دکوراسیون داخلی مشاورین املاک

ورودی دفتر یکی از مهم ترین قسمت ها به شمار می رود و اولین مکانی است که مشتری با آن برخورد می کند از این رو بهتر است ورودی به گونه ای طراحی شود که مشتری در هنگام ورود به دفتر جذب آن شود. توجه داشته باشید که طراحی ورودی باید معرف کسب و کار شما باشد و در این فضا لازم است از عناصر رنگ و نور بدرستی استفاده شود. نور ورودی باید بیشتر از سایر بخش های دفتر باشد و بهتر است رنگ را هم متمایز با سایر قسمت ها انتخاب نمایید  تا فضای دعوت کننده ایجاد شود همچنین می توانید از المان های دعوت کننده نظیر فلش و تابلو برای طراحی ورودی دفتر املاک استفاده نمایید.

رنگ وسایل و رنگ سایر اجزای دفتر را هم بهتر است از بین رنگ های آرامش بخش انتخاب نمایید تا اطمینان و اعتماد مشتری جذب شود همچنین بهتر است از به کار بردن رنگ های استرس زا و هیجانی در طراحی داخلی دفتر املاک خودداری کنید. در دکوراسیون داخلی مشاور املاک بهتر است بخش تخصصی را به برگزاری جلسات کاری و مذاکرات با خریداران و فروشندگان اختصاص بدهید که این بخش باید آرام و قابل تمرکز باشد همچنین این فضا بهتر است دارای دیزاین داخلی رسمی باشد.

طراحی و دکوراسیون دفتر مشاور املاک

تجارت در زمینه املاک و مستغلات باعث می شود تا صاحبان املاک مشاوره علاوه بر مطالبات ملکی، در زمینه روند طراحی جدید و مناسب به روز باشند. این افراد هر گونه انتخابی که در طراحی و دکوراسیون دفتر املاک خود انجام دهند به طور مستقیم در عین حال تأثیرگذاشتن بر کارمندان، پیامی در مورد زمینه تجارت به مراجعه کنندگان انتقال دهد. همانند سایر فضاهای اداری، دفاتر مشاور املاک دارای حساسیت شغلی بالایی هستند از این رو طراحی و دکوراسیون فضای داخلی آن ها از اهمیت بالایی برخوردار است و شما به عنوان طراح باید به عنوان فضای تخصصی برخورد کنید و با طراحی، چیدمان و  انتخاب رنگ مناسب بتوانید حس اعتماد را در مراجعین ایجاد کنید.

طراحی فضایی با پلان باز

همانطور که می دانید در دفاتر مشاور املاک طرفین قرار داد مدت زمان طولانی به گفتگو می پردازند. از این رو طراحی فضایی صمیمانه با پان باز برای این گونه گفتگوها و دور هم قرار گرفتن افراد مناسب می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان شرکت دکوراسیون داخلی سفید تماس بگیرید.

ابعاد مختلف طراحی داخلی دفتر مشاور املاک

به طور عمده فضاهای دفاتر مشاور املاک دارای دو دسته ی کلی و جزئی می باشند که در ادامه به طور خلاصه آن ها را شرح خواهیم داد:

منظور از بعد کلی طراحی تمامی بخش های دفتر مشاور املاک می باشد. همانطور که می دانید هنگام ورود به یک فضا اولین چیزی که در ذهن مخاطبان نقش می بندد و تأثیرگذار است، ورودی آن فضا می باشد. از این رو  طراحان و کارشناسان دکوراسیون داخلی همواره توصیه می کنند تا ورودی آن را تاحدامکان جذاب و زیبا طراحی کرده تا مشتریان را به ورود به فضا ترغیب سازد. همچنین آن ها توصیه می کنند تا همانند سایر فضای اداری مدرن تا حدامکان از قرار دادن اشیای و مبلمان اضافی بپرهیزید و فضای آرامنش بخشی را برای مشتریان ایجاد کنید. هدف از بعد جزئی توجه به بحث زیبایی شناسی و افزودن عناصر تزئینی و اکسسوری ها می باشد که در ایجاد فضای صمیمانه، آرام و جلب اعتماد مشتریان نقشی اساسی دارد.

بهترین دکوراسیون برای مشاور املاک چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

  1. طراحی های فضای کاری باز
  2. مناطق دوستدار حریم خصوصی
  3. فضاهای جلسات مشترک
  4. فضاهای انعطاف پذیر و پویا
  5. ویژگی های فن آوری یکپارچه
  6. جو سالم و مولد
  7. طراحی پایدار، بیوفیلی
  8. طرح های الهام گرفته از خانه
  9. آثار هنری و عکس ها
  10. توجه به روانشناسی رنگ ها

 


 

چگونه مشاوران املاک و طراحان دکوراسیون داخلی می توانند با یکدیگر همکاری کنند؟

خواه یک مشاور املاک و مستغلات باشید یا طراح دکوراسیون داخلی، می دانید چه زمانی یک خانه دارای پتانسیل است. مطمئناً، فروش سخت‌تر، مشتری شماست که ممکن است برای تجسم این که چگونه چند تغییر و تغییر، زیبایی یک ملک را به سطح بعدی می‌برد، تلاش کند. با ایجاد یک مشارکت سودمند متقابل مشاور و طراح، هر دو طرف می توانند در سراسر فرآیند خرید و فروش خانه همکاری کنند تا به مشتریان نشان دهند که در فضای فعلی یا جدید آنها چه چیزی واقعا ممکن است.

