالی که می خواهید وارد معامله شوید (یا از آن خارج شوید) مسدود شود. اساساً، شما می‌خواهید قبل از شروع تجارت از رایانه‌تان مطمئن شوید که در وضعیت کارکرد خوبی قرار دارد، مطمئناً نمی‌خواهید وقتی نوبت به رایانه اصلی معاملاتی‌تان می‌رسد، از کیفیت آن کاسته شوید. وقتی صحبت از سخت‌افزار کامپیوتر به میان می‌آید، مطمئناً جدیدتر و سریع‌تر بهتر است، این روزها می‌توانید با پول نسبتاً کمی یک دستگاه خوب با حافظه زیاد، فضای هارد دیسک و قدرت پردازنده تهیه کنید.

مانیتورها

اگر می توانید چندین مانیتور تهیه کنید، قطعاً باید آن را در نظر بگیرید. داشتن یک نمایشگر برای تجزیه و تحلیل نمودارها و دیگری برای قرار دادن معاملات و مشاهده مظنه ها می تواند مفید و لذت بخش تر باشد. با این حال، این به هیچ وجه ضروری نیست و واقعاً فقط یک چیز لوکس است.

 

 

همچنین، این بحث وجود دارد که معامله‌گرانی که دارای مانیتورهای متعدد هستند، به «مصرف داده‌ها» تبدیل می‌شوند، که می‌تواند حواس شما را پرت کرده و باعث سردرگمی شود. محدود کردن خود به یک مانیتور شما را مجبور می کند که توجه خود را در یک زمان بر روی یک چیز متمرکز کنید و به از بین بردن احتمال “فلج تجزیه و تحلیل” کمک می کند. تصمیم بگیرید که برای راه اندازی چند مانیتور آماده هستید.

اینترنت و تلویزیون

تجارت همه چیز در مورد داده است. برای فید داده‌های زنده ورودی و اجرای سریع تجارت به یک اتصال اینترنتی سریع نیاز دارید. شما نمی توانید در حین تجارت، یک اتصال اینترنتی کند یا غیرقابل اعتماد داشته باشید. اگر می‌توانید سرعت اتصال بهتری را از ارائه‌دهنده خدمات اینترنتی خود دریافت کنید، قطعاً باید این کار را انجام دهید، من پیشنهاد می‌کنم سریع‌ترین و قوی‌ترین اتصال اینترنتی را در حد بودجه خود داشته باشید. برخی از معامله گران ترجیح دادند که یک اتصال تلفنی پشتیبان داشته باشند. با این حال، تا زمانی که ارائه دهنده اصلی شما قوی باشد، این غیرضروری است.

نیازی به عجله کردن و خرج کردن پول برای پلتفرم‌های نموداری ممتاز یا فیدهای داده نیست. بسیاری از آنچه شما نیاز دارید به صورت آنلاین در دسترس است. می‌توانید نمودارهای نزدیک نیویورک را از اینجا دانلود کنید: نمودارهای معاملات فارکس و بسیاری از وب‌سایت‌ها مانند Yahoo!، MSN، و رویترز منابع عالی اخبار و اطلاعات سرمایه‌گذاری هستند. چیزی که شما به آن نیاز ندارید یک تلویزیون در اتاق معاملاتتان است که CNBC یا هر برنامه تلویزیونی مالی دیگری را منفجر می کند، معمولاً این برنامه ها حواس پرتی را به همراه دارند زیرا کمی بیشتر از نظرات «متخصصان» هستند که احتمالاً مفسران بهتری نسبت به معامله گران هستند.

لوازم اداری

اکنون، اجازه دهید در مورد برخی از لوازم اداری “تصادفی” که احتمالاً در اتاق ترید(ارزدیجیتال، فارکس و…) خود نیاز دارید صحبت کنیم. اول از همه، داشتن یک تخته پاک کن خشک هرگز ضرری ندارد. می توانید طرح معاملاتی فارکس خود را روی یک تخته پاک کن خشک ثبت کنید و آن را به دیوار آویزان کنید تا مجبور شوید هر روز قبل از معامله آن را بخوانید. تخته های پاک کن خشک برای یادداشت هر تعداد یادداشت یا ایده مهمی که ممکن است در حین تجارت و یادگیری تجارت داشته باشید، راحت هستند.

همچنین احتمالاً به چاپگر و اسکنر نیاز دارید، زیرا ممکن است مواقعی بخواهید نمودارها یا صورت‌حساب‌های حساب را چاپ کنید، همچنین ممکن است لازم باشد اسناد را اسکن کنید تا آنها را به کارگزار خود ارسال کنید، مثلاً اگر آدرس را تغییر داده‌اید. . این روزها پرینترها نسبتاً ارزان هستند، من پیشنهاد می‌کنم یک ترکیب چاپگر/اسکنر/کپی تهیه کنید، گزینه‌های خوب زیادی برای آن‌ها وجود دارد که هر سه مورد را یکجا در اختیار شما قرار می‌دهند.

برخی از دیگر محصولات اداری تصادفی که ممکن است به آنها نیاز داشته باشید شامل مواردی مانند یادداشت های پس از آن، یک منگنه، و یک مجله تجاری یا شاید یک صحافی است. همانطور که تجارت فارکس را یاد می گیرید، مهم است که یک ژورنال معاملاتی داشته باشید تا بتوانید بیاموزید که چه چیزی موثر است و چه چیزی نه. همچنین به شما کمک می کند سابقه ای داشته باشید و شما را مسئول نگه می دارد.

 

تصاویر قبل اجرا در پروژه اداری جناب سلیمانی فر

 

5/5 - (1 امتیاز)