چه شد که تصمیم گرفتید هم مشاور املاک و هم طراح داخلی شوید؟

اینکه بتوانید یک فروشگاه یک مرحله ای برای مشتریان باشید بسیار بزرگ است. دوست دارم بگویم املاک نان و کره من است و طراحی داخلی علاقه من است. من عاشق این هستم که بتوانم به مشتریان کمک کنم هنگام نمایش خانه ها، فضایی را متفاوت از آنچه فکر می کنند تصور کنند. ارائه املاک و مستغلات و طراحی داخلی به مشتریانم تنها یکی از راه هایی است که من دوست دارم خودم را متمایز کنم.

در مورد زیبایی طراحی داخلی خود به ما بگویید

من سبک طراحی خود را ارگانیک و مدرن توصیف می کنم، اما همیشه احساس می کنم خانه هستم. من عاشق ترکیب رنگ های خاکی مانند سفید، کرم، سبز و سیاه با بافت هایی مانند جوت، حصیر، بتن، سنگ آهک و غیره هستم. هدف من این است که به جایی برسم که مشتریان برای سبک طراحی خاص من به من مراجعه کنند.

دو نقش شما به عنوان یک مشاور املاک و یک طراح داخلی چگونه تلاقی می کنند؟

من چندین مشتری دارم که با من تماس گرفتند تا در مورد مفهوم رنگ کمک کنند تا خانه خود را برای فروش در آینده آماده کنم. من همچنین مشتریانی دارم که به آنها کمک کردیم خانه ای پیدا کنند که من به طراحی فضاهای آن کمک کرده ام. این واقعا یک تجربه دایره کامل است. همچنین کمک به مشتریانم در تجسم پتانسیل موجود در یک خانه و تجسم چیزهایی که می توانند تغییر کنند تا تأثیر زیادی بر خانه بگذارند، بسیار مفید است.

به نظر شما طراحان داخلی و مشاوران املاک چگونه می توانند با یکدیگر همکاری کنند؟

من تماماً در مورد همکاری بر سر رقابت هستم. کار کردن با یک نماینده دیگر برای کمک به ارائه یک پیشنهاد صحنه سازی برای فهرست کردن یک خانه بسیار سرگرم کننده خواهد بود. گزینه دیگر این است که با یک نماینده همکار کار کنید و به مشتری خود کمک کنید تا خانه خود را پس از بسته شدن طراحی کند.

چگونه یک مشاور املاک می تواند طراح داخلی مناسب را برای همکاری پیدا کند؟

تحقیق کن کسی را انتخاب کنید که با او در ارتباط باشید. به نظر شما چه کسی با مشتری خاص شما و سبک آنها خوب کار می کند؟ سبک طراحی آنها را در وب سایت یا رسانه های اجتماعی آنها بررسی کنید. ارجاع شما بازتابی از شما و کارتان است، بنابراین می‌خواهید مطمئن شوید که آنها را با کسی که دوستش دارند هماهنگ کنید.

 

سوالات متداول

اهمیت طراحی دکوراسیون مشاور املاک در چیست؟

طراحی داخلی مشاور املاک علاوه بر زیباسازی محیط کار می تواند جذب مشتریان را نیز افزایش دهد. ما می دانیم که تقریباً همه ما خواهان دکوراسیون با کیفیت بالا هستیم. برای مثال، اگر یک طراحی دکور مشاور املاک کوچک به خوبی انجام شده باشد، تمایل بیشتری برای ورود به آن را خواهیم داشت.

طراحی دکور داخلی مشاور املاک چگونه است؟

معمولا دکوراسیون را با متریال خاصی طراحی می کنند که از قوانین مد و طراحی های روز دنیا پیروی می کند. این مورد در طراحی دکوراسیون مشاور املاک نیز صادق است.

نکته مهم در طراحی دکوراسیون داخلی مشاور املاک چیست؟

. ابتدا سعی کنید با کارشناسان دکور منطقه خود مشورت کنید و نظر آنها را در مورد آن جلب کنید. آنها قطعا ایده های شما را اصلاح می کنند و در مواردی اگر نقاط قوتی داشته باشید به خوبی اجرا می شوند.

4.2/5 - (4 امتیاز)